Nog niet volgens mijquote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
Krezip is toch uit elkaar?
Voor de rest inderdaad
Dat bedoel ik dus te zeggen met mijn hele verhaal.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:15 schreef Lastpost het volgende:
Beetje zwak inderdaad om daar dan mee aan te komen, heb verder niets tegen Krezip maar dat behoort gewoon een bandje te zijn die er óok rondlopen en niet als vervanger van een dusdanige naam.
Vandaar de dagkaarten.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:14 schreef Stefan het volgende:
Wie koopt er nou dure festivaltickets alleen voor 1 band? Er komen 30 bands ofzo en je betaalt grof geld voor een 80's has been
Ik verwacht niet dat jan die beslissing genomen heeft want mojo regelt alles jan is alleen nog maar de buikspreekpop van mojo. En mojo denkt nu: flink extra cashen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:29 schreef sinadO het volgende:
Jan Smeets wordt dement op zijn oude dag. Tijd om de beslissingen aan anderen over te laten Jan...
Hoe krijg je het voor elkaar...quote:
Omdat krezip eigenlijk nog maar 2 afscheidsoptreden zou gaan geven.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:43 schreef Stefan het volgende:
Waarom stond Krezip eigenlijk niet standaard in de line up van dit jaar?
Snap niet dat Smeets ze niet gewoon eerder heeft geboekt, ze braken door op PP, zou mooi zijn als ze er nog 1x staan. Maar ja, ze zijn nu tachtigste keus. Smeets had alle logische band al gebeld.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Omdat krezip eigenlijk nog maar 2 afscheidsoptreden zou gaan geven.![]()
Helaas komt daar nu pinkpop ook nog bij.
Geen reünie van De Kast?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:12 schreef het_fokschaap het volgende:
en Bruce Springsteen kon ook al niet, gelukkig hebben ze Twarres nog weten te strikken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |