Dat kun je natuurlijk over elk nieuws stellen. Zelfde geld voor sensation, komen ook teveel reclame's over op tv etc. Nieuws is nooit voor een complete bevolking geschikt. Daarbij kan ik ook geen enkel festival noemen wat al 40 jaar loopt en elk jaar grote namen binnen haalt uit het buitenland. En als laatste puntje wil ik nog even roepen dat het het fucking pinksterweekend is. Er IS gewoon niks te melden...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Alsof iedereen in NL zich druk maakt over Depeche Mode.Een berichtje over Bruce Springsteen is natuurlijk begrijpelijk maar je wordt er al dagen mee dood gegooid, ook met non-nieuws.
Verzuurd? Ik zeg toch dat ik iedereen daar een leuk weekend gun? En 'mijn' muziek (en dat is niet alleen dance) wordt idd onderlicht in de media, gerund door 40+ers.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:18 schreef TNA het volgende:
Whehe, verzuurde huilie die het niet kan hebben dat zijn eigen muziek wordt onderbelicht in de media.
Reclame ja. Dat is wat anders dan 100 nieuwsberichten erover en de hele dag repo's op tv en radio.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk over elk nieuws stellen. Zelfde geld voor sensation, komen ook teveel reclame's over op tv etc. Nieuws is nooit voor een complete bevolking geschikt. Daarbij kan ik ook geen enkel festival noemen wat al 40 jaar loopt en elk jaar grote namen binnen haalt uit het buitenland. En als laatste puntje wil ik nog even roepen dat het het fucking pinksterweekend is. Er IS gewoon niks te melden...
Eensch. Boks, ouwe!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:59 schreef Ritmo het volgende:
Ik gun iedereen daar in Landgraaf een leuk weekend hoor, maar de media-aandacht voor Pinkpop wordt nu wel heel erg overdreven. De publieke radio- en tv-zenders besteden er de hele dag aandacht aan en Fok lijkt wel een partner ofzo.Er langs heen leven lukt niet eens, je wordt er constant mee doodgegooid.
Tegelijkertijd is b.v. Emporium nu maar daar lees je dan niet 1 klein berichtje over.
Klacht: verdeel die aandacht eens wat meer.
Omdat Sensation niks bijzonders is... Daarbij negeer je de rest van mijn reactie. Volgens mij gaat het je echt (zoals continu vermeld hierboven) alleen maar om het simpele feit dat er over dance zo weinig in het nieuws komt. Jammer, niet discussiewaardigquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Reclame ja. Dat is wat anders dan 100 nieuwsberichten erover.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:42 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Omdat Sensation niks bijzonders is...
Hij heeft wel gelijk. Wat is Sensation nou?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
![]()
Ok, de rest van je reactie lees ik niet meer.
Het grootste dance-event ter wereld, waar 2 avonden achter elkaar 40.000 man op afkomen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Wat is Sensation nou?
Ik heb het niet alleen over dance, zoals ik al zei. Ook hip-hop wordt nogal genegeerd door de oudjes.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:45 schreef Biels het volgende:
Moet dance maar een driedaagsfestival houden in plaats van een avondje dj's programmeren in de lokale schuurschuur.
40.000 manquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het grootste dance-event ter wereld, waar 2 keer 40.000 man op afkomen?
Noem 1 noemenswaardig hip-hop festival dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over dance, zoals ik al zei. Ook hip-hop wordt nogal genegeerd door de oudjes.
80.000 man dus. Maar die bandjes hebben een doelgroep van 16-80 ja. Toch iets makkelijker, niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:49 schreef Biels het volgende:
[..]
40.000 man. Jezus man, er zijn bands die hoogstpersoonlijk al 60.000 man trekken, waar hebben we het over.
Zijn er ook te weinig.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Noem 1 noemenswaardig hip-hop festival dan.
Dus nu is het probleem dat ze teveel mensen aanspreken? Is dat niet iets positiets? En als ze veel meer mensen aanspreken is het toch ook logischer dat er meer aandacht aan wordt besteed, er zijn immers meer mensen die zich ervoor interesseren? Ik snap dit punt niet helemaal.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In een doelgroep van 16-80 ja. Toch iets makkelijker, niet?
Nou, zeur dan niet dat het onderbelicht wordt als er niet eens iets behoorlijks is om in de schijnwerpers te zetten.quote:
Dus? Alsof ieder stadionconcert volop in het nieuws isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het grootste dance-event ter wereld, waar 2 avonden achter elkaar 40.000 man op afkomen?
Idd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:49 schreef Biels het volgende:
[..]
40.000 man. Jezus man, er zijn bands die hoogstpersoonlijk al 60.000 man trekken, waar hebben we het over.
De Beatles en de Rolling Stones spraken in de jaren 60/70 ook vooral 'jongeren' aan. De oudere generatie luisterd nou eenmaal niet zo snel naar de muziek van hun kinderen. Dat is altijd al zo geweest en nu ook weer.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Dus nu is het probleem dat ze teveel mensen aanspreken? Is dat niet iets positiets? En als ze veel meer mensen aanspreken is het toch ook logischer dat er meer aandacht aan wordt besteed, er zijn immers meer mensen die zich ervoor interesseren? Ik snap dit punt niet helemaal.
De Toppers wel, daar stoor ik me echt enorm aanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dus? Alsof ieder stadionconcert volop in het nieuws is
Je hangt een beetje de Calimero uit.
Alleen een band als U2 trekt 80.000 bezoekers. En dat is dan ook volop in het nieuws idd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dus? Alsof ieder stadionconcert volop in het nieuws is
Dan word eens gauw 40 en neem wraakquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De Beatles en de Rolling Stones spraken in de jaren 60/70 ook vooral 'jongeren' aan. De oudere generatie luisterd nou eenmaal niet zo snel naar de muziek van hun kinderen. Dat is altijd al zo geweest en nu ook weer.
Dat is dus niet altijd zo geweest dat is pas sinds de jaren 60 daarvoor was muziek juist voor de ouderen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De Beatles en de Rolling Stones spraken in de jaren 60/70 ook vooral 'jongeren' aan. De oudere generatie luisterd nou eenmaal niet zo snel naar de muziek van hun kinderen. Dat is altijd al zo geweest en nu ook weer.
Dus over 30 jaar krijgen wel allemaal house en hardstyle op de tv (hypothetisch dan, tv zoals we dat nu is dan toch al dood)? Dacht het niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |