Lichtblauw.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:13 schreef Feitosa het volgende:
Wat voor kleuren passen bij een zandjkleurige ( kaki? ) broek, wil namelijk een zomers shirtje o.i.d. erbij kopen.
Toch niet die sneakers met klittenband?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:14 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb mooie Lacoste schoenen gezien. Heb al 1 paar en die bevallen me wel.
Veel plezierquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:15 schreef Kluts het volgende:
En aangezien ik hier een hondje voor mijn neus heb zitten die me aankijkt alsof ie wil zeggen dat ie heeeeel graag naar buiten wil, ga ik de hond ff uitlaten.
Tot later!
Ik ben dus een echte man vandaar deze vraag: kaki is toch woestijnzandkleurig he?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe
Eigenlijk zijn heel veel kleuren leuk voor een kaki broek. Donkergroen, donkerblauw, zwart ook. Ik zou een kleur kiezen die goed uitkomt bij je ogen
Nee, dit is meer een mix van sneaker en nette schoen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Toch niet die sneakers met klittenband?
Klikquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ben dus een echte man vandaar deze vraag: kaki is toch woestijnzandkleurig he?
Gelukkig.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, dit is meer een mix van sneaker en nette schoen.
Rood.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:21 schreef Feitosa het volgende:
http://photography.nation(...)-grass-404221-sw.jpg
Zo,n kleur is het meer.
Dan zou ik niet voor zwart gaan. Zeker niet qua schoenen. Gewoon wit of donkerbruin. En inderdaad lichtblauw. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe jij er verder uitziet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:21 schreef Feitosa het volgende:
http://photography.nation(...)-grass-404221-sw.jpg
Zo,n kleur is het meer.
quote:
You have worded my exact thoughts.quote:
Kloptquote:
Sorry, ik zit niet in Tsjechie.quote:
Nee, FF stond nog openquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |