quote:
nee geen melkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:16 schreef BasOne het volgende:
Nu slapen?nn
Was die koffie vraag niet Cappucino?
kort woordje dacht ikquote:
Stand deel 1578quote:
Nog nooit van gehoord, maar ik ben dan ook geen echte koffie drinkerquote:
Eigenlijk moet starla die stellen, maar aangezien die al 20 minuten heeft gehad mag iemand, jij dus als je wil, een nieuwe vraag stellen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:28 schreef LadyBlack het volgende:
Huh? Er was toch al een nieuwe vraag geraden door Starla? Ofwel: moet ik nou een nieuwe vraag stellen?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:46 schreef De_Hertog het volgende:
Anne boleyn, anne van kleve, catharina van aragon en nog een catharina
Mja, tapijt is toch redelijk voor de hand liggend dus ik wil toch echt de naam hebben. Het is genoemd naar de plaats waar het hangt, maar of je daar iets aan hebt weet ik niet, want die plaats is vooral bekend vanwege dat tapijtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:08 schreef BasOne het volgende:
Een tapeit... tapijt....., de naam weet ik even niet meer...
Nope niets aanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mja, tapijt is toch redelijk voor de hand liggend dus ik wil toch echt de naam hebben. Het is genoemd naar de plaats waar het hangt, maar of je daar iets aan hebt weet ik niet, want die plaats is vooral bekend vanwege dat tapijt
Jij was toch weg?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
Tapijt van Bayeux
Is dat niet zo'n aanvalswerktuig, soort stormram of zo?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:28 schreef LadyBlack het volgende:
En omdat ik er redelijk zeker van ben dat dat juist is hier de volgende vraag:
Wat is een barista?
Ballista, hele grote kruisboogquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n aanvalswerktuig, soort stormram of zo?
Is dat niet gewoon een Baret?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:32 schreef Neleos het volgende:
Zo'n soort Zuid-Amerikaanse pet? Die Che Guevarra op heeft op z'n bekende foto?
Ah, die bedoelde ik ja.quote:
Het erge is, achteraf had ik het misschien nog wel geweten ook. Maargoed, ik denk niet dat ik er ooit vanzelf op gekomen wasquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
Alles tot nu toe is fout, wat De_Hertog zegt, het is héél iets anders
Prima, maar dan moeten ze wel opschieten, ik ga ook zo de zon inquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet nu echt weg (was net mn spullen aan het pakken) dus zou De_Hertog misschien willen waarnemen?
Ik snap wat wel wat je bedoelde, maar goed is het niet. Je zit al wel in de juiste categorie (beroep). Maar het is dus niet iemand die met een sterk Sopranos-accent 'barrister' probeert te zeggenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:46 schreef BasOne het volgende:
Barista, italiaans voor advocaat
Barrister, Engels
Barista, Italiaans
Nutsquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet niet wat BasOne allemaal bedoelt, maar het goede woord staat er niet tussen...
Ik moet nu echt weg (was net mn spullen aan het pakken) dus zou De_Hertog misschien willen waarnemen?
Ik vond het wel aardig beredeneertquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik snap wat wel wat je bedoelde, maar goed is het niet. Je zit al wel in de juiste categorie (beroep). Maar het is dus niet iemand die met een sterk Sopranos-accent 'barrister' probeert te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |