Dat is ook één van de redenen dat ik XXL heb besteld en dan er van uitgaan dat Slim Fit strakker zit om je lichaam.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:41 schreef Hardrebel het volgende:
Ik vind het ook raar dat erbij XXL 1m85 staat?
Dat is wel tof van 'mquote:Dear Dion,
My business is better and better ,I must thank you.
Because it is you told me FOK forum,and help me get so many Holland customer.
I will give you a free gift in your following order, when you have a new order ,please tell me the order number ,and you can chooes an item which is not over 15$ in my website ,I will add it in your order for free.
And for the http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22215 ,it is a jacket ,not a shirt,hehe
Best regards,
Jack
Tuurlijk niet, alleen Dion omdat hij praktisch gezien voor duizenden dollars extra omzet bij DP heeft gezorgdquote:Op zondag 31 mei 2009 16:13 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Kan iedereen van FoK! geen gratis ding uitzoeken?
Wij bestellen zoveel dat er niet eens een korting inzit voor Fok! dat lijkt mij wel gepast. Tevens Zou de TheWhiteTiger die deel 1 heeft gemaakt niets mogen uitzoeken?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:26 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, alleen Dion omdat hij praktisch gezien voor duizenden dollars extra omzet bij DP heeft gezorgd.
Of je moet Jack heel aardig vragen of je niet een gratis $1-cardreadertje mag hebben.
We blijven nederlanders heh..quote:Op zondag 31 mei 2009 16:48 schreef t1m0k het volgende:
Gast! Kap eens met zeiken over korting, 't is al spotgoedkoop en je krijgt al bulkrate.
Voor de mensen die willen weten hoe jack met taobao orders is begonnen: Ik wou een nep rolex, en hij ging die een voor mij zoeken, en in een van de plaatjes stond heel vaag een link, toen ik die ontcijferd had(taobao.com) kon ik alle troep zelf opzoeken. Omdat ik de eerste week $250 aan taobao orders heb besteed, heeft Jack iedereen de mogelijkheid gegeven om zelf te zoeken en te bestellen via taobao en kon ik dus niet meer exclusief profiteren.quote:
Er is echt geen beweging in te krijgen , de naald buigt eerder door dan dat er beweging in het pinnetje komt.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:58 schreef Swindler het volgende:
[..]
Er is echt geen beweging in te krijgen , de naald buigt eerder door dan dat er beweging in het pinnetje komt.
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:05 schreef GuitarJJ het volgende:
Deze? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7176
[ afbeelding ]
Tofquote:Op zondag 31 mei 2009 18:56 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Voor de mensen die willen weten hoe jack met taobao orders is begonnen: Ik wou een nep rolex, en hij ging die een voor mij zoeken, en in een van de plaatjes stond heel vaag een link, toen ik die ontcijferd had(taobao.com) kon ik alle troep zelf opzoeken. Omdat ik de eerste week $250 aan taobao orders heb besteed, heeft Jack iedereen de mogelijkheid gegeven om zelf te zoeken en te bestellen via taobao en kon ik dus niet meer exclusief profiteren.
Inmiddels is de service wel een stuk slechter geworden, eerst was jack 15+ uur per dag online, en hielp hij je binnen 5 min, en nu heeft hij het zo druk dat ik hem niet vaak meer op msn spreek, en bijna al mijn orders via rachel gaan.
Gelukkig is de service wel een stuk beter dan dx, en dat is ook een van de redenen dat er wekelijks wel besteld word bij Jack
[ afbeelding ]
En hier begon het allemaal, ik wist toen nog niet dat het zo populair zou worden.
[ afbeelding ]
Nieuw systeem?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
![]()
[..]
Tof
Jij bent ook nog silver member, ik ben benieuwd wanneer hij het nieuwe systeem doorvoert
Tuurlijk heeft hij het drukker nu, daarom heeft hij ook extra personeel
Dat icoontje heb ik ook en daar staat bij 'Ordinary Members'quote:Op zondag 31 mei 2009 19:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
![]()
[..]
Tof
Jij bent ook nog silver member, ik ben benieuwd wanneer hij het nieuwe systeem doorvoert
Tuurlijk heeft hij het drukker nu, daarom heeft hij ook extra personeel
Premium member, daar had hij het laatst over. Snellere behandeling en meer korting oid.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:27 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Nieuw systeem?
Wat voor member kun je dan nog meer zijn?
Hoe word je dat?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Premium member, daar had hij het laatst over. Snellere behandeling en meer korting oid.
Door ¤100 naar mij over te maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |