Je vindt iedereen aardig dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmm tsja, het is maar hoe je het bekijkt. Natuurlijk hoeft niet iedereen je aardig te vinden, maar zoals jij het aanpakt heeft ook niet bepaald mijn voorkeurik vind jou ook best aardig trouwens Emi
!
Tsjah, KLB is natuurlijk een grote speelplaats ter leering ende vermaeck. Steeds meer een digitale schandplaats à la Geenstijl waar je al schuldig verklaart bent voordat men überhaupt na heeft gedacht over de schuldvraag an sich. Derhalve vanzelfsprekend een positieve ontwikkeling.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:32 schreef Breathtaking het volgende:
Hmmm tsja, het is maar hoe je het bekijkt. Natuurlijk hoeft niet iedereen je aardig te vinden, maar zoals jij het aanpakt heeft ook niet bepaald mijn voorkeurik vind jou ook best aardig trouwens Emi
!
en weer terugquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tsjah, KLB is natuurlijk een grote speelplaats ter leering ende vermaeck. Steeds meer een digitale schandplaats à la Geenstijl waar je al schuldig verklaart bent voordat men überhaupt na heeft gedacht over de schuldvraag an sich. Derhalve vanzelfsprekend een positieve ontwikkeling.
Mijn favoriete KLB-mongool.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:34 schreef dagdag het volgende:
tuuut er is politie doe e enkut
je hebt je woordenboek weer gevondenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tsjah, KLB is natuurlijk een grote speelplaats ter leering ende vermaeck. Steeds meer een digitale schandplaats à la Geenstijl waar je al schuldig verklaart bent voordat men überhaupt na heeft gedacht over de schuldvraag an sich. Derhalve vanzelfsprekend een positieve ontwikkeling.
jij niet hequote:
-700 DAGDAGPUNTENquote:
Mild.quote:
Ja, kom maar weer terug als je gestopt bent met intellectueel willen doen op de vrijdagavond.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Iets met dubbeltje en kwartje.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het gaat meer om het imago wat je neer probeert te zetten en je weet dondersgoed dat in die kritiek zeker een kern van waarheid zit.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:33 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb gewoon een Hbo opleiding afgerond hoor. Niets speciaals, maar dat claim ik ook niet, dat maak jij ervan. Wat doe jij ook alweer?
Het is geen keuze.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:41 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, kom maar weer terug als je gestopt bent met intellectueel willen doen op de vrijdagavond.
OLE OLE OLE OLE INTER INTERquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:43 schreef gers het volgende:
owja dagdag
INTER INFAME
VAFFALICAO INTER
FORZA LAZIO
[ afbeelding ]![]()
Gebrek aan ruggengraat noemen ze dat ook wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
Neuh, maar ik ben wel vergevingsgezind, jwz.
das een complot van de joden om ons zou de ZOG te laten vergetenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:43 schreef dagdag het volgende:
Goedemorgen beste mensen
Ik maak momenteel een werkstuk over de impact van asteroïde die inslaan op de planeet aarde
Zou iemand van dit aparte gezelschap mij wat info kunnen geven
Wanneer wordt de aarde eens geraakt door een meteoriet ter grootte van de maan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:43 schreef dagdag het volgende:
Goedemorgen beste mensen
Ik maak momenteel een werkstuk over de impact van asteroïde die inslaan op de planeet aarde
Zou iemand van dit aparte gezelschap mij wat info kunnen geven
en kaatsen en balquote:
Met hypocriet gedrag is niets mis, maar toch wil je mensen op dergelijk gedrag wijzen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het gaat meer om het imago wat je neer probeert te zetten en je weet dondersgoed dat in die kritiek zeker een kern van waarheid zit.
Het is irrelevant wat voor opleiding ik volg, ik probeer enkel en alleen de vinger op de zere plek te leggen en hier en daar de hypocrisie aan te tonen terwijl ikzelf uiteraard ook wel wat hypocriet gedrag vertoon. Daar is echter niets mis mee, er is niets mis met vertonen van hypocriet gedrag noch met het bekritiseren van hypocriet gedrag terwijl je zelf hypocriet bent.![]()
Ik heb mezelf weer eens de loef afgestoken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |