Heb de screenshot later toegevoegd smartassquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:34 schreef wonietnormaal het volgende:
hoax! screenshot op je telefoon is het 19:12 en je post dit bericht op 19:10
Eindelijk...quote:Storingen Vodafone en T-Mobile opgelost
Uitgegeven: 30 mei 2009 09:40
Laatst gewijzigd: 30 mei 2009 10:48
RIJSWIJK - De storing die zich in de nacht van vrijdag op zaterdag voordeed onder de abonnees van telecomaanbieder Vodafone is opgelost. Dat meldde een woordvoerster van het bedrijf zaterdag.
De storing deed zich vrijdagavond laat voor in delen van Noord-Holland. Rond half twee 's nachts waren de problemen weer opgelost, aldus de woordvoerster.
Diezelfde avond deed zich ook een technische storing voor bij T-Mobile. Het T-Mobile netwerk in het zuiden van Nederland en de omgeving van Rotterdam kampte met verbindingsproblemen. Omstreeks half elf waren de problemen verholpen.
Gister had ik opeens wel weer bereik nadat ik me telefoon opnieuw opstartte. Maar ik kon alleen smsjes sturen en niet bellen, later op de dag kon ik weer bellen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:53 schreef wolferl het volgende:
Mja ik krijg mijn vader ook niet te pakken. Hij heeft Vodafone en ik HI.
Als ik hem bel hoor ik, een buiten bereik toon. Terwijl ik wel naar andere providers kan bellen.
Vreemd dat ze geen bericht geven, Vodafone.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |