Ik vond ze ook maar vage types tot ze hun looks drastisch veranderden met de komst van Uroboros. In 2006/2007 was de zanger ook nog zo gek om (nep)bloed uit z'n mond te laten lopen tijdens concerten. Best wel.. disturbing.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vage types, zoals wel vaker bij Japanse bands, maar toch wel goede muziek.
Omdat dit het Aziatische popmuziek (=Japanse popmuziek deel 3) topic niet is.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:08 schreef Vinceee het volgende:
Waarom staat er hier niks over girugämesh
Withering to Death wil ik ook nog wel kopen. Lekker album is dat.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:11 schreef On het volgende:
Ik was vroeger erg fan van Dir en Grey, uit de tijd van Vulgar en Withering to Death. Ik luister er nu niet echt meer naar maar heb laatst Uroboros eens opgezet en dat klonk niet verkeerd, best duister.
Uit sentiment ben ik nog gaan kijken toen ze in de melkweg moesten spelen.
the GazettE was eerst ooit gewoon 'Gazette' of in Japanse tekens. Volgens mij is de officiele naam nu the GazettE met deze hoofdletters maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:15 schreef Vinceee het volgende:
ok dank je wel, heb ik er toch overheen gelezen heok ga ik daar eens lezen
dir en grey is btw ook heel goed ja, net zoals the gazettE ( ja ik kan die naam nooit goed schrijven ik weet ), top muziek allemaal
Dat heb ik nog nooit gelezen. Ik kan het me ook niet voorstellen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:35 schreef On het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat the Gazette een beetje nep waren, dat ze zelf nieteens van die muziek hielden etc. Daarom was een vriend van mij ineens geen fan meer.
Dat bloed was niet nep volgens mij. Vorig jaar toen ze in de Melkweg stonden deed ie ook een poging om zichzelf tot bloedens toe te toe te takelen. Lukte hem toen niet echt op wat krassen over zn ribben na. Bij nepbloed zou het niet mis gaan denk ik. Die showbloed dingen zijn er voor ontworpen om snel voor een bloedbad te zorgen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vond ze ook maar vage types tot ze hun looks drastisch veranderden met de komst van Uroboros. In 2006/2007 was de zanger ook nog zo gek om (nep)bloed uit z'n mond te laten lopen tijdens concerten. Best wel.. disturbing.![]()
Dir en Grey dus.. 10 juni in Tivoli de Oudegrachtquote:Op zondag 31 mei 2009 11:57 schreef Vinceee het volgende:
Tis best ziek ja, maar toch ook wel vet eiglijk.. heheik ga eens kijken wat er binnenkort weer naar nederland komt, wil toch wel eens wat zien
Sick.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:56 schreef Rechterbal het volgende:
Dat gedoe met dat bloed, dat is echt.
In 2006 op RaR kerfde hij zijn bandnaam in zijn borstkast.
Uh, volgens mij wel ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:53 schreef Desunoto het volgende:
Die vriendin gaat er ook heen zeker?
En wat vond je ervan?
Ze hebben hele heavy, harde nummers maar ook softe ballads en van alles ertussenin.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:31 schreef Crientj het volgende:
[..]
Uh, volgens mij wel ja.
Ik denk dat het niet mijn stijl muziek is; maarr dit is eigenlijk nogsteeds een oordeel zonder beluisteren.
Heb je een nummer waarvan je zegt dat ik het moet beluisteren ?
Hmm...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ze hebben hele heavy, harde nummers maar ook softe ballads en van alles ertussenin.
Probeer er eens een paar uit de OP zou ik zeggen.
Volgens iemand op last.fm. Volgens mij klopt ie zo wel.quote:Intro: SA BIR
1 INCONVENIENT IDEAL
2 VINUSHKA
3 OBSCURE
4 RED SOIL
5 GRIEF
6 DOUKOKU NO SARINU
7 DOZING GREEN
8 TOGURO
9 GLASS SKIN
10 BUGABOO
11 REIKETSU NARISEBA
12 STUCK MAN
13 AGITATED SCREAMS OF MAGGOTS
14 GAIKA, CHINMOKU GA NEMURU KORO
ENCORE:
1 HYDRA -666-
2 THE FINAL
3 SAKU
ik 'hoopte' ook op zulke dingen nu op RAR maar ik vond het erg meevallen, en qua debiel harde muziek vond ik het erg meevallen, ik vond het iig een heerlijke afsluiter van RARquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:56 schreef Rechterbal het volgende:
Dat gedoe met dat bloed, dat is echt.
In 2006 op RaR kerfde hij zijn bandnaam in zijn borstkast.
quote:For the coupling song (b-side), 「残-ZAN-」 that was their debut single and holds enormous popularity among fans will be 「残」(ZAN) reconstructed and become even more aggressive, and there will be “Shokubeni” with Studio Take Sound (Shot in One Take) recorded. Also, for the first-pressed limited edition DVD, we are planning to show studio footage of “Shokubeni” and this work (new single)’s recording scenery.
Amnesty International. Ik ben zo iemand die vind dat iedereen moet kunnen zeggen wat ie vind. Dus in ieder geval iets met maskers, en gesnoerde monden ofzo, en Dir en grey draagt dat wel eens vaker.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:02 schreef Desunoto het volgende:
Ik kan niks anders bedenken dan misschien een cover art of andere bandleden. Maar wat is het doel/ideaal?
Die DVD komt over 2 dagen. Ik moet hem wel zien. De tracklist is goed.quote:It has been a while since I last wrote!
How is everyone doing?
We are actually writing some new songs and are in the studio recording them.
It's still going to be some time before the release but we hope you look forward to it.
We have just announced a few shows in the coming months but we won't be doing too much touring this year, so make sure you come out and catch us when you get the chance.
Don't forget to pick up your copy of the Budokan CD & DVD to have a taste of what it was like at the venue that day. We really would like you to check that out.
Until next time!
Kaoru
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |