Stamford bridgequote:
Er loopt een witte in het shirt van neger Yakubu de verkeerde kant op. Beter kon ik niet bij deze foto.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:14 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Winnaar in mijn ogen het leukste, met 2 of 3 daar vlak achter.
Poedel omdat OF ik hem niet snap OF omdat ik altijd dacht dat Obuma de witte neger is
quote:-Waaghals-
-Handtekeningsessie Koeman verstoord door opdringerige leningverkoper-
quote:-Cuba-scf-
-Wurgcontracten zijn Scheringa en inslag bij DSB.-
quote:-Isiolo-
-Handtekening quotum contract voorkomt het uitmelken van Louis erfenis-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Kentoet-
-Scheringa telekinetisch begaafd?!-
Zal Beschouw niet gezien hebben door de edit. Maar je hebt gelijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:24 schreef Isiolo het volgende:
Uhmm Beschouw... misschien een andere onderschrift ?
Hij lijkt wel heel erg op die van Bjoro
Heb je de tijd gezien waarin Bjoro en ik postten? Hij had eerst iets anders staan. Had zijn eerste onderschrift gezien en besloot iets over Verhoeven te verzinnen. Ik ga foto kopiëren, scriptvenster openen om foto in reactie te plaatsen, want zo is mijn computer ingesteld, typ mijn onderschrift en vervolgens plaats ik mijn post. Terwijl ik bezig was, veranderde Bjoro zijn onderschrift. Bjoro moet die van hem maar aanpassen. Aangezien jij jury bent, zal ik wel poedel oplopen, maar ik verander niks.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:24 schreef Isiolo het volgende:
Uhmm Beschouw... misschien een andere onderschrift ?
Hij lijkt wel heel erg op die van Bjoro
Ja ik had de tijden gezien. En inderdaad zal ik daar rekening mee houden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heb je de tijd gezien waarin Bjoro en ik postten? Hij had eerst iets anders staan. Had zijn eerste onderschrift gezien en besloot iets over Verhoeven te verzinnen. Ik ga foto kopiëren, scriptvenster openen om foto in reactie te plaatsen, want zo is mijn computer ingesteld, typ mijn onderschrift en vervolgens plaats ik mijn post. Terwijl ik bezig was, veranderde Bjoro zijn onderschrift. Bjoro moet die van hem maar aanpassen. Aangezien jij jury bent, zal ik wel poedel oplopen, maar ik verander niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |