Ex-studentenhuis, die toiletten op vijf kamers.quote:
Moet ik dan niet vantevoren door haar worden ingelicht over het wedstrijdelement? Ik vind het behoorlijk kut, nog steeds. Heb liever een verse pleerol in plaats van de gouden medaille 'vaakst toiletrolwisselen'quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:01 schreef NeoDweezil het volgende:
*check* doet mijn dinnetje ook het is nu al een wedstrijd hiero thuis heheh wie et vaakst de rol moet vervangen
We hebben een GEDEEEEEEEEEEEELD toilet, op de gang.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:03 schreef secoh het volgende:
wat komt de buurvrouw bij jou schijten dan???
Dat is onrustig poepen dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:03 schreef Snarf het volgende:
[..]
We hebben een GEDEEEEEEEEEEEELD toilet, op de gang.
Of een creditcard c.q. bankrekening.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:14 schreef Terpentin07 het volgende:
Er zijn sommige dingen op de wereld die je niet moet delen.Een daarvan is de plee.
3 keer raden: die krengen janken ook dat jij de bril omlaag moet doen ?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:59 schreef Snarf het volgende:
Klacht: Regelmatig kom ik op het toilet om een lekker potje te schijten, en heeft mijn buurvrouw een leeg toiletrolletje voor me achtergelaten. Er staan tientallen rollen pleepapier op 30 cm. afstand van de houder, maar dat luie zwijn is gewoon te lam om even de lege weg te halen en er een volle voor in de plaats te hangen.
En zij niet alleen! Ook mijn vorige buuf (best een mokkel), en de buuf daarvoor (aftands wijf) hadden deze sociale afwijking. Mijn buurman daarentegen (alweer een jaartje of twee terug) had hier geen last van. Dames, waarom vervangen jullie de toiletrollen niet???
Subklacht: ik heb teveel buren en te weinig buurmokkels.
Noot: Deze topic staat los van Vrouwen die poepen
Oh ja, wegens dramatisch absente paint-skillzzz is dit topic plaatjesloos.
Wel verdomde sociaalquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:29 schreef _Qmars_ het volgende:
Gewoon vrouwen een gang naar de wc verbieden. Bloeden en schijten doen ze maar in hun eigen tijd.
Mensen die navertellenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:43 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Doet me denken aan Hans Teeuwen die een hoer neukt met d'r kop ketsend tegen de wc pot.
Slaat perfect op jouw postquote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:09 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
He? Dat slaat dus totaal niet op mijn post.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:09 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
He? Dat slaat dus totaal niet op mijn post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |