Ja da's inderdaad een beetje triest.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jij bent net zo pretentieus als Zotheid.
Een voormalig VMBO'er met een Latijnse spreuk als signature. De ironie.
Nou dan zal ik Freud als UI nemen en een Latijnse spreuk als sig. Dan lijk ik net zo intelligent als jij, boh boh boh boh boh.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind je UI niet zo cool. Maar dat je rechten gaat doen is wel weer oke
overal pauper reageren zodat iedereen je haat en je zo hoopt niet vergeten te worden is wel puik wil je zeggen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
'Gehaat'' gevonden worden op FOK, nota bene in KLB. Eigenlijk de grootste diskwalificatie die je kan krijgen.
ik heb over een paar jaar ook vast een vleespet hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hij is ook een stuk lelijker dan de meeste fokkers. Niet dat dat moeilijk is, maar toch!
Nou ik vind geel_visje leuker dan Freud.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nou dan zal ik Freud als UI nemen en een Latijnse spreuk als sig. Dan lijk ik net zo intelligent als jij, boh boh boh boh boh.
ondanks je homohaat en slechte sjanspogingen ben je puik hoorquote:
Een wat...?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:26 schreef Syb-rund. het volgende:
ik heb over een paar jaar ook vast een vleespet hoor
No offense maar wie ben jij?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:26 schreef Syb-rund. het volgende:
overal pauper reageren zodat iedereen je haat en je zo hoopt niet vergeten te worden is wel puik wil je zeggen?![]()
Vakantie uiteraard.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:25 schreef swarmahoer het volgende:
emi, wat heb je afgelopen maand gedaan eigelijk
Ik had al zo'n idee dat je dit bedoeldequote:
als je toch al groep 8 style gaat rellen, mag je dequote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ondanks je homohaat en slechte sjanspogingen ben je puik hoor
Wie voor een dubbeltje geboren is, wordt nooit een kwartje.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:25 schreef BigKahuna het volgende:
Nou dan zal ik Freud als UI nemen en een Latijnse spreuk als sig. Dan lijk ik net zo intelligent als jij, boh boh boh boh boh.
Gast, ik heb serieus geen idee wie jij bent. Hoogstwaarschijnlijk just another brick in the wall.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:30 schreef Syb-rund. het volgende:
als je toch al groep 8 style gaat rellen, mag je desmillie niet vergeten he
Hmmm tsja, het is maar hoe je het bekijkt. Natuurlijk hoeft niet iedereen je aardig te vinden, maar zoals jij het aanpakt heeft ook niet bepaald mijn voorkeurquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
'Aardig' gevonden worden op FOK, nota bene in KLB. Eigenlijk de grootste diskwalificatie die je kan krijgen.
Ik heb gewoon een Hbo opleiding afgerond hoor. Niets speciaals, maar dat claim ik ook niet, dat maak jij ervan. Wat doe jij ook alweer?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wie voor een dubbeltje geboren is, wordt nooit een kwartje.
Al die verwoede pogingen wekken medelijden op, het tekent in ieder geval hun doorzettingsvermogen om heuvel op aan de kar zonder wielen te blijven trekken.
vet, des te beter voor mijquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gast, ik heb serieus geen idee wie jij bent. Hoogstwaarschijnlijk just another brick in the wall.
ACABquote:
masochistquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmm tsja, het is maar hoe je het bekijkt. Natuurlijk hoeft niet iedereen je aardig te vinden, maar zoals jij het aanpakt heeft ook niet bepaald mijn voorkeurik vind jou ook best aardig trouwens Emi
!
ja is goed hoor, maar ik vertrouw mijn internet de laatste tijd niet bepaaldquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:35 schreef BigKahuna het volgende:
Syb, zullen we weer eens wat bazen aanpakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |