Column uit 2007, die hype is inmiddels alweer voorbij gelukkig.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:52 schreef damsco het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.ze.nl/relatie/Poepen-is-taboe/100/
Klacht: vrouwen die poepen
Subklacht I: vrouwen die samen kletteren en daar trots op zijn
Subklacht II: Waarom lees ik verdomme een vrouwensite. Mijn hele beeld van vrouwen is nu aan diggelen. Het zijn schijtende wezens
Je moet je lat dan ook hoger leggen dan het bovenste plaatje uit mijn voorgaande post.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:36 schreef akbar het volgende:
Ja, vroeger toen ik nog jong en ambitieus was zwoor ik dat ik nooit een vriendin zou krijgen die poepte.
Helaas heb ik toch een chick gekregen die poept.
Waar zijn de vrouwen die gewoon niet poepen? die zijn hard to get denk ik.
Ja of een met een stoma nemen, dan gaat het in ieder geval niet via de anus, en die vrouwen hebben dus een mooie roze schone anus.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:38 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je moet je lat dan ook hoger leggen dan het bovenste plaatje uit mijn voorgaande post.
Google zelf, ik prefeer momenteel geen ban.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:40 schreef akbar het volgende:
[..]
Ja of een met een stoma nemen, dan gaat het in ieder geval niet via de anus, en die vrouwen hebben dus een mooie roze schone anus.
heb je geen plaatje van een vrouw met een stoma?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:02 schreef DeRattebaas het volgende:
Klikken op eigen risicowhehe, ban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So true..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 04:16 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds ik 2girls1cup heb gezienn kijk ik nergens meer van op.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:07 schreef supersnel het volgende:
goed topic ik moest lachen om die laatste quote die is geniaal
Stelletje goorlappenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:07 schreef marcel-o het volgende:
samen scheten laten in beden ff wapperen
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 04:16 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds ik 2girls1cup heb gezienn kijk ik nergens meer van op.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:02 schreef DeRattebaas het volgende:
Klikken op eigen risicoHOAX!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die drol is er gewoon in geduwd!- AFCA -
Volgens mij zijn jullie allebei heel lelijk of niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:07 schreef marcel-o het volgende:
wtf![]()
vrouwen HOREN te poepen anders gaan ze er zo uit zien:
[ afbeelding ]
t moet tóch ergens heen.
dus enorme omvang en kotens
nee dankje.![]()
samen scheten laten in beden ff wapperen
ehmquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:37 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie allebei heel lelijk of niet?
jij vindt jezelf wel heel knap he. eerst zat je nog over je vriendin op te scheppen, ik wil niet lullig doen maar op de bovenste foto heeft ze flinke triceps. weet je zeker dat het geen man is, dat verklaart meteen het scheten in bed laten.quote:
daar heb je een goede vraag. en ik heb er werkelijk waar geen antwoord op.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:02 schreef Florian_ het volgende:
Ik vraag me eigenlijk vooral af waarom TS op een vrouwensite zit om een colum over poepen te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |