Eigenlijk omschrijft de stijlfiguur, van de magma die lava wordt, mijn FOK-bestaan tot in detail.quote:
Sarcastisch kreng.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
Komt op hetzelfde neer, of niet soms?
Volgens mij staat er op 410 meer niet, dan wel amsterdam.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:50 schreef gers het volgende:
[..]
maar mogen daar wel mensen staan die niet uit a'dam komen
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk omschrijft de stijlfiguur, van de magma die lava wordt, mijn FOK-bestaan tot in detail.
Maar ik spreek je binnen 10 jaar nog wel een keer.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:55 schreef Emimich het volgende:
Sarcastisch kreng.
Het begint langzaam ondergronds te rommelen en verhitten tot het tot een wilde eruptie komt waarna het talloze eenzame jaren gestold zal doorbrengen op de zijkant van de vulkaan die Fok! heet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk omschrijft de stijlfiguur, van de magma die lava wordt, mijn FOK-bestaan tot in detail.
owoke , je mag ook een keertje bij top kijken als je dat wiltquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Volgens mij staat er op 410 meer niet, dan wel amsterdam.
Niet meer dan logisch, al die mongolen die niet snappen hoe mensen die niet uit Amsterdam komen voor Ajax kunnen zijn, begrijpen niet waarom Ajax juist zo'n grootse club is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:56 schreef kurk_droog het volgende:
Volgens mij staat er op 410 meer niet, dan wel amsterdam.
En dan wat?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Maar ik spreek je binnen 10 jaar nog wel een keer.
Haha, jij bent geen brick in the wall. Eerder een verlaten ruïne.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:56 schreef Acinonyx het volgende:
Huey leef jij ook nog..
Support your local clubquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch, al die mongolen die niet snappen hoe mensen die niet uit Amsterdam komen voor Ajax kunnen zijn, begrijpen niet waarom Ajax juist zo'n grootse club is.
Ajax.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch, al die mongolen die niet snappen hoe mensen die niet uit Amsterdam komen voor Ajax kunnen zijn, begrijpen niet waarom Ajax juist zo'n grootse club is.
En dan KPD als katalysator van het leven proces?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
Het begint langzaam ondergronds te rommelen en verhitten tot het tot een wilde eruptie komt waarna het talloze eenzame jaren gestold zal doorbrengen op de zijkant van de vulkaan die Fok! heet.
truequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Spreek ik je in het echt. Je hebt je hele levensverhaal op FOK gestort dus dan de kans dat ik je ooit ergens zal tegenkomen en zal herkennen, is eigenlijk vrij groot. Wees niet bevreesd.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
En dan wat?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:57 schreef gers het volgende:
[..]
owoke , je mag ook een keertje bij top kijken als je dat wilt
Dat is ook kansloos: "AMSTERDAM HOOLIGANS!" scanderen met een Brabants accent.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
trueHoewel iedereen zich wel eens stoort aan van die brabanders die met iets teveel jupiler in de metro staan te schreeuwen..
Ik versta der nooit wat van
Zou je het dan zeggen of niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Spreek ik je in het echt. Je hebt je hele levensverhaal op FOK gestort dus dan de kans dat ik je ooit ergens zal tegenkomen en zal herkennen, is eigenlijk vrij groot. Wees niet bevreesd.
Ik geloof dat ze het over het beroep van de moeder van een bepaalde spelerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
trueHoewel iedereen zich wel eens stoort aan van die brabanders die met iets teveel jupiler in de metro staan te schreeuwen..
Ik versta der nooit wat van
Een antwoord in typische Floriaanse stijl:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:57 schreef Florian_ het volgende:
Ey maar Emimich vertel eens wat je doet in het dagelijks leven, buiten het op FOK posten met een woordenboek en synoniemen.net in handbereik? Ik ben oprecht benieuwd.
Je weet het niet he. Misschien is het zo'n autist die alles in een boekje schrijft en van KLB SC zijn levenswerk maakt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou je het dan zeggen of niet?![]()
En als ik nu Fok zou verlaten dan weet jij over 10 jaar toch niet meer wie ik ben man!
Ik vond het wel een realistische schets van jouw Fok bestaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
En dan KPD als katalysator van het leven proces?
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat dit puik bedacht is maar in de verste verte geen realistische schets van de werkelijkheid.
Dat was het hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat is ook kansloos: "AMSTERDAM HOOLIGANS!" scanderen met een Brabants accent.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Haha, jij bent geen brick in the wall. Eerder een verlaten ruïne.
Zou je willen dat ik je zou begroeten?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:03 schreef Breathtaking het volgende:
Zou je het dan zeggen of niet?![]()
En als ik nu Fok zou verlaten dan weet jij over 10 jaar toch niet meer wie ik ben man!
Misschien wel, maar die kans zal niet heel groot zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je weet het niet he. Misschien is het zo'n autist die alles in een boekje schrijft en van KLB SC zijn levenswerk maakt.
Uiteraard. En misschien kunnen we dan trouwen en kindertjes krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zou je willen dat ik je zou begroeten?
Probeer het eens met woorden.quote:
Je wordt echt een karikatuur van jezelf gast. Je zal vast Mbo doen, en dat boeit me om eerlijk te zijn geen flikker. Maar de manier waarop je nu post is nogal lachwekkend. Props voor het taalgebruik enzo, maar het zou tof zijn als je het ook nog in de juiste context weet te plaatsen. Helaas is dat niet echt het geval.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een antwoord in typische Floriaanse stijl:
Imagination is more important than knowledge.
For while knowledge defines all we currently know and understand,
imagination points to all we might yet discover and create.
-Albert Einstein
quote:
Misschien promoveer ik wel binnen een paar jaar op een onderzoek over FOK.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:04 schreef Florian_ het volgende:
Je weet het niet he. Misschien is het zo'n autist die alles in een boekje schrijft en van KLB SC zijn levenswerk maakt.
Ik had het tegen gersquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
jup, dagje vrij van stage regelen denk
halfbloed
32 dagen en dan watquote:
Het zal voor mij toch altijd top blijvenquote:
Ik sla de plank niet mis hoor. Alhoewel er eerst spijkers met koppen geslagen dienen te worden over de vraag of we überhaupt over dezelfde plank praten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:10 schreef Florian_ het volgende:
Je wordt echt een karikatuur van jezelf gast. Je zal vast Mbo doen, en dat boeit me om eerlijk te zijn geen flikker. Maar de manier waarop je nu post is nogal lachwekkend. Props voor het taalgebruik enzo, maar het zou tof zijn als je het ook nog in de juiste context weet te plaatsen. Helaas is dat niet echt het geval.
WAARDELOZE POST ZONDER PICSquote:
Altijd maar die kinderenreflex. Heb je ook nog wat anders te melden dan tieten, seks en kinderen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:08 schreef Breathtaking het volgende:
Uiteraard. En misschien kunnen we dan trouwen en kindertjes krijgen.
Hoeveel kinderen wil je?
het is mijn lotquote:
Altijd In die specifieke volgorde trouwens.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:13 schreef Emimich het volgende:
Altijd maar die kinderenreflex. Heb je ook nog wat anders te melden dan tieten, seks en kinderen?
Ik heb wel matigere users op FOK gezien dan jij.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
Probeer het eens met woorden.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik heb wel matigere users op FOK gezien dan jij.
quote:
RIP ? Is er een speler dood ?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Altijd maar die kinderenreflex. Heb je ook nog wat anders te melden dan tieten, seks en kinderen?
Nee, ze zijn erachter dat hun naam al enkele jaren niet erg toepasselijk is dus hebben ze besloten om voortaan FC Oss te heten.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat moet een compliment voorstellen denk ik.
Bt.quote:
Mooi gesproken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik heb wel matigere users op FOK gezien dan jij.
Och op zo'n fiets.. hopelijk bakken ze er meer van dan Helmond Sportquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, ze zijn erachter dat hun naam al enkele jaren niet erg toepasselijk is dus hebben ze besloten om voortaan FC Oss te heten.
Zelfreflectie (sorry) is oke.quote:
TOP Oss heeft een negatieve naam in de regio , zo zal een magrietsupporter nooit zeggen naar top willen, Als het FC Oss is natuurlijk wel\quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Wat er daarna komt, zal ik maar over zwijgen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
pittig kapsel kan niet, bt is al kaalquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat er daarna komt, zal ik maar over zwijgen...
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:17 schreef dagdag het volgende:
Mijn feyenoord sterk in rotterdam sterk in nederland
niets is sterker dan dat ene woord feyenoord mijn feyenoord
ja ben keertje kuip geweest voor eerst
Bril dan?quote:
nee ze gaat erg dik wordenquote:
quote:
Dan ben je hierbij rationeel failliet verklaard op FOK. O tempora, o mores.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
Nee.
Zoals een echte moeke betaamt.quote:
Menopauze. Over een tijdje heeft BT het daar op FOK nog wel over.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat er daarna komt, zal ik maar over zwijgen...
loop voor verandering keer langs de basisschoolquote:
Kukident kleefpastaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Menopauze. Over een tijdje heeft BT het daar op FOK nog wel over.
No thanks, ik weet hoe de gemiddelde moeder erbij loopt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:25 schreef dagdag het volgende:
[..]
loop voor verandering keer langs de basisschool![]()
![]()
Een paar kinderen uitpoepen en dan thuis haar hele leven lang tweede viool spelen. De toekomst oogt niet bepaald zonnig voor BT.quote:
Vele vrouwen gingen haar voor...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een paar kinderen uitpoepen en dan thuis haar hele leven lang tweede viool spelen. De toekomst oogt niet bepaald zonnig voor BT.![]()
Rond die tijd zal nog wel eens vol weemoed terugdenken aan die geweldige tijd op FOK dat ze omringd werd door de nieuwe garde die onbevreesd de toekomst tegemoet ging. Wederom: o tempora, o mores.quote:
Ja, maar niet zoveel vrouwen met daadwerkelijke potentie.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vele vrouwen gingen haar voor...
Ik moest er even over nadenkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:31 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Jaaaaa, mijn knuffelbeer heet Balou
quote:
God, wat naar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dan ben je hierbij rationeel failliet verklaard op FOK. O tempora, o mores.
Ik vind niet dat je van iets als 'tweede viool' kunt spreken, maar goed.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een paar kinderen uitpoepen en dan thuis haar hele leven lang tweede viool spelen. De toekomst oogt niet bepaald zonnig voor BT.![]()
Dat denk ik continu.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:31 schreef Emimich het volgende:
Wederom: o tempora, o mores.
Dankje.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, maar niet zoveel vrouwen met daadwerkelijke potentie.
Moederinstinct gaat kennelijk voor potentie.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, maar niet zoveel vrouwen met daadwerkelijke potentie.
Ga je je Indo tijd kaartje gebruiken? 15 min geldig jeweets.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Long time no see. We kunnen wel wat kwaliteit gebruiken nu KLB half dood is.
quote:
nee ik wil hem in de kroeg gebruiken kan ik eindelijk sletjes husselenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ga je je Indo tijd kaartje gebruiken? 15 min geldig jeweets.
En dat de ratio boven het gevoel dus er is nog hoop voor BT.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moederinstinct gaat kennelijk voor potentie.
Hoiquote:
3 kleine mormeltjes opvoeden terwijl je zoveel meer had kunnen bereiken terwijl je waarschijnlijk met zo'n lul als man eindigt. Ik denk eerlijk gezegd van wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind niet dat je van iets als 'tweede viool' kunt spreken, maar goed.
Kan je dat nu nog niet? Ik wil je wingman wel zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:39 schreef gers het volgende:
[..]
nee ik wil hem in de kroeg gebruiken kan ik eindelijk sletjes husselen
ben jij een pilootquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kan je dat nu nog niet? Ik wil je wingman wel zijn.
Hoezo drie?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
3 kleine mormeltjes opvoeden terwijl je zoveel meer had kunnen bereiken terwijl je waarschijnlijk met zo'n lul als man eindigt. Ik denk eerlijk gezegd van wel.
Hmm, sounds temptingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoiga je morgen toevallig ook naar Den Haag zodat ik je kan spotten en ik mezelf maandenlang zal kunnen bevredigen met de gedachte aan jou?
Mijn mama, die overigens veel potentie had, heeft het ook gedaan en dat is een bijzonder gelukkige vrouw.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
3 kleine mormeltjes opvoeden terwijl je zoveel meer had kunnen bereiken terwijl je waarschijnlijk met zo'n lul als man eindigt. Ik denk eerlijk gezegd van wel.
Werk'n.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat doe jij hier op deze prachtige vrijdagavond?
Hey Janetje!quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:41 schreef gers het volgende:
[..]
ben jij een piloot![]()
wat vlieg je ?
zweef?motorisch?
Fascination, long time no see.quote:
Haha, jij was iets op FOK.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:42 schreef Janetje het volgende:
Rasverenigingsvoorzitter.
wtf bedoel je danquote:
Ken je de term wingman niet?quote:
Ik peins er niet overquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hmm, sounds tempting. Maar ik ben bang dat je me alleen tegenkomt als je ook uitgaat in Heerenveen City.
Was.quote:
Vrouwen en rationeel?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
En dat de ratio boven het gevoel dus er is nog hoop voor BT.
ja van pilotenquote:
Inderdaad, je bent je met leukere dingen aan 't bezig houden?quote:
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:
Er zijn zoveel gelukkige mensen op de wereld, dat alleen nastreven is bijzonder bekrompen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn mama, die overigens veel potentie had, heeft het ook gedaan en dat is een bijzonder gelukkige vrouw.
Iemand die je tijdens het uitgaan helpt met het hosselenquote:
Ze heeft mij afgeleverd, grotere prestaties zijn er niet hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Er zijn zoveel gelukkige mensen op de wereld, dat alleen nastreven is bijzonder bekrompen.
Waar is de tijd gebleven van het nastreven van wijsheid, het worden van een erudiet persoon en het bereiken van grootste prestaties: een moderne homo universalis.
dat heet toch een pooier , met hem praat ik altijd als ik een meisje wilquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Iemand die je tijdens het uitgaan helpt met het hosselen.
Toen ik begon, was jij volgens mij al ongeveer gestopt maar jij leek me altijd wel puik en zo.quote:
quote:
Nee gewoon een homie die haar vriendinnen bezighoud ofzo zodat jij je moves kan maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:46 schreef gers het volgende:
[..]
dat heet toch een pooier , met hem praat ik altijd als ik een meisje wil
Over 20 jaar lig je 's nachts wakker en dan is er geen weg meer terug.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ze heeft mij afgeleverd, grotere prestaties zijn er niet hoor.
Zo, genoeg melo-dramatische opmerkingen van mij voor de avond.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:47 schreef Emimich het volgende:
Over 20 jaar lig je 's nachts wakker en dan is er geen weg meer terug.
Heb je het daar zwaar mee?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ben een vrucht van de slachtoffers van de vrouwenemancipatie.
Nuongirl doet idd alles, ik heb alleen maar het tagje.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:48 schreef gers het volgende:
is rauzer op sport ?
dat is toch de plek van nuongirl ?
Dit meen je nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee gewoon een homie die haar vriendinnen bezighoud ofzo zodat jij je moves kan maken.
Ah man hou je bekquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Over 20 jaar lig je 's nachts wakker en dan is er geen weg meer terug.
Ik durf geen antwoord te geven.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat hoor je te weten meneer de pinda.
quote:
Scriptie.. scriptie.. scriptie...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, je bent je met leukere dingen aan 't bezig houden?
Nopequote:
Nee ga door, daar hou ik van.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zo, genoeg melo-dramatische opmerkingen van mij voor de avond.
Op internet staan hele guides.quote:
She's got issues.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ja ik zou bijna overwegen kwaliteit te gaan posten, not.
Awwwwquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Toen ik begon, was jij volgens mij al ongeveer gestopt maar jij leek me altijd wel puik en zo.
Verwijder even die [quote]-tags in je sign, dat staat zo lullig.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:51 schreef Florian_ het volgende:
Heu, ik ook
* Florian_ geeft Janetje een boks
Goeie zin.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik denk dat je bekend bent met mijn postgeschiedenis.
Boks ouwe.quote:
De dag waarop jullie allemaal uit jullie huizen kruipen om je te voegen bij de grootste indo-celebratie van Europa?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik durf geen antwoord te geven.![]()
Hint?
YA RLY! Alles wat vandaag gedaan kan worden hoeft morgen niet meer gedaan te worden. Zulks een wijsheid, maar waarheid als een koe.quote:
Ach, FOK is de grootste sociale werkplaats van Nederland. Als de meerderheid je hier mag, dan zit er iets goed mis.quote:
Linkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Op internet staan hele guides.Al heb ik het zelf nog nooit in de praktijk uitgevoerd.
Ja? Vertel!quote:
Haaaaaaaaai. Heb je al je notes van mij al uitgeprint en boven je bed gehangen?quote:
PASAR MALAM. Oh god ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De dag waarop jullie allemaal uit jullie huizen kruipen om je te voegen bij de grootste indo-celebratie van Europa?
Klopt helemaal. Ik wacht persoonlijk liever altijd tot het morgen is en ik wel moet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
YA RLY! Alles wat vandaag gedaan kan worden hoeft morgen niet meer gedaan te worden. Zulks een wijsheid, maar waarheid als een koe.
Morgen andere plannetjes.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik wacht persoonlijk liever altijd tot het morgen is en ik wel moet.
Geef je dochter dan in ieder geval zo'n verheven naam als Phoebe of Sophia (roepnaam Sophie). In ieder geval geen Ilse, daar kan je de grens niet mee over.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ja? Vertel!
Whehe, sukkelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
PASAR MALAM. Oh god ja.![]()
Helemaal vergeten
. Wat ga je daar doen tussen al mijn bloedbroeders ?
wat leef jij toch in een bekrompen wereld hierquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
Van Janetje kreeg ik mijn eerste ban. Teef.
quote:Rule #4 – Take the hit for the team
You are expendable. You have to be ready to take the bullet if you need to. Now, it is obvious that you are the one that has to entertain the less-attractive friend (your job is to convince the friend that the lead man is not a loser…the ladies will compare notes in the bathroom). Your job is actually much more than that. If another guy rolls in, your job is to run the interference. You see, the lead guy cannot be seen as the territorial jerk because women don’t like that. If someone has to be the jerk and throw down in a club (either it being a fight, break-off or battle of the "your momma is so fat..." wits), it has to be the wingman and not the leadman. Alternatively, if you don't think that you can take the guy that is blocking...then it is your job to get beat up and then the leadman can step in and help save you as you are curled up in a ball on the floor crying.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
Van Janetje kreeg ik mijn eerste ban. Teef.
Mijn ouders houden niet zo van verheven.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Geef je dochter dan in ieder geval zo'n verheven naam als Phoebe of Sophia (roepnaam Sophie). In ieder geval geen Ilse, daar kan je de grens niet mee over.
Helaas? Hoe korter je hier geregistreerd bent, hoe minder je leven is verneukt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:56 schreef Fascination het volgende:
Ik heb de tijd van Janetje helaas gemist.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ach, FOK is de grootste sociale werkplaats van Nederland. Als de meerderheid je hier mag, dan zit er iets goed mis.
Noteje hier en daar, wat editjes, wat deletjes en je hebt het wel gezien hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:56 schreef Fascination het volgende:
Ik heb de tijd van Janetje helaas gemist.
Van jou kon ik het dan ook wel hebben.quote:
heb jij een site met naaktfotos???quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:58 schreef Janetje het volgende:
[..]Jup, en KLB is de bezigheidstherapie voor in donkere binnenblijfdagen.
[..]
Noteje hier en daar, wat editjes, wat deletjes en je hebt het wel gezien hoor.
Oh daarom vroeg je je ban aan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Helaas? Hoe korter je hier geregistreerd bent, hoe minder je leven is verneukt.
Ik heb er oprecht spijt van dat ik me op dit forum heb aangemeld (kut De_Ananas).
Kikker.quote:
achteraan aansluitenquote:
kikker wat, wees nou duidelijkquote:
Dankzij jou heet ik nu de_boswachter godverdommequote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Haaaaaaaaai. Heb je al je notes van mij al uitgeprint en boven je bed gehangen?
Wat nou weer?quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
We kunnen toch allemaal tegelijk mod worden?
Sowieso kanker dat je geen spatie kunt en symboolquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dankzij jou heet ik nu de_boswachter godverdomme![]()
![]()
Wat een kankernaam eigenlijk
Je dacht dat ik dáár nog niet achter was?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn ouders houden niet zo van verheven.
Naiszj.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, sukkel! En euhhh ik ga met mn bff (L)(F) mee
haar hele familie gaat elk jaar, zijn half Indisch blablabla. En nu vroegen ze of ik mee wilde
ik doe meequote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:01 schreef dagdag het volgende:
[..]
dan moeten we coup plegen op fok hoofdkantoor
Wat let je?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:57 schreef Florian_ het volgende:
Helaas? Hoe korter je hier geregistreerd bent, hoe minder je leven is verneukt.
Ik heb er oprecht spijt van dat ik me op dit forum heb aangemeld (kut De_Ananas).
Je zei 3 kwartier geleden welterusten tegen mequote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat nou weer?
Ik ga nu echt slapen.![]()
ik werd bang van je enge fotoquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat nou weer?
Ik ga nu echt slapen.![]()
meld je even via mailquote:
Jij denkt dat je nog wel een tosti kan maken van die afgelikte boterham?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Naiszj.Dat je bff een Indo is geeft je nog meer credits. Misschien kom je mijn neefje wel tegen. Hij vroeg net nog of ik ging
. Op hem geylen is als op mij geylen. Wij delen zulke dingen gewoon.
Ik ga morgen eens voorstellen of ik een nieuw account mag openen en dan mod blijfquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso kanker dat je geen spatie kunt en symbool
Kurk Droog®©
Lol que?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jij denkt dat je nog wel een tosti kan maken van die afgelikte boterham?
Geen idee waar jij zoal achter bent.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je dacht dat ik dáár nog niet achter was?
Pics?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Naiszj.Dat je bff een Indo is geeft je nog meer credits. Misschien kom je mijn neefje wel tegen. Hij vroeg net nog of ik ging
. Op hem geylen is als op mij geylen. Wij delen zulke dingen gewoon.
M'n lichaam is niet gemaakt om vroeg te slapen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zei 3 kwartier geleden welterusten tegen me![]()
!
Hij is sexy as hell.quote:
pm is prima. Dichtbij het vuur. Dan hebben ze niks doorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:03 schreef dagdag het volgende:
[..]
meld je even via mail
loop al langer met idee
ruilen van accountquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens voorstellen of ik een nieuw account mag openen en dan mod blijf
trustequote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
M'n lichaam is niet gemaakt om vroeg te slapen.![]()
[..]
Hij is sexy as hell.Vraag Bt maar.
ik zie een mogelijkheid om jou voorgoed van het blauw te verovenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens voorstellen of ik een nieuw account mag openen en dan mod blijf
Nee.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:01 schreef dagdag het volgende:
[..]
kikker wat, wees nou duidelijk
wil je met dagdag of niet
Ik moet vaker in KLB posten...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dankzij jou heet ik nu de_boswachter godverdomme![]()
![]()
Wat een kankernaam eigenlijk
Is het geenszins, strand en barbeque. Leuk wel.quote:
Ik denk dat BT nogal afgewerkt zal zijn nadat je neefje zijn lusten heeft uitgeleefd op haar.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Lol que?
Oh, ehm, nee, ook nietquote:
Veel plezier alvastquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is het geenszins, strand en barbeque. Leuk wel.
.quote:
Tiesto ofzoquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou een naam van een bekende DJ nemen, BoWa.
Jij zou best een goede mod kunnen worden. Alhoewel die woorden uit mijn mond nou niet bepaald de grootste aanbeveling op je CV zou zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:59 schreef kurk_droog het volgende:
ik wil mod worden
Zo ben ik dan ook wel weer. Ik gun het mijn eigen bloed.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik denk dat BT nogal afgewerkt zal zijn nadat je neefje zijn lusten heeft uitgeleefd op haar.
die post is 4 minuten te laat gemaaktquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In het weekend wel, én bij vloed nog dichterbij.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Veel plezier alvastwoon je dichtbij het strand?
Bro's before ho's.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
Zo ben ik dan ook wel weer. Ik gun het mijn eigen bloed.
Ohhh, dan zijn er nog maar een paar honderd opties over.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb je wel eens ontmoet trouwens
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jij zou best een goede mod kunnen worden. Alhoewel die woorden uit mijn mond nou niet bepaald de grootste aanbeveling op je CV zou zijn.
Ach, ik had zelf al lang mod moeten zijn.
Start guessingquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ohhh, dan zijn er nog maar een paar honderd opties over.
Ow ow ow ow ow..quote:
Idd, als je verleden tegen je is kun je nooit mod worden. Precies om die reden kunnen mensen zoals bowa, boemdikkie, static en laffer ook nooit mod worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat weten de modjes ook wel. Maar met een bepaald verleden is het blijkbaar onmogelijk..
Zo'n simpel gezegde, maar toch zo kloppend.quote:
maar je geeft mijn nog een kansseeesesequote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Idd, als je verleden tegen je is kun je nooit mod worden. Precies om die reden kunnen mensen zoals bowa, boemdikkie, static en laffer ook nooit mod worden.
Ha-ha.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In het weekend wel, én bij vloed nog dichterbij.
Eens kijken.. er zijn niet zo heel veel mensen die me J. noemen. De meeste daarvan zitten ook in mijn msn..quote:
Ik heb je niet op MSNquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eens kijken.. er zijn niet zo heel veel mensen die me J. noemen. De meeste daarvan zitten ook in mijn msn..
Daarvan zijn nu 16 online.. 10 mannen. Hmmmm...
BoWa was nooit mod geworden zonder de KLODOLS. Al had een niet nader te noemen autist die verkiezing bijna op zijn naam geschreven.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:12 schreef Rauzer het volgende:
Idd, als je verleden tegen je is kun je nooit mod worden. Precies om die reden kunnen mensen zoals bowa, boemdikkie, static en laffer ook nooit mod worden.
kapot schietenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:15 schreef dagdag het volgende:
er staat een of andere wigger voor mij huis
Het zet de waarde van een vrouw inderdaad treffend in perspectief.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Zo'n simpel gezegde, maar toch zo kloppend.
lekker fappenquote:
hoe, zou wel vork kunnen gooienquote:
Godver.quote:
Leuke buurt verder?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:15 schreef dagdag het volgende:
er staat een of andere wigger voor mij huis
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:17 schreef kurk_droog het volgende:
uhm.. dagdag en ik hebben veel besproken en ik denk dat danny nachtmerries krijgt van wat er allemaal gaat gebeuren!!
Wie? Ik dacht dat Chrizzzz 2e was?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
BoWa was nooit mod geworden zonder de KLODOLS. Al had een niet nader te noemen autist die verkiezing bijna op zijn naam geschreven.
ja maar ... normaal geen lastquote:
Misschien zoeken ze jou naar aanleiding van een bepaalde tag.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:18 schreef de_boswachter het volgende:
Leuke buurt verder?
Ik ben op een paar grote meetings geweest. Dat tikt aan hoor.quote:
ik zou hem ook live op fok kunnen halequote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
mja kan kan. Maar niet heel effectief volgens mij
Die was 3de meen ik maar Juup trommelde heel KLB-hatend FOK op om voor hem te stemmen. Hij won bijna totdat de gokvriendjes van BoWa de stemming beslisten.quote:
poetst het toetsenbord alvast wat opquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:19 schreef dagdag het volgende:
[..]
ik zou hem ook live op fok kunnen hale
Dat zou wel tragisch zijn jaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die was 3de meen ik maar Juup trommelde heel KLB-hatend FOK op om voor hem te stemmen. Hij won bijna totdat de gokvriendjes van BoWa de stemming beslisten.
Ik was 1, held Chris 2 en Juup 3.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wie? Ik dacht dat Chrizzzz 2e was?
Juup was al mod voordat het gehele KLODOLS afgelopen was. Alleen het blauwe kleurtje ontbrak nog.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die was 3de meen ik maar Juup trommelde heel KLB-hatend FOK op om voor hem te stemmen. Hij won bijna totdat de gokvriendjes van BoWa de stemming beslisten.
Wie was die gast die BoWa op dequote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze jou naar aanleiding van een bepaalde tag.
hij gaat er vandoor ben eff weg erachteraanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
poetst het toetsenbord alvast wat op
quote:
Die rel nadat Bowa en Emimich gingen trollen in het ONZ SC topicquote:
ONZ DONT LIKE US WE DONT CAREquote:
Inderdaad, weer zo'n uiterst domme keuze van Remlof en de zijnen. Adelante en swoarmahoer waren ook van die domme keuzes, uiteindelijk zit er dan niets anders op dan de hele meute maar te gaan bannen want dat soort minderwaardig volk als mods wordt hier gewoon niet gepruimd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
Juup was al mod voordat het gehele KLODOLS afgelopen was. Alleen het blauwe kleurtje ontbrak nog.
Had je hiervoor een andere account of zit je hier echt pas sinds toen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:23 schreef dagdag het volgende:
1 JAAR OP FOK HOHOOHOHOHOHOHO
geregisteerd
donderdag 15 mei 2008 @ 14:52
1 jaar en 15 dagen is toch geen feest waardquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:23 schreef dagdag het volgende:
1 JAAR OP FOK HOHOOHOHOHOHOHO
geregisteerd
donderdag 15 mei 2008 @ 14:52
KLB HOOLIGANS KLB HOOLIGANSquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:22 schreef kurk_droog het volgende:
KLB HOOLIGANS KLB HOOLIGANS
nee eerste accountquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had je hiervoor een andere account of zit je hier echt pas sinds toen?
En wie zouden er volgens jou dan mod moeten zijn van klb?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, weer zo'n uiterst domme keuze van Remlof en de zijnen. Adelante en swoarmahoer waren ook van die domme keuzes, uiteindelijk zit er dan niets anders op dan de hele meute maar te gaan bannen want dat soort minderwaardig volk als mods wordt hier gewoon niet gepruimd.
Ik zweer het je, we posten tegelijkertijd precies hetzelfde in dat nieuwe ONZ-SC-topic maar dat hadden we niet gecoördineerd. Daarom was de invasie waarschijnlijk zo geslaagd!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die rel nadat Bowa en Emimich gingen trollen in het ONZ SC topic
Heb je dat topic voor mequote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die SC was echt na een week alweer opgeheven of niet danquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Maar... maar... maarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, weer zo'n uiterst domme keuze van Remlof en de zijnen. Adelante en swoarmahoer waren ook van die domme keuzes, uiteindelijk zit er dan niets anders op dan de hele meute maar te gaan bannen want dat soort minderwaardig volk als mods wordt hier gewoon niet gepruimd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |