In Den Haag?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
Waar ik woonde had je een patattentje, gerund door Italianen die hadden ook zalig ijs en hun slagroom, werelds...
Was op de Hoefkade/Hoflandplein bij lijn 11.
Wij zijn in 1978 uit Den Haag weggegaanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
O dat is dan wel heel lang geleden, want ik kan me niet heugen dat er geen tafels en stoelen buiten stonden.
Ik ben wel een paar keer buiten geweest sowieso met de hond.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar in de tuin, niet op het strand
Ik ben zo flexibel he?
En nu wachten we op het eten alvorens we naar Arnhem gaan.
We hadden van iemand *kuch* een tip gekregen voor een leuk iets hier in de buurt, daar wilden we heen, ik had er helemaal zin in
Is het pas volgende week
En jij? Hoe heb jij van de zon genoten?
Ik weet niet of die daar nog zit want als hebben ze daar opnieuw gebouwd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
Waar ik woonde had je een patattentje, gerund door Italianen die hadden ook zalig ijs en hun slagroom, werelds...
Was op de Hoefkade/Hoflandplein bij lijn 11.
Dat is wel heel lang geledenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wij zijn in 1978 uit Den Haag weggegaan
I knowquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:37 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb er ongeveer 12 jaar geleden nog rond gekeken, veranderd, niet te zuinig...
We hebben natuurlijk het strandquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan iemand mij hier nu eens uitleggen wat er zo leuk is aan Den Haag. Ik ken het voornamelijk van er doorheen rijden, maar ik vind het een blokkendoosachtige stad. Alleen de entree vind ik fantastisch mooi, de rest kan mij dus niet zo bekoren. Waarom wonen Hagenezen graag daar?
Ik alleen al voor de Haagsche Torenklok waar elke dag weer melodietjes uit worden gespeeld.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan iemand mij hier nu eens uitleggen wat er zo leuk is aan Den Haag. Ik ken het voornamelijk van er doorheen rijden, maar ik vind het een blokkendoosachtige stad. Alleen de entree vind ik fantastisch mooi, de rest kan mij dus niet zo bekoren. Waarom wonen Hagenezen graag daar?
Den Haag heeft toch helemaal geen strandquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben natuurlijk het strandDaarnaast vind ik het echt leuk dat het zo multieculti is. Ik ben gek op al die kleine turkse supermarktjes enzo.Verder ben ik bijvoorbeeld gek op de tramtunnel.
Er zijn vaak leuke dingen te doen. Naja ik vind Den Haag gewoon superleuk!
Het is niet zo spectaculair als Amsterdam, wat uitgaansleven betreft.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
je bedoelt scheveningenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Den Haag heeft toch helemaal geen strand
Dat is richting stad.quote:
Kijkduin!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
je bedoelt scheveningenKlopt, maar ik reken het graag als 1 geheel, al was het alleen al om te kunnen zeggen dat wij strand hebben.
Ik vraag me het trouwens af, vogelbuurt enzo is ook den haag, en dat ligt wel echt aan de kust.
kijkduin en scheveningenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Den Haag heeft toch helemaal geen strand
Ik zou ook zelf niet meer uit het centrum van Den Haag in Den Haag willen wonen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet van de nieuwbouw.
De laatste die daar is weggegaan was een zwager van mij, 6 jaar geleden. Had een kapperszaakje, heeft nog een interview gegeven op een regionale tv zender.
Mijn kinderen schrokken toen ze zagen waar ik gewoond heb. Maar heb er een zalige, onbezorgde jeugd gehad. Tja alles veranderd...
Tja dat is aan de Hagenezen die er nog wonen om te beoordelen. Heb er 21 jaar gewoond, vandaar dat ik het leuk vind om er over te praten, misschien een tikje emo binding. Ben wel blij dat mijn kinderen niet in het Den Haag zijn opgegroeid wat ik daarna heb gezien. Dit bedoel ik niet negatief, als ik er was blijven wonen had ik niet anders geweten. Iedereen om mij heen had verwacht dat ik heimwee zou hebben, niet dus. Heb na Den Haag alleen maar in kleine plaatsen (lees: geen dorpen) gewoond. Bevalt me goed en vooral hier in Brabant.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb er vele leuke dagen op een dagcamping doorgebracht in mijn jeugd. Ook op Ockenburg gestaan.quote:
Nee bij het Zuiderpark in de buurt, vele uren doorgebracht in het zwembad daar, als de wind goed stond konden we het gejuich horen bij ADO.quote:
Gek genoeg dacht ik nooit buiten Den Haag te kunnen, maar als ik zo nu en dan een dorpje zie denk ik wel eens hier zou ik best wel kunnen wonenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja dat is aan de Hagenezen die er nog wonen om te beoordelen. Heb er 21 jaar gewoond, vandaar dat ik het leuk vind om er over te praten, misschien een tikje emo binding. Ben wel blij dat mijn kinderen niet in het Den Haag zijn opgegroeid wat ik daarna heb gezien. Dit bedoel ik niet negatief, als ik er was blijven wonen had ik niet anders geweten. Iedereen om mij heen had verwacht dat ik heimwee zou hebben, niet dus. Heb na Den Haag alleen maar in kleine plaatsen (lees: geen dorpen) gewoond. Bevalt me goed en vooral hier in Brabant.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:06 schreef ThunderBitch het volgende:
'O, oh, Den Haag, mooie stad, achter de duine'
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |