Het ziet er idd smerig uit maar het is een schone wond. Die maden hebben zelfs wellicht zijn leven gered en gangreen voorkomen. De Russen hebben in WO2 mijn Opa dezelfde behandeling gegeven.quote:
Stuur jij TS naar een huisarts.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:59 schreef Klonk het volgende:
en als jullie toch bezig zijn, gelijk even kappen met ONZin reacties
->ONZ.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:59 schreef Klonk het volgende:
en als jullie toch bezig zijn, gelijk even kappen met ONZin reacties
Gast, dat been is helemaal verrot en bedorven lijkt wel. Volgens mij moeten ze die amputeren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het ziet er idd smerig uit maar het is een schone wond. Die maden hebben zelfs wellicht zijn leven gered en gangreen voorkomen. De Russen hebben in WO2 mijn Opa dezelfde behandeling gegeven.
... Het was een grapje, heh...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:51 schreef defibrillator het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik snij het gewoon open, pics volgen later.
Haal zo'n creme of gel als je er last van blijft houden. Voor de rest niets ernstigs. Gaat vanzelf over.quote:Bij de apotheek zijn diverse crèmes en gels verkrijgbaar om te gebruiken tegen jeuk en pijn ten gevolge van dazen- en andere insectensteken. Niet iedereen lijkt daar evenveel baat bij te hebben. Op internet kom je ook apparaatjes tegen die met warmte of kleine schokstootjes de zwelling en de jeuk van een insectenbeet zouden verminderen.
Idd. Ze zitten tussen je oren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:36 schreef defibrillator het volgende:
Gisteren was ik door een enorm smerige zuigvlieg in m'n arm gestoken. Nu heb ik een dikke rode bult op mijn arm. Ik vroeg me af hoe groot de kans is dat dit gore beest eitjes in mijn arm heeft gelegd. Ik voel het af en toe wel onderhuids kriebelen rondom deze bult, maar dat kan ook tussen me oren zitten. Wat denken jullie?
Het ziet eruit als een grote wond en wat jodium. Maden zijn nuttig omdat ze dood weefsel opeten. Dat kan dus niet gaan rotten. Als je de maden eraf veegt, zie je ws gewoon een wond.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:05 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Gast, die been is helemaal verrot en bedorven lijkt wel. Volgens mij moeten ze die amputeren.
Te laatquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
... Het was een grapje, heh...
Daar heb ik wat aanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:07 schreef kdijkstra het volgende:
OT.
Waarschijnlijk ben je gestoken door een daas. Lijkt op een vlieg maar is iets anders. Een vrouwtjes daas heeft ook bloed nodig om zich voort te planten. Net als een muggenbult is het ongevaarlijk.
[ afbeelding ]
http://www.museumkennis.nl/nnm.dossiers/museumkennis/i004350.html
[..]
Haal zo'n creme of gel als je er last van blijft houden. Voor de rest niets ernstigs. Gaat vanzelf over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |