heb 3 uur op handen en knieën gezetenquote:
Dan heb ik toch een pasje nodig voor jongetjes die nog met zijwieltjes fietsen? Om snoepjes mee te ruilen achter het fietsenhok?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij en een pedopas, meiske? Je kan net fietsen zonder zij-wieltjes!
NoordOosten?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:26 schreef djayzz het volgende:
Wie heeft er zin om morgen mee te gaan rijden in het oosten des lands?
Kan je met de trein richting zwolle? dan pikken we je daar opquote:
Je hebt pas recht op een pedopas als het leeftijdsverschil minimaal 5 jaar kan bedragen! Kom maar weer terug wanneer je oud genoeg bent om met losse handjes te fietsen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan heb ik toch een pasje nodig voor jongetjes die nog met zijwieltjes fietsen? Om snoepjes mee te ruilen achter het fietsenhok?
Hoeveel plek heb je over?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan je met de trein richting zwolle? dan pikken we je daar op
Bedankt voor de wijze les.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt pas recht op een pedopas als het leeftijdsverschil minimaal 5 jaar kan bedragen! Kom maar weer terug wanneer je oud genoeg bent om met losse handjes te fietsen!
Ik heb ook een kofferbak...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jammer. Anders had ik mijn huisgenootje meegenomen.
Durf je niet alleen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jammer. Anders had ik mijn huisgenootje meegenomen.
Nee joh, jij wilde toch graag mee!quote:
Ouwe gaat nu naar de bios! Later kiddo!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Bedankt voor de wijze les.![]()
Wilt U nu weer vertellen over vroeger?
Gedraag je ouwe!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ouwe gaat nu naar de bios! Later kiddo!
Jij bent gek.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:33 schreef mrbox het volgende:
ik kan mijn plaats afstaan djayzz"take one for the team"
![]()
ik gun djayzz ook watquote:
Niks aan te doen je zal die arm moeten missen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
heb 3 uur op handen en knieën gezeten
Heb een of andere vage plant aangeraakt, dat jeukte...
En nu voel ik mijn duim, waarmee ik heb aangeraakt heb niet helemaal meer, het voelt alsof hij slaapt
En het trekt nu ook door naar mijn hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |