Mogen we je foto's evt voor de FP gebruiken?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:09 schreef vanhal het volgende:
[..]
Jah bij mij in de tuin. Met de kont in de wind, dus de fik was achter me. Het betrok hier net echt effe...
Ja zeker!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Mogen we je foto's evt voor de FP gebruiken?Vooral die tweede vond ik mooi. Ik hoopte al dat je er niet naartoe ging, want het luchtalarm gaat daar idd af.
Dank je!!quote:
Da's ondertussen al een poosje zo.quote:
Het ergste is alweer uit de lucht ondertussenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zie in Kampen niets hoor, mis ik wat? Ik kijk wel even vanaf mijn balkon of ik iets zie.
quote:Nieuwleusen. Verschillende straten en wegen zijn door de politie afgesloten. In Nieuwleusen dalen inmiddels as en stofdeeltjes neer. Ook op bedrijvenpark Hessenpoort, in Berkum, camping Agnietenberg in Zwolle en in het centrum van Zwolle dalen inmiddels asresten neer. (Later meer)
destentorquote:NIEUWLEUSEN - Achter het voormalige Union-gebouw aan de Den Hulst in Nieuwleusen is rond 17.30 uur een grote brand uitgebroken.
Verschillende bedrijven hebben vlam gevat, waaronder een lakstraat. Een nabijgelegen boerderij is naar verluidt ook in vlammen opgegaan. Eén persoon is met ademhalingsproblemen naar het ziekenhuis vervoerd. De brandweer is met groot materiaal uitgerukt en heeft het gebied afgezet in een straal van vijfhonderd meter. Ook korpsen uit de regio zijn naar Nieuwleusen gekomen om met blussen te helpen.
Momenteel worden er metingen verricht om te bekijken of er schadelijke stoffen vrij zijn gekomen. Ook zou er explosiegevaar zijn. Enkele gasflessen zijn inmiddels al ontploft. In Nieuwleusen zijn eerder op de avond de sirenes afgegaan. Omwonenden is verzocht om ramen en deuren dicht te houden.
Boven het dorp pakte zich aan het begin van de avond een enorme rookwolk samen die tot in de wijde omtrek zichtbaar was. Vanwege de avondspits en de toeloop van nieuwsgierige mensen staan er files in de omgeving.
Een gemeentewoordvoerder laat weten dat er rond 17.33 uur bij de brandweer een melding binnenkwam van een brand bij een bedrijf die op dat moment niet zo groot was. Omdat het vuur zich echter in een enorm tempo verspreidde, is de brand opgeschaald naar groot. Over de oorzaak is nog niets bekend.
Meer informatie volgt.
Alweer voorbij zeker, zie alleen maar meiden nuquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:01 schreef vanhal het volgende:
Nu op TV oost nieuws, de lucht daar is he-le-maal zwart![]()
![]()
eng?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:14 schreef PatrickW1693 het volgende:
Ik woon er vlak voor:
[ afbeelding ]
(onderste gele punt is mijn huis)
Enkele fotos:
http://i626.photobucket.c(...)ckW1693/IMG_0005.jpg
http://i626.photobucket.c(...)ckW1693/IMG_0004.jpg
(maak zo ff thumbnails)
In de loop van de avond/morgen komen er nog meer foto's plus ook video's
Gr Patrick
kunnen we die ook de FP plaatsten?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:14 schreef PatrickW1693 het volgende:
Ik woon er vlak voor:
[ afbeelding ]
(onderste gele punt is mijn huis)
Enkele fotos:
http://i626.photobucket.c(...)ckW1693/IMG_0005.jpg
http://i626.photobucket.c(...)ckW1693/IMG_0004.jpg
(maak zo ff thumbnails)
In de loop van de avond/morgen komen er nog meer foto's plus ook video's
Gr Patrick
brandstichter? je hebt een mogelijk motief..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:35 schreef swollywood het volgende:
14 jaar geleden heb ik daar nog gewerkt, bij Union. Totdat met de kerst alle 20 uitzendkrachten (waaronder ik) ontslagen werden.
Hehehe, destijds had het van mij best af mogen fikken. Niet verwacht dat dat ooit nog eens echt zou gebeuren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:45 schreef blup het volgende:
[..]
brandstichter? je hebt een mogelijk motief..
upc digital heeft alle regionale zenders als 't goed is. als ik in r'dam ben kan ik tv oost iig gewoon kijken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:13 schreef Kwaliteit het volgende:
wat een lucht!!!
en tv oost stream erg druk, is tv oost ook te zien via upc digital tv? zou niet weten of die zender upc-gebied is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |