WELKOM OP FOK!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:46 schreef Pink_Floyd het volgende:
Is The Prodigy de Theeoooooo van Pinkpop aan het worden ofzo![]()
Vast wel ergens een plekje op camping C.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:47 schreef Black-Star het volgende:
Zou er nog plek zijn op de camping als je op zondagochtend komt?
Bij mij ook. M'n enige fatsoenlijke korte broek zit erin dus da's wel even cruciaal.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
De droger staat aan voor de laatste spulletjes.
Alleen de mafkezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:57 schreef Waldheini het volgende:
Nog mensen hier die ook de zondagmiddag onderbreken om naar Roda - Cambuur te gaan ?
ja zijn oplaadpuntenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:34 schreef Joesse het volgende:
je kunt je telefoon toch evt opladen op het terrein?
Ja, ik. Ik laat me oppikken, ga na afloop thuis nieuw, koud bier halen, en race terug naar de camping om alles te droppen. Tijd zat om voor Krezip of een andere act terug te zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:57 schreef Waldheini het volgende:
Nog mensen hier die ook de zondagmiddag onderbreken om naar Roda - Cambuur te gaan ?
is ook dichterbij dan camping Cquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:57 schreef Waldheini het volgende:
[..]
Vast wel ergens een plekje op camping C.
Ben overigens benieuwd wat de Camping D-gasten gaan vinden van de nieuwe camping. Qua afstand is deze niet gek ver weg. Lijkt me zelfs dichterbij dan camping C. En deze camping heeft als groot voordeel dat je de auto naast de camping kan parkeren.
No problem. D'r Tuggs neemt een aggregaat mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:34 schreef Joesse het volgende:
je kunt je telefoon toch evt opladen op het terrein?
Ja tuurlijk, wij nemen gewoon zo'n campingtafel+bankjes-in-één ding mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:59 schreef Cyclonist het volgende:
Zo'n klein camping stoeltje, 3-poot, die mag wel gewoon op de camping he?
Ja op het festivalterrein zijn ze vrij streng, wat de camping betreft hanteren ze eigenlijk alleen een limiet op drank en een vouwwagen of caravan het campingterrein opduwen wordt uiteraard ook niet gewaardeerd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:05 schreef Cyclonist het volgende:
Oh ok, meende iets gelezen te hebben dat dat soort spul verboden was.. maar dat zal wel het festivalterrein zijn geweest?*tas bijna klaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |