Deze video bevat een audiotrack waarvoor niet door alle houders van auteursrecht toestemming is gegeven. Het geluid is uitgeschakeld.quote:
hihihi, via video.google doet ie het welquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Deze video bevat een audiotrack waarvoor niet door alle houders van auteursrecht toestemming is gegeven. Het geluid is uitgeschakeld.
En waarom denk ik dan aan dit nummer, terwijl ik weet dat het een heel ander is?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:24 schreef Belsezar het volgende:
Crap, waarom kan ik buju banton met One to one niet vinden op youtube
Je hebt lef gehadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:22 schreef MNR het volgende:
Ik vind t zo leuk dat ik gisteren z'n nummer durfde te vragen
En dat ik met m gesmst heb![]()
Nog 8 minuutjes
Heyquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:43 schreef Kluts het volgende:
Zo. Plannen gewijzigd.
Zometeen lekker een stuk met de hond lopen en dan lekker n terrasje pakken en een kadootje kopen nog.
Nee totaal niet, maar zou eerst nog gaan winkelen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey
Zo slecht waren jouw eerdere weekendplannen toch ook niet?
Ah, vandaar. Nou ja, wandelen, terrasje en cadeautje kopen is met dit weer eigenlijk lekkerder, toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar zou eerst nog gaan winkelen.
Daarom!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Nou ja, wandelen, terrasje en cadeautje kopen is met dit weer eigenlijk lekkerder, toch?
Waar blijft die Caipirinha?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar zou eerst nog gaan winkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |