zie die bt hard to get doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor liefde moet je niet bij mij zijn joh.
Ontknaapservice Bt bv.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
wel voor keiharde anale seksquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij ook weer vrij.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, het humoristisch lichtpuntje van KLB ademt ook nog steeds.
quote:
500 euro per uur waarbij we gezellig samen naar de bioscoop kunnen gaan, een hapje eten, en daarna neem ik je mee naar een prachtige kamer waar alles klaar staat.. Het kan helemaal op een door jou aangegeven tempo en ik zorg dat je je volkomen op je gemak voeltquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:27 schreef Florian_ het volgende:
BT wil geen liefde. Ze heeft enkel interesse in geld.
Logisch, want het is een vrouw.
50 voor nzc ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
500 euro per uur waarbij we gezellig samen naar de bioscoop kunnen gaan, een hapje eten, en daarna neem ik je mee naar een prachtige kamer waar alles klaar staat.. Het kan helemaal op een door jou aangegeven tempo en ik zorg dat je je volkomen op je gemak voelten als je mij verlaat, dan zul je je eindelijk de man voelen die je altijd al wilde zijn.
Veil jezelf op FOK in V&A.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:43 schreef Breathtaking het volgende:
500 euro per uur waarbij we gezellig samen naar de bioscoop kunnen gaan, een hapje eten, en daarna neem ik je mee naar een prachtige kamer waar alles klaar staat.. Het kan helemaal op een door jou aangegeven tempo en ik zorg dat je je volkomen op je gemak voelten als je mij verlaat, dan zul je je eindelijk de man voelen die je altijd al wilde zijn.
Dan moet je op de wallen zijn snoesquote:
Je mag me ook gewoon nu al reserveren hoor.quote:
hou van italiaanse auto'squote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:46 schreef gers het volgende:
kurkdroog waarom neem je eigenlijk geen volvo die zijn stukken degelijker dan alfa's
Oh morgen naar hank?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:41 schreef gers het volgende:
maar kurk je moet een ajaxvlag meenemen dat diggen sletjes
Oude tijden? Toen was jij er nog niet eens, snotaap!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eindelijk.
Laat de oude tijden herleven.
de volvo's staan bekend om hun betrouwbaarheid , de 460 is ruimer als een alfa volgens mij.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hou van italiaanse auto's
Nee kwam net inderdaad een volvo 460 tegen voor 1000 euro. Weet niet of dat wat is maar volvo staat wel redelijk bekend om de betrouwbaarheid?
40 voor nmc of ben je een tvpquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan moet je op de wallen zijn snoes! Bovendien alles mc jwz
![]()
[..]
Je mag me ook gewoon nu al reserveren hoor.
Moet ik ook betalen tegenwoordig? Nee toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik ben een dvvpmaar op zulke oneerbare voorstellen ga ik helaas niet in.
Alfa'squote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:46 schreef gers het volgende:
kurkdroog waarom neem je eigenlijk geen volvo die zijn stukken degelijker dan alfa's
moet wel een koopje zijn geweest toen hij afgekeurd bleek voor de apkquote:
Hee, ga jij je plezier eens even bij je vriendin zoekenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Moet ik ook betalen tegenwoordig? Nee toch?
is ie een hell angelquote:
Ja maar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee, ga jij je plezier eens even bij je vriendin zoeken
Macht der gewoonte --->quote:
Heeft een nieuwe apkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
moet wel een koopje zijn geweest toen hij afgekeurd bleek voor de apk
Nee, wel een haarlijn vergelijkbaar met die van jou.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hij heeft zeker ook tatoeages en een snor?
Oh wacht, ik dacht even dat je zotheid was. Mijn foutquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee, wel een haarlijn vergelijkbaar met die van jou.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht even dat je zotheid was. Mijn fout
Vergeet z'n prachtige jas niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:04 schreef BigKahuna het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
over hells angels gesproken, 14.gif!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |