Fellaini doet Holla na.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:04 schreef s0k het volgende:
felliani was toch een verdedigende middenvelder?
Neeje, die voetbalt overal op 't middenveld en wordt zelfs vaak gebruikt als targetman en aanspeelpunt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:04 schreef s0k het volgende:
felliani was toch een verdedigende middenvelder?
opzich wel te begrijpen met zijn fysiek.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Neeje, die voetbalt overal op 't middenveld en wordt zelfs vaak gebruikt als targetman en aanspeelpunt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:15 schreef venomsnake het volgende:
Zo zie je maar weer, dikke mazzelgoal van Essien tegen Barcelona.
Daarom speelt hij ook alleen uit nood.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:16 schreef Schimpie het volgende:
Hibbert bezorgt me iedere keer weer hartproblemen.
Hibbert speelt al het hele seizoen op een paar wedstrijden van Jacobsen na. Iemand anders hebben ze niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daarom speelt hij ook alleen uit nood.
Ben je weer eens voor de foute club?quote:
Ik krijg alleen audioquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat Livestation werkt trouwens geweldig, ook op de Mac.
Ik ben voor Hiddinkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ben je weer eens voor de foute club?.
Dat kan nog steeds hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:28 schreef tong80 het volgende:
Hoe is de wedstrijd ?
Vroeger konden we verdomme kiezen uit verschillende zenders die het uitzonden.
Heldquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:27 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik heb je een PM gestuurd met een linkje.
Wel aardig tot nu toe.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:28 schreef tong80 het volgende:
Hoe is de wedstrijd ?
Ik gun Hiddink ook wel wat hoor.quote:
Sinds zijn misselijkmakende gedrag bij Nederland-Rusland vorig jaar gun ik hem helemaal niets meer.quote:
Misselijkmakende gedrag?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sinds zijn misselijkmakende gedrag bij Nederland-Rusland vorig jaar gun ik hem helemaal niets meer.
Ik vond dat hij zich nogal arrogant gedroeg en overdreven juichte bij de Russische doelpunten.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Misselijkmakende gedrag?
Dat heb ik dan even niet meegekregen..
Hij ging juichen toen Rusland van ons won.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Misselijkmakende gedrag?
Dat heb ik dan even niet meegekregen..
Hij was gewoon voor Rusland, zo vreemd is dat niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vond dat hij zich nogal arrogant gedroeg en overdreven juichte bij de Russische doelpunten.
Zou ik ook doen als ik voor de Russen werktequote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij ging juichen toen Rusland van ons won.
Bij Barcelona - Chelsea was je dus voor Chelsea?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik gun Hiddink ook wel wat hoor.
Maar als Chelsea speelt ben ik voor de underdog.
Laat Hiddink maar presteren met Rusland.
Everton, Pienaar en Baines. Osman en Hibbert op rechts zijn de zwaktste schakels.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |