Wickedangel is op vakantie, wyccie zit waarschijnlijk elders te slowsletten en qonmann is bang voor Marokkanen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar waar is de rest?
En die gepoorte rechercheur en zijn schooljuffie zijn zeker op Pinkpop?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wickedangel is op vakantie, wyccie zit waarschijnlijk elders te slowsletten en qonmann is bang voor Marokkanen.
Dat zal wel weer, ieder jaar hetzelfdequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En die gepoorte rechercheur en zijn schooljuffie zijn zeker op Pinkpop?
Nee, geen Leatitia en ook geen Goldy. Maar ze treed wel eens met Ali B op.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:58 schreef Neleos het volgende:
Plaatje is die Nederlandse kickboxerin Laetitia ....?
Of anders Goldy? Die hip-hopster die wel eens met Ali B optrad?
tvp.
Nee dat zijn knevel, van de Brink en Arie Boomsma.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:01 schreef Neleos het volgende:
Zij is van Eee Ooo... toch?
Klopt weet je haar naam?quote:Ik heb haar wel gezien op TMF.
Nee, maar Ryan Babel deed ook mee in die clip.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee dat zijn knevel, van de Brink en Arie Boomsma.![]()
[..]
Klopt weet je haar naam?
Klopt al noemt ie zich daar RIO.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:05 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, maar Ryan Babel deed ook mee in die clip.
Nog een reden om een hyvesaccount te openen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:37 schreef qonmann het volgende:
Kende haar niet
Ze heeft ook een hyves fanclub
http://soumia-abalhaya.hyves.nl/
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nog een reden om een hyvesaccount te openen.
quote:
quote:
Ssssstttt anders moet ik de tt aanpassen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 07:57 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Enne geen panna hoor, tenminste ik heb het niet gezien.
Morgen pas... dan komt onze favoriet.... Depeche Mode...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zal wel weer, ieder jaar hetzelfde
Mijn broertje is het hele weekend met zijn maatjes. Die ligt dinsdag te pitten op school.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:54 schreef wyccie het volgende:
Erg jammer van Depeche Mode. Ik ben wel blij dat ik geen kaarten heb gekocht.
Kyteman en De Staat zijn wel een mooie troost.
Mijn broer heeft VIP-kaarten gekregen van de organisatie.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:54 schreef wyccie het volgende:
Erg jammer van Depeche Mode. Ik ben wel blij dat ik geen kaarten heb gekocht.
Kyteman en De Staat zijn wel een mooie troost.
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ga je vanavond wel mee stappen Wyccie?
quote:
En jij als waterpolocoach bent geen VIP?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft VIP-kaarten gekregen van de organisatie.
Ik weet zeker dat ie dat optreden gaat missen en lekker naar zijn hoteletje gaat
Och, och. Zullen we je dan ook maar even aandacht geven.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:38 schreef tong80 het volgende:
Ik doe ook eens mee aan de small talk en niemand reageert
We hebben het hier over familie van Tong. Heb je Tong's dag en nachtritme wel eens gevolgd..... Nee ik ook niet want er valt geen ritme in te ontdekken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Och, och. Zullen we je dan ook maar even aandacht geven.
Je opmerking sloeg trouwens nergens op. Kyteman en De Staat spelen aan het begin van de middag.
Leuk dat je weer zo serieus reageert dooie doosquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Och, och. Zullen we je dan ook maar even aandacht geven.
Je opmerking sloeg trouwens nergens op. Kyteman en De Staat spelen aan het begin van de middag.
Hoeft niet de laatste keer dat jij hebt gelachen op Fok was toen je je registreerdequote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:59 schreef wyccie het volgende:
Oh, het was een grap?
Dan moet ik maar Haha roepen, hè.
Moet dat een belediging voorstellen, een grap, een zuur verwijt?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:10 schreef tong80 het volgende:
Hoeft niet de laatste keer dat jij hebt gelachen op Fok was toen je je registreerde
Geen idee, maar het is wel een mooie foto. Zo helder en scherp voor een actiefoto. Die schaduw op de grond is ook apart.quote:
Moeten we deze meneer óók raden?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien een juist moment om deze man te posten....
[ afbeelding ]
Beetje voor de afleiding maar meer om gewoon het topic op gang te krijgen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:09 schreef wyccie het volgende:
Geen idee, maar het is wel een mooie foto. Zo helder en scherp voor een actiefoto. Die schaduw op de grond is ook apart.
Gewoon een voetballer of is dat om ons af te leiden?
Nee, Mills Lane is wel een bekende referee maar ik postte hem gewoon ivm de hoogoplopende gemoederen.quote:
Kijk je nooit celebrity death match?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:14 schreef wyccie het volgende:
De naam Mills Lane zegt me niks.
Oh, ik zie het al. Ik weet dan ook niks van de bokssport af.
mij ook nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:14 schreef wyccie het volgende:
De naam Mills Lane zegt me niks.
Nee, dat is iets van MTV toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Kijk je nooit celebrity death match?
Ja ontzettend grof, platvloers, bruut en ranzige show maar ontzettend grappig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |