Doeiquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:55 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik ben weer weg... k ga lekker naar improvisatie cabaret, even alle emoties er uit láchen, voor de verandering...
Fijne avond allemaal!
Ja, alleen jammer dat er niemand van mij leeftijd meeloopt.quote:
Ik bedoel dat een groot deel van de mannen/vrouwen nog op je valt. Neem aan dat wanneer ik 50 ben en flirt met een 19 jarige het toch niet gaat zoals het nu gaatquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:41 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Waarom kan dat alleen als je jong bent dan?
Haha, ga jij mij ook al fiets noemenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:08 schreef Jannuk het volgende:
@ tijn: heb me vandaag nuttig gemaakt in het dierenasiel... en lekker in de zon gezeten daar. Jij nog wat leuks gedaan?
@ fiets :
Ja klein stukje gewandeld vandaag(25 km)quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:08 schreef Jannuk het volgende:
@ tijn: heb me vandaag nuttig gemaakt in het dierenasiel... en lekker in de zon gezeten daar. Jij nog wat leuks gedaan?
@ fiets :
Wie noemt jou nog meer fiets dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ga jij mij ook al fiets noemen
Tof!
En nu ben je zeker helemaal kaal.quote:
Ach ja, zie ut iedereen doen, dacht: laat ik maar eens meedoenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:12 schreef automatic_ het volgende:
Haha, ga jij mij ook al fiets noemen
Tof!
Ik heb nog niet eens 25 km met de auto gereden vandaag. Wel sportief hoor!!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
Ja klein stukje gewandeld vandaag(25 km)
Da ga ik dwars doen door haar gewoon auto te noemen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ach ja, zie ut iedereen doen, dacht: laat ik maar eens meedoen
Lekker van de zon genoten??quote:
zegiklekkerniet & zbroxx ook weleensquote:
Dat mag hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ach ja, zie ut iedereen doen, dacht: laat ik maar eens meedoen
Wow! Ik haaát wandelen overigensquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja klein stukje gewandeld vandaag(25 km)
Poppetje toch! En nu?quote:
Jep met wat vertraging maar was tofquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:14 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens 25 km met de auto gereden vandaag. Wel sportief hoor!!
Happy Hardcore is leukquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jep met wat vertraging maar was tofop het laatst nog wat foute happy hardcore maar te grappig
![]()
quote:
liggenquote:
Hoe komt dat?quote:
Oh vandaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
zegiklekkerniet & zbroxx ook weleens
[..]
Dat mag hoor
[..]
Wow! Ik haaát wandelen overigens
Hahahaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jep met wat vertraging maar was tofop het laatst nog wat foute happy hardcore maar te grappig
![]()
[..]
ging wel lekker met 140 op de achterbank
Enorrrm liefquote:
Was wel ff lache jaquote:
Soms ben ik datquote:
Ik ben meer een fietserquote:
ik kan niet rustig fietsenquote:
ArTiC; je smste weet ik veel hoelang geleden dat je bent wezen fietsen. Daar moet je nu wel van bijgekomen zijn hoor!quote:
Fietsen is ook leuk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Soms ben ik dat
[..]
Ik ben meer een fietser
Da ga je toch even een half uurtje liggen net zoals gisterenquote:
Mja, dat gaat nog een beetje snel en dan heb je ook het idee dat je wat doetquote:
Dat is waar. Maar met wandelen heb ik dat idee. Misschien komt dat doordat ik vrij snel loop.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat gaat nog een beetje snel en dan heb je ook het idee dat je wat doet
al gedaan net, daarom ben ik denk ik ook moe...omdat ik heel ff geslapen hebquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Da ga je toch even een half uurtje liggen net zoals gisteren
Mja, dat kan best. Ik heb altijd het idee "pfff, ben ik hier nog maar?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar met wandelen heb ik dat idee. Misschien komt dat doordat ik vrij snel loop.
Wie heeft er gewonnen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:24 schreef halfbearad het volgende:
Ik ben moe. En dat komt omdat ik niet geslapen heb gisternacht.
EHL in Rotterdam was fun!
Oke, soms heb je dat.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
al gedaan net, daarom ben ik denk ik ook moe...omdat ik heel ff geslapen heb
Oh daar heb ik geen last van.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat kan best. Ik heb altijd het idee "pfff, ben ik hier nog maar?"
idd, lang stuk voor je en dan ben je na 5 minuten nog pas halverwegequote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat kan best. Ik heb altijd het idee "pfff, ben ik hier nog maar?"
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, lang stuk voor je en dan ben je na 5 minuten nog pas halverwege
EHLquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:24 schreef halfbearad het volgende:
Ik ben moe. En dat komt omdat ik niet geslapen heb gisternacht.
EHL in Rotterdam was fun!
met de auto nog meerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha inderdaadEn bij fietsen schiet het tenminste op.
Er zijn ergere dingen. En met fietsen heb je dat ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, lang stuk voor je en dan ben je na 5 minuten nog pas halverwege
Met bal een stokkiequote:
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:30 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Bloemendaal versloeg Rotterdam. Was lekker spannend.
EHL = euro hockey league
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |