Enkele screenies:quote:Batman Arkham Asylum is gebaseerd op de animatieserie van Paul Dini, die ook het verhaal van de game heeft geschreven. Het spel zal een donkere sfeer hebben en wordt door de makers vergeleken met Bioshock. De game begint met de overgave van The Joker aan de politie, waarna hij Arkham overneemt omdat hij een duister geheim heeft over de gevangenis waar hij vastgehouden wordt. De game zal draaien op de Unreal Engine 3 en zal qua vrijheid niet de kant opgaan van de Spiderman-games, maar meer lijken op The Chronicles of Riddick.
Tijdens het spel zal je naast The Joker ook andere superslechterikken tegenkomen zoals Mr. Freeze, The Riddler, Scarecrow en Penguin. Deze moet je proberen te verslaan in verschillende soorten eindbaasgevechten. Soms zul je je vijand verslaan met je vuisten, soms met gadgets en weer andere einbaasgevechten zijn volgens de makers Zelda-achtig. Hiernaast zul je dingen moeten uitzoeken in CSI-stijl en heeft de game stukken waarbij onopvallend door een level bewogen moet worden. Batman: Arkham Asylum zal uitkomen op de PC, Xbox 360 en PlayStation 3, ergens in 2009.
Ik las net toevallig een mailtje van cd wow (nieuwsbrief) die ik anders nooit lees, en daarin staat dat hij op 19 juni uitkomt. Iemand die dit kan bevestigen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:58 schreef Mopst3r het volgende:
Zag hem ook al op IGN voorbijkomen, benieuwd wanneer hij nou eens uitkomt...
Nee mij lijkt het ook wel watquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:54 schreef LockonStratos het volgende:
Ben ik de enige die deze game vet lijkt?
Van de wiki dus nog ff afwachten.quote:The release date of the game has encountered numerous delays. The first confirmed release date was June 9, which was then delayed to June 29. Currently the Arkham's release date is set to August 25, 2009
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:02 schreef LockonStratos het volgende:
[ afbeelding ]
Collectors Edition
Ik pre-order hem alvast
Zoooo danquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:02 schreef LockonStratos het volgende:
[ afbeelding ]
Collectors Edition
Ik pre-order hem alvast
Check die filmpjes maar eens, valt reuze meequote:Op maandag 20 juli 2009 12:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zoooo danPrachtige LE! Het spel lijkt me niet zo persoonlijk. Iets teveel beat-um-up voor mij.
Net gechecked. Er zit inderdaad ook wat tactiek en stealth bijquote:Op maandag 20 juli 2009 13:01 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Check die filmpjes maar eens, valt reuze mee
Helemaal op de ps3 (wanneer je ook als The Jokert kan spelen)
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net gechecked. Er zit inderdaad ook wat tactiek en stealth bijGadgets zijn ook erg cool.
hoezo?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:50 schreef Lyzio het volgende:
Worth watching. Zal wel een nette 7 worden of iets dergelijks. Uitblinken in ieder geval niet.
Werken bij een platenzaakquote:Op maandag 20 juli 2009 16:52 schreef StefanoSanders het volgende:
Inderdaad wordt geen topper dit.
Ziet er wel leuk uit om een keer te lenen van het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |