Iddquote:Op zondag 8 november 2009 16:36 schreef LeonH het volgende:
Ik hoop dat die Bluray binnenkort ook gewoon in NL te krijgen is. Moet die versie echt hebben.
Is jou booklet ook helemaal blanco op een paar paars/roze stippen na?quote:Op zondag 8 november 2009 12:44 schreef rena het volgende:
Ik heb hem ook al binnenVan wat ik tot nu toe bekeken heb is het een geweldige live dvd
![]()
Mis wel een paar nummers, maar verder staat bijna alles er op!
Ja! Ik snapte die boodschap ook al niet helemaalquote:Op zondag 8 november 2009 19:40 schreef CoExist het volgende:
[..]
Is jou booklet ook helemaal blanco op een paar paars/roze stippen na?
Uuuh, dat de eerste pagina niet beschikbaar is en de tweede wel?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:28 schreef Piles het volgende:
The Killers - Live From The Royal Albert Hall (Amaray)
The Killers - Live From The Royal Albert Hall (Dvd-sized digipack) |
Prijsverschil van 5 euro, maar wat is nou het verschil
Zo werkt ie welquote:Op woensdag 11 november 2009 20:29 schreef Bravebart het volgende:
Uuuh, dat de eerste pagina niet beschikbaar is en de tweede wel?
Mja, dan nog, de inhoud lijkt inderdaad hetzelfde te zijn, afgezien van dat de ene 1 DVD en de ander 2 DVD's zou bevatten (wat me vrij apart lijkt...).quote:
Ze zijn beiden CD + DVD.quote:
En dan is het enige verschil de maat van het doosje?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze zijn beiden CD + DVD.
Ik ben vanmiddag bij de FRS in Eindhoven geweest, beide edities lagen daar, en beide verpakkingen bevatten een CD + DVD.
Jepperdepep.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan is het enige verschil de maat van het doosje?
Ik vrees dat ze even niet meer komen. Ze zijn bezig met het coveralbum wat volgens mij binnenkort gaat uit komen. Daarnaast zijn ze volgens mij al zo'n anderhalf jaar aan het touren. Denk als ze de huidige concertreeks hebben gedaan, ze een dikke break gaan pakken en aan nieuw materiaal gaan beginnen.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:46 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb vanmiddag de dvd maar eens gekocht en jezus... hij is te VET![]()
![]()
![]()
zo wil ik er nog wel een paar hebben. Nu maar hopen dat ze komend jaar maar weer naar Nederland komen
Dat coveralbum is toch nog helemaal niet bevestigdquote:Op donderdag 12 november 2009 19:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze even niet meer komen. Ze zijn bezig met het coveralbum wat volgens mij binnenkort gaat uit komen.
Ja dat dacht ik zelf ook. Ik zou ze veel liever als headliner hebben op Lowlands aangezien ik toch niet naar Pinkpop ga.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze even niet meer komen. Ze zijn bezig met het coveralbum wat volgens mij binnenkort gaat uit komen. Daarnaast zijn ze volgens mij al zo'n anderhalf jaar aan het touren. Denk als ze de huidige concertreeks hebben gedaan, ze een dikke break gaan pakken en aan nieuw materiaal gaan beginnen.
Al zou het fantastisch zijn als ze Pinkpop gaan headlinen maar dat denk ik niet
Dat had ik inderdaad wel willen zienquote:Op donderdag 12 november 2009 23:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Jammer dat er van deze machtige periode nooit een DVD-registratie is gekomen.
Waarom heb je hem bij Bol.com besteld als je hem gewoon snel bij in een winkel kan ophalenquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad wel willen zien
Dvd is binnenNiet van Bol.com, want die schieten niet op, dus maar gedownload
Ik had hem bij Bol.com in 1 dag binnen, dus dat valt toch ook wel mee qua niet opschietenquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom heb je hem bij Bol.com besteld als je hem gewoon snel bij in een winkel kan ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |