Kevin is er zo te zien niet (wie is die chick??) dus de plaat zal hoogstwaarschijnlijk ook gewoon gedraaid worden..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:04 schreef Briggy het volgende:
[..]
20:54 - Noisettes - Don't Upset The Rhythm
Alweer
Net 20 seconden gezien via Youtube... onwijs, maar dan ook echt onwijs slecht! Hoort absoluut niet thuis op welke playlist dan ook, imo..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:26 schreef Sersjee het volgende:
Met een beetje mazzel blijft ons die Tiny Dancer verkrachting ons bespaard. Godzijdank.
Mwah, vind het wel wat voor Slam of 538 en dergelijke. Ik moet er vooral van huilen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net 20 seconden gezien via Youtube... onwijs, maar dan ook echt onwijs slecht! Hoort absoluut niet thuis op welke playlist dan ook, imo..
Haha, die zenders zullen het dan ook wel gaan draaien, gok ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah, vind het wel wat voor Slam of 538 en dergelijke. Ik moet er vooral van huilen.
Yo, okay. Groeten en terusten !quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:48 schreef Sersjee het volgende:
Met de aangename klanken van Jesse Dee op de achtergrond neem ik afscheid van u allen. Morgen wordt een lange, zware dag, dus ik ga ronken.
Yo ! gezellig hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:10 schreef purplerose het volgende:
Ik heb vandaag een fles wodka gekocht, ik ga morgenavond naar een vriendinnetje en blijf daar slapen
Parrrrrrrty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |