Die eendjes kennen jou natuurlijk een beetjequote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oke, nieuwe foto's + filmpje coming up! De eendjes kwamen echt heel dichtbij, ze waren absoluut niet bang. Toen ze weer in het water gingen, zwommen ze naar een eend die heel goed Emma zou kunnen zijn.
Wat leuk!quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:12 schreef Tegan het volgende:
Bij ons op het werk wemelt het van eendenfamilies en die groeien idd echt te hard. Gelukkig hebben wij weer een net nieuw nestje erbij.
Ontvoer het nestje naar je achterttuin zodat wij weer leuke foto's hebben van piepjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:12 schreef Tegan het volgende:
Bij ons op het werk wemelt het van eendenfamilies en die groeien idd echt te hard. Gelukkig hebben wij weer een net nieuw nestje erbij.
Ik vrees dat dat statistisch gezien nog veel is...quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:40 schreef Greys het volgende:
Die eendjes....
Aan de ene kant hoop ik dat ze het zijn, aan de andere kant hoop ik het niet, want dan zijn er dus nog maar twee over
Ze verstoppen zich meestal gedurende de dag, alleen als het regent dan komen ze allemaal zwemmen in de plasjes op de wegquote:
Dat is zeven km verderop, dus dat is een beetje ver voor zequote:Op woensdag 24 juni 2009 00:54 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ontvoer het nestje naar je achterttuin zodat wij weer leuke foto's hebben van piepjes
Nou nee, de eendjes zijn inmiddels zo groot dat ze niet meer van de andere eenden te onderscheiden zijn.quote:
Dat betwijfel ik aangezien we geen groen meer in de tuin hebben. Toch hebben we de vijver laten liggen in de hoop dat...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ach, de volgende keer heb je gewoon 6 nesten in de tuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |