Het gros bestaat idd uit meeloop-modepopjes en kampsnolletjes ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo zeldzaam als mooie vrouwen in Apeldoorn
Waren het maar echte modepopjesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gros bestaat idd uit meeloop-modepopjes en kampsnolletjes ja.
Het zijn allemaal van die 13 in een dozijnchicks. Naar mijn mening.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waren het maar echte modepopjesHet ontbreekt aan uitstraling
![]()
Banden plakken is juist heel makkelijk, alleen is het veel werkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doet ie ook banden plakken?
Ik ben er een drama in......
Mss word je met een jurkje aan wel wat minder stoerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:00 schreef Kluts het volgende:
Oh, mrbox, ik had het gister met mijn beste vriend over dat jij had gezegd dat je mij niet in een jurkje voor je zag.
Hij zei: Nee, daar ben je veels te stoer voor.
Dus waarschijnlijk heb je nog gelijk ook.
Ik draag ze wel eens. Soms.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mss word je met een jurkje aan wel wat minder stoer![]()
![]()
Ik plak bandenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doet ie ook banden plakken?
Ik ben er een drama in......
Klopt dan zien ze er echt prachtig uit maar uitstralingquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het zijn allemaal van die 13 in een dozijnchicks. Naar mijn mening.
Allemaal dezelfde soort kleding waardoor ze allemaal op elkaar lijken.
Wees eens origineel denk ik dan.
Mhhh ben serieus benieuwdquote:
Ik kan toch moeilijk naakt in het park gaan liggenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:10 schreef Cuegirllie het volgende:
het is vandaag veels te warm voor kleren
Een jurkquote:
het kan wel en wss krijg je niet veel klachtenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:11 schreef DR34M3R het volgende:
Ik kan toch moeilijk naakt in het park gaan liggen
Idd.. de grote vraagquote:
iets luchtigs meis en als je echt gaat shoppen met dit weer trek dan niet te strakke broeken aanquote:
Dat betwijfel ik ten zeerste..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het kan wel en wss krijg je niet veel klachten
Hier wordt het simpel: korte broek, shirt en sandalen.quote:[..]
Idd.. de grote vraag
Maar ik draag altijd strakke broeken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
iets luchtigs meis en als je echt gaat shoppen met dit weer trek dan niet te strakke broeken aan
maar waarschijnlijk eindig je toch op het terras
Misschien klagen ze wel, maar niet persoonlijk tegen jou denk ikquote:
Ik moet ook eens korte broeken kopen, die heb ik niet eensquote:Hier wordt het simpel: korte broek, shirt en sandalen.
Waarom denk je dat ik het zegquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ik draag altijd strakke broeken.
Die kans zit er dik in ja
Kort, lang, strak, wijd, spijker, linnen, variërend van wit tot zwart en van blauw tot paars.. Voor elke bui of weer wel wat.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien klagen ze wel, maar niet persoonlijk tegen jou denk ik
[..]
Ik moet ook eens korte broeken kopen, die heb ik niet eensAlleen maar lange (en spijker of zwart
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |