Ah daar gokte ik al op jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niks in te brengen dus ik hou het op ja maar.
HAMAS HAMAS ONZ AAN HET GASquote:
Ik wilde hierop zeggen 'The beast is unleashed!' toen ik er achter kwam dat je dat als sig hebtquote:
Over die foto (en over zijn haarlijn, diepzinnige blik en apenpakje) heb ik laatst al een diepe conversatie gevoerd met Chuck_Norris.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:12 schreef Emimich het volgende:
*NEWSFLASH*
HAHAHA, DIE ZOTHEID HEEFT ZIJN FOTO'S VERVANGEN IN ZIJN FOTOBOEK EN NU HEEFT HIJ ZO'N FOTO IN APENPAKJE WAAR HET LIJKT ALSOF HIJ DIEP STAAT NA TE DENKEN!!!11!1!!111!!111111
*NEWSFLASH*
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:13 schreef gers het volgende:
HAMAS HAMAS ONZ AAN HET GAS
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:32 schreef swarmahoer het volgende:
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers
zo erg is ie toch niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Over die foto (en over zijn haarlijn, diepzinnige blik en apenpakje) heb ik laatst al een diepe conversatie gevoerd met Chuck_Norris.
Conclusie daarvan was: Zotheid is definitief de grootste kneus van de SC.
quote:
quote:
En wie is de grootste baas dan? Ik stem op Noorsbloed of Broekpaling.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:14 schreef BigKahuna het volgende:
Toch moet je respect hebben voor zo'n jongen hoor. Waarschijnlijk een moeilijke jeugd gehad en dan vindt hij uiteindelijk FOK als een stukje veiligheid en zekerheid in zijn leven. Een prachtige site vol met soort- en lotgenoten waar hij al zijn ervaringen kan delen en een prachtig, erudiet imago kan neerzetten. Wie zijn wij dan om die jongen te bespotten?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:14 schreef BigKahuna het volgende:
Over die foto (en over zijn haarlijn, diepzinnige blik en apenpakje) heb ik laatst al een diepe conversatie gevoerd met Chuck_Norris.
Ik mag 'm welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat ben ik natuurlijk gewoon zelf.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En wie is de grootste baas dan? Ik stem op Noorsbloed of Broekpaling.
'Aardig' gevonden worden op FOK, nota bene in KLB. Eigenlijk de grootste diskwalificatie die je kan krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ik mag 'm welhij is in ieder geval een stuk aardiger dan de meeste fokkers..
Niet dat dat moeilijk is, maar toch
!
Het wordt weer tijd voor een nieuwe kaste én een all-time kaste.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:17 schreef Florian_ het volgende:
En wie is de grootste baas dan? Ik stem op Noorsbloed of Broekpaling.
Hij is ook een stuk lelijker dan de meeste fokkers. Niet dat dat moeilijk is, maar tochquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag 'm welhij is in ieder geval een stuk aardiger dan de meeste fokkers..
Niet dat dat moeilijk is, maar toch
!
Ohnoes. En waarom dan wel niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij bent ultieme faal met een strikje eromheen.
Jij bent net zo pretentieus als Zotheid.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:21 schreef Florian_ het volgende:
Jij bent ultieme faal met een strikje eromheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |