Als ik een imago neer zou proberen te zetten zou ik niet veelvuldig in KLB SC posten. Ook zou ik niet in SES in meerdere topics vertellen dat ik mezelf heb opgewerkt van vmbo-tl naar Hbo. Dat psychologie, geneeskunde en filosofie mijn interesse heeft, betekent niet dat ik mezelf daardoor verheven voel o.i.d. Overigens vind ik het erg knap dat je vijf keer het woord hypocriet in twee zinnen weet te proppen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het gaat meer om het imago wat je neer probeert te zetten en je weet dondersgoed dat in die kritiek zeker een kern van waarheid zit.
Het is irrelevant wat voor opleiding ik volg, ik probeer enkel en alleen de vinger op de zere plek te leggen en hier en daar de hypocrisie aan te tonen terwijl ikzelf uiteraard ook wel wat hypocriet gedrag vertoon. Daar is echter niets mis mee, er is niets mis met vertonen van hypocriet gedrag noch met het bekritiseren van hypocriet gedrag terwijl je zelf hypocriet bent.![]()
Ik heb mezelf weer eens de loef afgestoken.
Zonder ruggengraat ben je net pudding.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gebrek aan ruggengraat noemen ze dat ook wel.
Ik vind dat nummer leuk.quote:
jij hebt zn post daarwerkelijk gelezenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met hypocriet gedrag is niets mis, maar toch wil je mensen op dergelijk gedrag wijzen.Oké.
Naar mijn mening is daar inderdaad niets mis mee, maar de overgrote meerderheid zal daar anders overdenken. In dat opzicht vertonen zij dan weer, komt-ie weer, hypocriet gedrag.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:45 schreef Fascination het volgende:
Met hypocriet gedrag is niets mis, maar toch wil je mensen op dergelijk gedrag wijzen.Oké.
alweer vakantie?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:46 schreef dagdag het volgende:
Neem afscheid van dagdag, gaat eindelijk weg
Je hebt in ieder geval de neiging om zo nu en dan een gevatte opmerking te plaatsen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
Zonder ruggengraat ben je net pudding.
daar scoor je bij mij geen punten meequote:
Zijn posts zijn anders een stuk begrijpelijker dan jouw posts.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij hebt zn post daarwerkelijk gelezen?
RELLUHHHH!H!!11quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zijn posts zijn anders een stuk begrijpelijker dan jouw posts.
Ja, ik scoor sowieso geen punten bij jou...quote:
Helaas ben ik vandaag een beetje uit vorm.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de neiging om zo nu en dan een gevatte opmerking te plaatsen.
wel waarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik scoor sowieso geen punten bij jou...
Als je hem zou lezen dan zouden dat waarschijnlijk de 5 best bestede minuten van je dag zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:46 schreef swarmahoer het volgende:
jij hebt zn post daarwerkelijk gelezen?
Joy Division is helemaal geen vrolijke muziek.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
De energie in dat nummer is echt bizar.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:50 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als je hem zou lezen dan zouden dat waarschijnlijk de 5 best bestede minuten van je dag zijn.
O ja, je vergeet bejaarden en vaatdoeken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:50 schreef gers het volgende:
[..]
wel waar![]()
onze gedachten over slb, POP, Star,smart komen overeen , we denken zelfs hetzelfde over kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |