Koop een Xbox, kost geen drol meer en dé console van deze generatie!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:44 schreef Wriggles het volgende:
I want.
Wachten tot ie uit is voor PC.
Gamed sowieso zoveel beterquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Koop een Xbox, kost geen drol meer en dé console van deze generatie!
hehe ik ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:02 schreef Dancin_Rhino het volgende:
uitgespeeld, vette game. Maar nu haal ik hem eruit en zal ik hem waarschijnlijk nooit meer spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Chocobo op 29-08-2009 09:15:12 (spoiler verwijderd) ]Stefano Sanders
Glad en stijlvol
Kick ass spoilers.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:38 schreef StefanoSanders het volgende:
Zit zelf op 5 uur denk ik met 10%quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:10 schreef cypher21 het volgende:
Machtig spel!
Gisteren uitgespeeld, zit nog ff te twijfelen of ik alle riddles ga zoeken, denk het niet.
Challenge en predator mode is best pittig, zeker om GOLD medals te halen.
Ik vond het een zwaar gaaf spel, veel afwisseling en blijft boeien. Wel een beetje kort imo, denk dat ik er in totaal 8 uurtjes aan gespendeerd heb. Zit nu op 74% compleetheid.
Ik zal de pret niet bederven, maar op een gegeven moment gaat het behoorlijk snel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zit zelf op 5 uur denk ik met 10%
Ooh ja sorry zou er voortaan aan denken stom stom stom.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:04 schreef Nebo het volgende:
Ga je bericht eens even aanpassen Stefano!
je bent iig nog niet verquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:02 schreef StefanoSanders het volgende:
[..]
Ooh ja sorry zou er voortaan aan denken stom stom stom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PoP is idd saai. batman daarintegen vond ik erg vermakelijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:42 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb de demo gespeeld, was wel tof!
Alleen ben ik nog aan het twijfelen of ik hem meteen wel binnen haal, ik had laatst prince of persia binnengehaald en dat is zo eentonig als de (@%& van annemarie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |