Die taliban commander moet wel heel wanhopig geweest zijnquote:
Mijne om 6.15.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:43 schreef dndiek het volgende:
Maar eens slapen, want om 6 uur gaat de wekker
Belfast
Veel plezier.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:43 schreef dndiek het volgende:
Maar eens slapen, want om 6 uur gaat de wekker
Belfast
Die zoemen altijd zo eng in je oor als in bed ligtquote:
Veel plezier daarquote:
Gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerd PK..quote:
Al beetje zin in vanmiddag ?quote:
Zeker weten, strakblauwe lucht, bier, geile wijven en mooie deuntjes.. wat wil een mens nog meer?quote:
Roken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:16 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zeker weten, strakblauwe lucht, bier, geile wijven en mooie deuntjes.. wat wil een mens nog meer?
Heb jij jezelf al eens op Pfeiffer laten testen RM? Want als ik jou zo de afgelopen maanden eens aanhoor, zou dat best weleens tot de mogelijkheden kunnen behoren.quote:
Ik denk dat ik genoeg gepost heb afgelopen 3 dagen. Ik maak een nieuw account aan.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:23 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 29 mei 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 261 Robinhoo
Aan dit document kunnen geen rechten worden ontleend.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik genoeg gepost heb afgelopen 3 dagen. Ik maak een nieuw account aan.
Weet jij een leipe usernamequote:
"Robin.."quote:
quote:
Je moet helemaal geen tattoo nemen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:24 schreef Robinhoo het volgende:
Ik wil trouwens een Twente tattooEen simpel Twentse ros met daarboven FC TWENTE op me schouder.
Maar moet je daarvoor 18 zijn?
Wil je dan ook een papiertje in je hand houden met Breach <3quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dan ga ik foto's van mezelf posten enzeau. Welke vind je het mooist?
Ik wil Twente voor altijd bij me dragen.quote:
Ik ben geen homeau. Dat doet SCH wel denk ik voor jou.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Wil je dan ook een papiertje in je hand houden met Breach <3
Ben ik het wel mee eens. Tattoos zijn voor paupers. Mits je er een laat zetten waar een speciale betekenis achter zit. En daarmee bedoel ik dus niet je toegewijdheid aan een voetbalclubquote:
Je bent gewoon jaloers dat je niet op het lijstje stond hequote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben geen homeau. Dat doet SCH wel denk ik voor jou.
Jep. Ze is van mijn leeftijd dus ik kan haar doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je niet op het lijstje stond he
Hmm, ik zit ook nog te twijfelen eigelijk. Maar op de schoude FC TWENTE met logo vind ik wel mooi.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Tattoos zijn voor paupers. Mits je er een laat zetten waar een speciale betekenis achter zit. En daarmee bedoel ik dus niet je toegewijdheid aan een voetbalclub
nee. ik ben geen pauper.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heb je ook altijd zo'n wit petje op, Robinhoo? Vast wel.
Gewoon NIET doen man. Ik ben echt serieus daarin. Wacht er nog maar eens 10 jaar mee. En kijk eens of je dan er nog zo over denkt. Zoiets gaat nooit meer weg en als straks die jeugdige onbezonnenheid verdwenen is, denkt iedereen daar staat die pauper Robinhoo met zn Twentse ros.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hmm, ik zit ook nog te twijfelen eigelijk. Maar op de schoude FC TWENTE met logo vind ik wel mooi.
Hmm ok.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Gewoon NIET doen man. Ik ben echt serieus daarin. Wacht er nog maar eens 10 jaar mee. En kijk eens of je dan er nog zo over denkt. Zoiets gaat nooit meer weg en als straks die jeugdige onbezonnenheid verdwenen is, denkt iedereen daar staat die pauper Robinhoo met zn Twentse ros.
Ik mix vrijwel wekelijks.. maar dit was de eerste keer in deze stijl. Ik heb vooral veel techno en trance. Daarnaast probeer ik me meer te verdiepen in minimal.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:54 schreef Breach het volgende:
Prosac, kun jij niet ook in een wat hogere frequentie mixen gaan maken (net als Houniet zeg maar). Want dirty dancing is echt een bazen-mix
Dit was inderdaad meer Houniet-stijl. Dat is vetquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik mix vrijwel wekelijks.. maar dit was de eerste keer in deze stijl. Ik heb vooral veel techno en trance. Daarnaast probeer ik me meer te verdiepen in minimal.
Maar nog een dirty house sessie kan ook geen kwaad, ben erg tevreden over het middenstuk. Lekker rap.
wel tof om te horen dat het bevalt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |