abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69554413
Idd.
Da's toch een domper voor Di Luca. Menchov nog net geklopt door Petacchie, maar doordat 'ie vroeg aanging wle Di Luca verrast.
pi_69554422
Is dat nou psychologische oorlog zo? Ik begrijp dat elke seconde telt, maar met die slotklim en nog een tijdrit morgen zou je zeggen dat er betere gelegenheden zijn om meer tijd te pakken en dat dit verspilde energie is.
pi_69554439
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:58 schreef Leatherface het volgende:
Is dat nou psychologische oorlog zo? Ik begrijp dat elke seconde telt, maar met die slotklim en nog een tijdrit morgen zou je zeggen dat er betere gelegenheden zijn om meer tijd te pakken en dat dit verspilde energie is.
Di Luca moet natuurlijk zoveel mogelijk tijd pakken. Dus die ging voor de tussensprint.
En Menchov doet dan idd aan psychologisch oorlogvoering door Di Luca nog ff te kloppen.
pi_69554441
nuja verspilde energie. Dat moeten zo'n mannen toch wel kunnen. die tijdrit in rome is maar 14 km en vrij vlak dus dan moet dit wel kunnen.
pi_69554458
Regen voorspeld voor morgen.
pi_69554464
Waar wordt het uitgezonden?

Sporza blijft hangen in herhalingen van de Ronde van Belgie
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_69554467
quote:
Voor Di Luca geldt wel elke seconde denk ik. Ik denk ook dat hij niet verwacht had dat Menchov zo goed sprintte... Voor Menchov is het mooi meegenomen dat hij nu voor Di Luca finishte. Zal ook een stukje psychologische oorlogsvoering zijn.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_69554468
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:00 schreef FJD het volgende:

Eurosport
pi_69554474
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:00 schreef FJD het volgende:

Eurosport.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_69554479
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:01 schreef marcodej het volgende:

[..]

Voor Di Luca geldt wel elke seconde denk ik. Ik denk ook dat hij niet verwacht had dat Menchov zo goed sprintte... Voor Menchov is het mooi meegenomen dat hij nu voor Di Luca finishte. Zal ook een stukje psychologische oorlogsvoering zijn.
Precies.
pi_69554484
quote:
Als Menchov meedoet verspeelt die natuurlijk net zo veel kracht, maar tov de concurrenten voor de ritzege is het voor Di Luca misschien niet slim om hier krachten te verspillen. Maar uiteindelijk heeft Di Luca niet eens gesprint. Het plan was duidelijk om hier 4 seconden te pakken, met Di Luca als eerste en Petacchi als tweede, uiteindelijk verliest hij er hier dus zelfs 2 op Menchov.
pi_69554493
Wat is de virtuele voorsprong nu van Menchov? 20 seconden ofzo?
pi_69554494
Geniaal!

1 van de snelste sprinters ter wereld, Petacchi, weet Menchov nog maar net te kloppen in de tussensprint.
Verschil tussen Menchov en Di Luca naar 20 seconden. Altijd lekker.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_69554499
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:01 schreef Wombcat het volgende:
Eurosport
UPC TV Gids M'n box geeft aan dat er tennis wordt uitgezonden dus ik was al doorgezapt voor er beeld was

Thanks
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_69554513
Dus als Di Luca wint en Menchov pakt straks geen seconden, dan zijn ze gelijk in het klassement, en bepalen de tienden uit de tijdrit de leider in de allerlaatste etappe
pi_69554536
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:01 schreef wimderon het volgende:

[..]

maar tov de concurrenten voor de ritzege is het voor Di Luca misschien niet slim om hier krachten te verspillen.
Dit bedoelde ik dus eigenlijk, maar goed, voluit ging ie ook niet.
pi_69554564
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:02 schreef Ereinion het volgende:
Dus als Di Luca wint en Menchov pakt straks geen seconden, dan zijn ze gelijk in het klassement, en bepalen de tienden uit de tijdrit de leider in de allerlaatste etappe
dan blijft menchov leider denk ik. anyway als ze in gelijke tijd aan de slottijdrit beginnen dan nog zie ik Di Luca de Giro niet winnen.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:05:09 #268
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_69554572
Of je kan Di Luca 6 seconden laten inlopen, dat kan ook.
pi_69554581
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:04 schreef Bartoli het volgende:

[..]

dan blijft menchov leider denk ik. anyway als ze in gelijke tijd aan de slottijdrit beginnen dan nog zie ik Di Luca de Giro niet winnen.
Menchov kan altijd vallen ofzo.

Maar zonder brokken en een prestatie in de tt naar zijn vermogen, moet het voor de Rus eigenlijk wel binnen zijn.
pi_69554607
14 km in Rome? Dat worden niet meer dan 15 seconden hoor en miss wel minder, zie hoe Sastre vorig jaar de tijdrit afknalde.
pi_69554612
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:05 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Menchov kan altijd vallen ofzo.

Maar zonder brokken en een prestatie in de tt naar zijn vermogen, moet het voor de Rus eigenlijk wel binnen zijn.
vallen, lek rijden, onder de druk bezwijken kan allemaal. Alleen dat laatste lijkt me bij de rus niet echt van toepassing.
pi_69554625
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:04 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Tuurlijk, zonder pech zie ik Menchov niet echt meer verliezen, maar het zou wel bizar zijn dat de nummer 1 en 2 na drie weken koers in dezelfde tijd staan. Sowieso zou dit wel eens de ronde met het kleinste tijdverschil ooit kunnen worden.
pi_69554657
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:08 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Tuurlijk, zonder pech zie ik Menchov niet echt meer verliezen, maar het zou wel bizar zijn dat de nummer 1 en 2 na drie weken koers in dezelfde tijd staan. Sowieso zou dit wel eens de ronde met het kleinste tijdverschil ooit kunnen worden.
dat kan heel goed. Wat was dat verschil tussen Janssen en Van Springel ook alweer? 9 seconden ofzo? volgens mij is dat nog steeds het record qua kleinste tijdverschil in een GT
pi_69554660
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:08 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Hangt van straks af. Als Menchov Di Luca weer klopt, denk ik dat hij ook nog wel een groot verschil in de tijdrit gaat maken.
pi_69554672
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:09 schreef Bartoli het volgende:

[..]

dat kan heel goed. Wat was dat verschil tussen Janssen en Van Springel ook alweer? 9 seconden ofzo? volgens mij is dat nog steeds het record qua kleinste tijdverschil in een GT
Dat was een pak meer.

Lemond - Fignon. 8 seconden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')