Dat gaat voorbij aan de klacht. Dit soort banners moeten gewoon verboden worden, dan hoef ik niet weer allerlij onzin te installeren aangezien ik normaliter geen problemen heb met ads.quote:
Mar hoe verbied je iets op internet?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:23 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat gaat voorbij aan de klacht. Dit soort banners moeten gewoon verboden worden, dan hoef ik niet weer allerlij onzin te installeren aangezien ik normaliter geen problemen heb met ads.
Een ad is altijd te linken aan een bedrijf. Als ze ongevraagd geluid maken gewoon dat bedrijf aanspreken.quote:
Maar die ads maken vaak alleen geluid als je er met de muis overheen gaat. Dus je kan ze ook gewoon ontwijken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:35 schreef McKillem het volgende:
[..]
Een ad is altijd te linken aan een bedrijf. Als ze ongevraagd geluid maken gewoon dat bedrijf aanspreken.
Aanspreken kan je allicht proberen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:35 schreef McKillem het volgende:
[..]
Een ad is altijd te linken aan een bedrijf. Als ze ongevraagd geluid maken gewoon dat bedrijf aanspreken.
Ja, dat mag ik slalom gaan spelen met mijn muis.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:37 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Maar die ads maken vaak alleen geluid als je er met de muis overheen gaat. Dus je kan ze ook gewoon ontwijken.
of juist niet. Als een bedrijf reclamecampagnes lanceert die mij echt niet aanstaan en ik ook niet door de beugel vind kunnen, dan koop ik wel van de concurrentie. of die nu goedkoper of duurder zijn maakt mij op dat moment niet eens iets uit, principes zijn ook nog belangrijkquote:
Conclusie: adblock/flashblockquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:41 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja, dat mag ik slalom gaan spelen met mijn muis.Dikke vinger.
Als iemand met kut-ads komt zou het zomaar kunnen zijn dat ik dat product niet koop door de irritante ad.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Aanspreken kan je allicht proberen.
Dat doe ik ook wel eens.. Maar ze doen er niets meeDat kan ik je wel vertellen.
Opvallen = Geld
Werkt op tv toch ookquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:47 schreef McKillem het volgende:
[..]
Als iemand met kut-ads komt zou het zomaar kunnen zijn dat ik dat product niet koop door de irritante ad.
Dus zo heel vertrouwd zou ik die beredenering niet doortrekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |