quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, als een sjap. En een Feyenoorder.
Maar je kunt gewoon zelf een nieuwe huisgenoot kiezen. Dat scheelt al een heel eind!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar echt toffe mensen liggen niet voor het oprapen. Er zijn heel veel wel leuke mensen, maar niet zo veel waar je direct vanaf dag 1 beste vrienden mee wordt.
Maar ik ben allang blij dat dat 1 keer is gebeurd. Hiervoor had ik dat nog niet meegemaakt, dacht dat niemand zo verknipt was als ik
Misschien kom je zo wel de liefde van je leven tegen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar echt toffe mensen liggen niet voor het oprapen. Er zijn heel veel wel leuke mensen, maar niet zo veel waar je direct vanaf dag 1 beste vrienden mee wordt.
Maar ik ben allang blij dat dat 1 keer is gebeurd. Hiervoor had ik dat nog niet meegemaakt, dacht dat niemand zo verknipt was als ik
Niet geheel vrij, maar ik heb veel inspraak ja. Goeie huisbazinquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar je kunt gewoon zelf een nieuwe huisgenoot kiezen. Dat scheelt al een heel eind!
en nee ben geen homo.quote:
Coolquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:58 schreef kingmob het volgende:
[..]
Murm was er ook al voor in, dus binnenkort gaat dat dan maar gebeuren
Bestaan die nog. Dacht dat die negerin solo was gegaan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
SKUNK ANASIE NAAR NEDERLAND 8NOV WIE GAAT ER MEE?
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=6981653&l=NL&C=quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Bestaan die nog. Dacht dat die negerin solo was gegaan?
Cool.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
Let the search begin.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Niet geheel vrij, maar ik heb veel inspraak ja. Goeie huisbazin
Kan het niet vindenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=6981653&l=NL&C=
Nee dankjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
Okequote:
Ohquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
ticketmaster.nl en dan zoeken op skunk anansie
Ja, geen resultaten dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
ticketmaster.nl en dan zoeken op skunk anansie
internet werkt dus bij jou nog steeds nietquote:
Hey maar king is die maat van je dan zo ver weg nu verhuist ? anders kan je daar toch ook wel mee om blijven gaan enzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Niet geheel vrij, maar ik heb veel inspraak ja. Goeie huisbazin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |