quote:'Poepje,' zo noem je je vriend dan weer wel, 'zullen we tv kijken?' (lees: zet alsjeblieft keihard MTV aan, om een enkel geluid te verdoezelen.) Of 'Ga jij maar eerst hoor liefie, ik wacht wel even.' (lees: als jij voor mij gaat, weet ik zeker dat je het komende half uur niet in de badkamer zal zijn en ik ongestoord mijn gang kan gaan.) We zijn maar in de weer
quote:Jammer! Had ze nou maar gewoon een keiharde scheet gelaten. Voor ons, vrouwen van 2007! Zo van 'die zit!' en hem vervolgens bedwelmen met al de verhalen, frustraties en hoe belachelijk het eigenlijk is dat wij niet horen te poepen en scheetjes te laten.
http://www.ze.nl/relatie/Poepen-is-taboe/100/quote:Op mijn werk zijn de toiletten van boven niet gesloten, dus je hoort alles. Geen probleem mee hoor, soms kletteren we gezellig samen! En ik houd het nooit op, kijk wel uit! Als ik moet poepen, dan ga ik gewoon, waar ik ook ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat denk ik niet gezien het een goede, gegronde en geformuleerde klacht is. daaromquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:00 schreef reetveter het volgende:
Oké, deze TT is 1 grote leugen!
TR geplaatst!
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:02 schreef DeRattebaas het volgende:
Klikken op eigen risicowtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klikken op eigen risicokutrat! tubgirl mag niet meer ckerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
Klikken op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
Klikken op eigen risicoDat is vrij ranzigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klikken op eigen risicoDas een omgebouwdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Zelfde verhaal, plaatje op linksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I has a beard![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:09 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, plaatje op linksEr loopt een rilling over mijn rug, gadverdamme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I has a beard![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |