Di Luca moet natuurlijk zoveel mogelijk tijd pakken. Dus die ging voor de tussensprint.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:58 schreef Leatherface het volgende:
Is dat nou psychologische oorlog zo? Ik begrijp dat elke seconde telt, maar met die slotklim en nog een tijdrit morgen zou je zeggen dat er betere gelegenheden zijn om meer tijd te pakken en dat dit verspilde energie is.
Voor Di Luca geldt wel elke seconde denk ik. Ik denk ook dat hij niet verwacht had dat Menchov zo goed sprintte... Voor Menchov is het mooi meegenomen dat hij nu voor Di Luca finishte. Zal ook een stukje psychologische oorlogsvoering zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:58 schreef Leatherface het volgende:
Is dat nou psychologische oorlog zo? Ik begrijp dat elke seconde telt, maar met die slotklim en nog een tijdrit morgen zou je zeggen dat er betere gelegenheden zijn om meer tijd te pakken en dat dit verspilde energie is.
Eurosportquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:00 schreef FJD het volgende:
Waar wordt het uitgezonden?
Sporza blijft hangen in herhalingen van de Ronde van Belgie
Eurosport.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:00 schreef FJD het volgende:
Waar wordt het uitgezonden?
Sporza blijft hangen in herhalingen van de Ronde van Belgie
Precies.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Voor Di Luca geldt wel elke seconde denk ik. Ik denk ook dat hij niet verwacht had dat Menchov zo goed sprintte... Voor Menchov is het mooi meegenomen dat hij nu voor Di Luca finishte. Zal ook een stukje psychologische oorlogsvoering zijn.
Als Menchov meedoet verspeelt die natuurlijk net zo veel kracht, maar tov de concurrenten voor de ritzege is het voor Di Luca misschien niet slim om hier krachten te verspillen. Maar uiteindelijk heeft Di Luca niet eens gesprint. Het plan was duidelijk om hier 4 seconden te pakken, met Di Luca als eerste en Petacchi als tweede, uiteindelijk verliest hij er hier dus zelfs 2 op Menchov.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:58 schreef Leatherface het volgende:
UPC TV Gidsquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:01 schreef Wombcat het volgende:
Eurosport
Dit bedoelde ik dus eigenlijk, maar goed, voluit ging ie ook niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
maar tov de concurrenten voor de ritzege is het voor Di Luca misschien niet slim om hier krachten te verspillen.
dan blijft menchov leider denk ik. anyway als ze in gelijke tijd aan de slottijdrit beginnen dan nog zie ik Di Luca de Giro niet winnen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:02 schreef Ereinion het volgende:
Dus als Di Luca wint en Menchov pakt straks geen seconden, dan zijn ze gelijk in het klassement, en bepalen de tienden uit de tijdrit de leider in de allerlaatste etappe
Menchov kan altijd vallen ofzo.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dan blijft menchov leider denk ik. anyway als ze in gelijke tijd aan de slottijdrit beginnen dan nog zie ik Di Luca de Giro niet winnen.
vallen, lek rijden, onder de druk bezwijken kan allemaal. Alleen dat laatste lijkt me bij de rus niet echt van toepassing.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:05 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Menchov kan altijd vallen ofzo.
Maar zonder brokken en een prestatie in de tt naar zijn vermogen, moet het voor de Rus eigenlijk wel binnen zijn.
Tuurlijk, zonder pech zie ik Menchov niet echt meer verliezen, maar het zou wel bizar zijn dat de nummer 1 en 2 na drie weken koers in dezelfde tijd staan. Sowieso zou dit wel eens de ronde met het kleinste tijdverschil ooit kunnen worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dan blijft menchov leider denk ik. anyway als ze in gelijke tijd aan de slottijdrit beginnen dan nog zie ik Di Luca de Giro niet winnen.
dat kan heel goed. Wat was dat verschil tussen Janssen en Van Springel ook alweer? 9 seconden ofzo? volgens mij is dat nog steeds het record qua kleinste tijdverschil in een GTquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:08 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Tuurlijk, zonder pech zie ik Menchov niet echt meer verliezen, maar het zou wel bizar zijn dat de nummer 1 en 2 na drie weken koers in dezelfde tijd staan. Sowieso zou dit wel eens de ronde met het kleinste tijdverschil ooit kunnen worden.
Hangt van straks af. Als Menchov Di Luca weer klopt, denk ik dat hij ook nog wel een groot verschil in de tijdrit gaat maken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:08 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Tuurlijk, zonder pech zie ik Menchov niet echt meer verliezen, maar het zou wel bizar zijn dat de nummer 1 en 2 na drie weken koers in dezelfde tijd staan. Sowieso zou dit wel eens de ronde met het kleinste tijdverschil ooit kunnen worden.
Dat was een pak meer.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat kan heel goed. Wat was dat verschil tussen Janssen en Van Springel ook alweer? 9 seconden ofzo? volgens mij is dat nog steeds het record qua kleinste tijdverschil in een GT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |