Dat is ook een manier om te zeggen dat geen man bij haar in de buurt durft te komen.quote:
quote:
om te huilen weerquote:Op maandag 21 september 2009 20:29 schreef w00h00 het volgende:
hahaha.
'jaaa een heel leerzaam boek, met heel veel leerzame dingen er in...'
en datquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:32 schreef PabloLopez het volgende:
NEEN Cynthia(aka Annick?) is back! Aaaarrrgghhhh
Ze spaart uitslagen van psychologische testen of iets dergelijke?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
Moi, die Ymke is niet helemaal 100% of wel?
idd wat een mafkeesquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
Serieus he, wat is zij een chubby geworden joh.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:32 schreef PabloLopez het volgende:
NEEN Cynthia(aka Annick?) is back! Aaaarrrgghhhh
Ze is wel schattig. Maar hoe ze daar in 1 keer uitviel op die gast.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
Chantal?quote:Op woensdag 23 september 2009 01:08 schreef heartwork het volgende:
Aiii, is zij die blonde aandachtsgeile doos niet uit het eerste seizoen?
Nee, die Cynthia. Ik weet nu niet wie chantal is (gelukkig?).quote:
Nee die Chantal was zo'n andere blonde. Nu begin ik overigens wel te twijfelen of ze wel Chantal heet, maar goedquote:Op woensdag 23 september 2009 14:01 schreef heartwork het volgende:
[..]
Nee, die Cynthia. Ik weet nu niet wie chantal is (gelukkig?).
Chantal is Annick? http://miss-bl0ndii.hyves.nl ?
Hey, zal ik je eens wat vertellen? Schrik niet hè! Maar je kan ook sporten wanneer je een vol figuur hebt! Ja echt!quote:
Je zou dat maar heel de dag aan moeten horen.quote:
Elke keer als ze voorbij komt, dan hoor ik "arrr matey" op de achtergrondquote:
Wtf ze heet Jantien, laat dan maar doenquote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef Rabieluh het volgende:
Er kwam gister een blonde vervanging voor iemand die een date had, wiesda!?
ja volgens mij is het een soort vrouwelijke Adjequote:
Daar hadden wij het hier net ook al over.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja volgens mij is het een soort vrouwelijke Adje
idd, ik rolde echt bijna van de bank af. duidelijk geacteerd. en dat kapselquote:Op donderdag 24 september 2009 22:18 schreef snkr-xxx het volgende:
Ze moet bijna wel nep zijn, niemand is toch zo debiel zeg..
en dan heb je der 1tje (ymke) altans, ze zegt dat ze dat is... en dan wil je der nietquote:Op donderdag 24 september 2009 23:07 schreef john_ven24 het volgende:
Ik zoek een hoogopgeleide dame, POEF, de helft klinkt weg.
snapte dat ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:36 schreef Ludwig. het volgende:
Niet verwacht dat die 1e door iedereen werd weggestemd, te hoog opgeleid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |