Lees mijn reactie dan ook gelijk even.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:50 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als je hem zou lezen dan zouden dat waarschijnlijk de 5 best bestede minuten van je dag zijn.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, je vergeet bejaarden en vaatdoeken.
HET MAG NIET VAN DE HEEREquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:52 schreef Emimich het volgende:
Gers met z'n achterlijke opvattingen over homoseksualiteit.
ninja-editquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:51 schreef dagdag het volgende:
DAMES.
BEGIN JUNI GAAN WE WEER STEMMEN VOOR EEN NIEUWE MOD
STEM ALLEOP DAGDAG VOOR EEN BETER TOEKOMST
MOET JE NAGAAN ALS IK BLAUW BEN
EERST VALLEN WE RUSLAND BINNEN DAARNA AMERIKA DAARNA BRAZILIE
TOTAAALE WERELD OVERHEERSING HAAAHAAAAAAA
Verkapt-wie-wil-me-likken-als-een-lolly-verzoek.quote:
En routers en het OV.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, je vergeet bejaarden en vaatdoeken.
Ooh je bent niet tegen homo'squote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:52 schreef Emimich het volgende:
Gers met z'n achterlijke opvattingen over homoseksualiteit.
O ja..quote:
Niet bepaaldquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verkapt-wie-wil-me-likken-als-een-lolly-verzoek.
Moet je Lotus Europa eens luisterenquote:
En mij niet eens?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:57 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb dagdag en emimich er ook maar even bij laten zetten
Volgens mij is dat best grappig onder invloedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
Moet je Lotus Europa eens luisteren!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:57 schreef Florian_ het volgende:
Yeah bitches. Ik sta op een blaadje van een chick die foto's maakt voor FOK.
[ afbeelding ]
hoe ga ik met haar afsprekenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:57 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb dagdag en emimich er ook maar even bij laten zetten
Het gaat niet om jouw posts in deze SC, noch om jouw specifieke geval. Het was meer een algemene reactie volgend op de observatie dat iedere persoon, die zichzelf in een op intelligentie gebaseerde, figuurlijk hoge kaste vindt vallen, ervoor kiest om lukraak wat spreuken te copy-pasten, bij voorkeur Engelse of Latijnse spreuken, om zodoende zijn e-imago op te vijzelen. Soms heb je eigenlijk aan één zin genoeg om je punt te maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:46 schreef Florian_ het volgende:
Als ik een imago neer zou proberen te zetten zou ik niet veelvuldig in KLB SC posten. Ook zou ik niet in SES in meerdere topics vertellen dat ik mezelf heb opgewerkt van vmbo-tl naar Hbo. Dat psychologie, geneeskunde en filosofie mijn interesse heeft, betekent niet dat ik mezelf daardoor verheven voel o.i.d. Overigens vind ik het erg knap dat je vijf keer het woord hypocriet in twee zinnen weet te proppen.
Ja best welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best grappig onder invloed
Alleen tegen de oom van WD.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh je bent niet tegen homo's? Nou dan is dat bij deze weer het meevallertje van de dag jongens!
Way below my standards.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:57 schreef Florian_ het volgende:
Yeah bitches. Ik sta op een blaadje van een chick die foto's maakt voor FOK.
[ afbeelding ]
Ik vind het ergens wel gaaf, maar ook vooral heeel zielig voor die caviaquote:
Dat ga ik opzoekenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb je naam er bijgezet. Maar ze heeft er geen gehoor aan gegeven.
scherpe knieen hequote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:18 schreef Emimich het volgende:
Wat is BT vergeleken met haar toch lelijk zeg. Spuuglelijk.
Maar toch vind ik meisjes die dit soort dingen doen niet aantrekkelijk. Wel qua uiterlijk hoor, dat terzijdequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:18 schreef Emimich het volgende:
pics?quote:
Mm ik denk toch dat je het bij iemand anders moet proberen om een rel te ontketenen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:18 schreef Emimich het volgende:
Mag ik pics van beidequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar toch vind ik meisjes die dit soort dingen doen niet aantrekkelijk. Wel qua uiterlijk hoor, dat terzijde
handigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:20 schreef kurk_droog het volgende:
die auto hoeft niet meer. Die dwazen kwamen er eindelijk achter dat het teveel gaat kosten. Had ik maar 2 weken griekenland of zo geboekt 4 maanden geleden.
Ze is jong. Eigenlijk wordt ze nu gewoon misbruikt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:20 schreef Florian_ het volgende:
Maar toch vind ik meisjes die dit soort dingen doen niet aantrekkelijk. Wel qua uiterlijk hoor, dat terzijde
Plan weer een tripje naar Hamburg.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:20 schreef kurk_droog het volgende:
die auto hoeft niet meer. Die dwazen kwamen er eindelijk achter dat het teveel gaat kosten. Had ik maar 2 weken griekenland of zo geboekt 4 maanden geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |