Daar zit ik gisteren ook,... briljant gedaan!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:52 schreef SkyChat het volgende:
Wow.. ik ben nu al een paar uur bezig maar dit gaat echt nog leuker worden, ik ben nu bij the scarecrow en moest even pauzerenben bang
Wat een game
Dat stukje met scarecrow was idd semi creepy heel mooi gedaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:52 schreef SkyChat het volgende:
Wow.. ik ben nu al een paar uur bezig maar dit gaat echt nog leuker worden, ik ben nu bij the scarecrow en moest even pauzerenben bang
Wat een game
Ach dat geeft niks Noot,... Batman is een moeilijk spel,... jij zal dat stuk nooit zienquote:
Er zit vast wel een easy mode inquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ach dat geeft niks Noot,... Batman is een moeilijk spel,... jij zal dat stuk nooit zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:55 schreef Nebo het volgende:
Zo ik ben door de game heen. Wat een heerlijk einde zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:07 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Zeker!Als je het op hard probeert zal je nog flink wat moeite moeten doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als je het op hard probeert zal je nog flink wat moeite moeten doenAchteraf had ik em idd op hard moeten spelen, maar ga niet overnieuw beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:50 schreef Lyzio het volgende:
Worth watching. Zal wel een nette 7 worden of iets dergelijks. Uitblinken in ieder geval niet.
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:52 schreef StefanoSanders het volgende:
Inderdaad wordt geen topper dit.
Ziet er wel leuk uit om een keer te lenen van het werk.
Ik vond er niks aan, veel te traag allemaal. En elke keer die slow-motion bij melee aanvallen, lekker irritant.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
Moddervette demo (PS3)
Direct besteld
Zal wel zo'n challenge map of suit zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:52 schreef SkyChat het volgende:
Binnenkort gratis DLC maar wat het zal zijn is nog onduidelijk
Die suit unlocked aan het einde van de game en kun je alleen maar gebruiken tijdens challengesquote:Op woensdag 2 september 2009 07:06 schreef Ash het volgende:
[..]
Zal wel zo'n challenge map of suit zijn.
Bij m'n CE kreeg ik namelijk een code voor de Crime Alley Challenge map en een code voor de Armored Suit.
De enige code die ik nu nog mis is de Dem Bones Challenge map.
Dus hopelijk is die binnenkort te downloaden.
Scarecrowquote:Op woensdag 2 september 2009 14:38 schreef J.Clarkson het volgende:
Scarecrow, Bane en nog eens Scarecrow gehad. Die mindfuck is echt trippy!
Supercool stuk inderdaad,... echt van genoten!quote:Op woensdag 2 september 2009 14:38 schreef J.Clarkson het volgende:
Scarecrow, Bane en nog eens Scarecrow gehad. Die mindfuck is echt trippy!
Deed me denken aan Shadowman.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Supercool stuk inderdaad,... echt van genoten!
Met multiplayerquote:Op zondag 6 september 2009 09:11 schreef Chocobo het volgende:
Uitgespeeld,.... fantastisch spel!! Van mij mogen ze direct aan deel 2 beginnen!
Nee.quote:
Dat medals halen haal ik echt niet hoor..... vooral die tijdslimiet bij predator en 3 bats halen,.... dat gaat me te snelquote:
Nope, ik heb inmiddels al lang en breed door dat die challenges echt hardcore zijnquote:Op zondag 6 september 2009 09:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat medals halen haal ik echt niet hoor..... vooral die tijdslimiet bij predator en 3 bats halen,.... dat gaat me te snelTevens kan ik redelijk vechten, maar ook hier zie ik geen gouden medal in het zicht
Er zijn altijd gamers die 100% scoren, hoe moeilijk een game ook isquote:Op zondag 6 september 2009 09:19 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Nope, ik heb inmiddels al lang en breed door dat die challenges echt hardcore zijn![]()
Toch zijn er gamers die 1000/1000G hebben.. we zuigen of wat is het?
Ja maar diezelfde gasten beweren dan ook nog eens dat ze de game binnen 5 a 8 uur hebben uitgespeeldquote:Op zondag 6 september 2009 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn altijd gamers die 100% scoren, hoe moeilijk een game ook is
Ik vond de eindbaas op normal al best pittig,.. maar de extreme challenges haal ik echt niet. En dat accepteer ik maar! Ik denk inderdaad dat ik zuig,..... of ik ben te oud ofzo!quote:Op zondag 6 september 2009 09:19 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Nope, ik heb inmiddels al lang en breed door dat die challenges echt hardcore zijn![]()
Toch zijn er gamers die 1000/1000G hebben.. we zuigen of wat is het?
Klopt,... maar degene die het bij Batman voor elkaar krijgen zijn echt hardcore!quote:Op zondag 6 september 2009 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn altijd gamers die 100% scoren, hoe moeilijk een game ook is
Ik denk ook dat leeftijd een rol speelt ja. Ik merk het bijvoorbeeld met Ikaruga, op de Cube speelde ik de game door tot level 4 ofzo en nu haal ik level 2 al bijna nietquote:Op zondag 6 september 2009 09:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond de eindbaas op normal al best pittig,.. maar de extreme challenges haal ik echt niet. En dat accepteer ik maar! Ik denk inderdaad dat ik zuig,..... of ik ben te oud ofzo!
Krijg ik nu een gratis game toegestuurd?quote:Op zondag 6 september 2009 11:03 schreef Nebo het volgende:
Goed zo, achievements en trophies gaan halen zuigt...
Precies, dat vond ik ook heel tof. Ik vind het ook leuk dat ze de detective kant van de vroegere comics hebben gebruiktquote:Op maandag 7 september 2009 08:17 schreef Young_David het volgende:
Ben sinds dit weekend ook bezig. 't leuke is dat ik sinds kort ook de batman strips verzamel en er zittern lekker veel referenties naar de originele comics in (bijvoorbeeld het game over scherm waar Bane de rug van batman breekt)
Zoek ff via www.budgetgaming.nlquote:Op woensdag 9 september 2009 16:02 schreef c0nd0r het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze het voordeligst kan halen?
Lijkt me een leuk spel
-weg-quote:Op woensdag 9 september 2009 18:08 schreef FinalD87 het volgende:
Bij TheHut.com vandaag voor PS3 30 pond inclusief verzenden: http://www.thehut.com/hut/10035804.product
X360 versie 35 pond inclusief verzenden: http://www.thehut.com/hut/10035800.product
Morgen is het wel Xbox dag, dus kans dat dan de prijzen andersom zijn.
Nice.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:37 schreef -Dries- het volgende:
Uitgespeeld.. nog niet alle riddles.. Geweldig!
Hou op! Zo krijg ik alleen maar meer zin om de game te spelen!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:48 schreef Mopst3r het volgende:
Wat een supervette game zeg, zit volop in het verhaal nu... maar alles is gewoon perfect hoe alles eruit ziet en klinkt en voelt.... dit is het beste spel sinds tijden als je het mij vraagt.
True, echt zo'n spel waarin alle onderdelen gewoon perfect zijn uitgewerkt. Alles klopt gewoon.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:48 schreef Mopst3r het volgende:
Wat een supervette game zeg, zit volop in het verhaal nu... maar alles is gewoon perfect hoe alles eruit ziet en klinkt en voelt.... dit is het beste spel sinds tijden als je het mij vraagt.
Er is ergens echt een goede site met foto's en goede beschrijvingen. Weet em alleen niet meer, zit op me werk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:41 schreef cypher21 het volgende:
Ik heb de moed opgegeven om alle riddles te halen
Kwam er gister achter dat ik op de locaties Mansion en in West Arkham 1 klappertandje niet kapot gemaakt heb.
Zie die maar eens te vinden
Gewoon een beetje rondbanjeren en dan loop je er vanzelf tegenaan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:41 schreef cypher21 het volgende:
Ik heb de moed opgegeven om alle riddles te halen
Kwam er gister achter dat ik op de locaties Mansion en in West Arkham 1 klappertandje niet kapot gemaakt heb.
Zie die maar eens te vinden
Ik miste er ook 1 in de gevangenis ergens,.... even doorheen lopen en je hebt hem zo! Jammer dat er geen vijanden meer zijn, want een paar klappen uitdelen blijft heerlijkquote:
Batman is zoooo augustus!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag eindelijk aan begonnen. Goeie game en briljant qua opzet!Joker is echt een geniaal personage en dat komt goed in de game naar voren!
Wat bedoel je met 20-25 ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:22 schreef -Dries- het volgende:
Gisteren ook alle riddles + de laatste Chronicles of Arkham tablet gevonden. Echt een geweldige game. Kwam ook ineens zomar uit de lucht vallen. Hulde! Aan die challenges ga ik me zoiezo niet wagen denk ik.. Heb al moeite om een combo boven de 20-25 te halen!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:41 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Jazeg maar, hoe vaak je een vijand slaat zonder onderbreking.
Dat zou sommige online leaderboard scores met de challenge mode wel verklaren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:44 schreef -Dries- het volgende:
Ik had trouwens laatst ergens gelezen dat er een bug was die het mogelijk maakte om d.m.v van een Titan een oneindige combo te halen.
Bizar om te bedenken dat dat lulletje Skywalker en The Joker dezelfde persoon zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Fantastische game inderdaad.![]()
Mark Hamill as The Joker is magnifiek. Fenomenale voice acting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:51 schreef Scarface2004 het volgende:
ik zit vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |