Moet je 't plaatje voor aanpassen.. kan wel, maar nu geen zin inquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie kan die tekst boven de UI's aanpassen?
veel te lang.. dat ga ik toch niet lezen op mijn (bijna) vrije vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk dat verhaal dan! Gek dat dat lang duurt hè.
Fuck youquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
veel te lang.. dat ga ik toch niet lezen op mijn (bijna) vrije vrijdagmiddag
Brabolandquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar dat gebeurde zomaar daar in Limboland?
nou ja.. blijkbaar ging zijn gaydar toch af bij jouquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Braboland.
En er gebeurde vrij weinig...
waarschijnlijk zit jna nu dus ook bij hem in de kastquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Isdatzo is in trek bij negermannen
![]()
Waarom wist ik nou dat ik dit niet had moeten postenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. blijkbaar ging zijn gaydar toch af bij jou
Maar Braboland is goed
Niet alleen negersquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Isdatzo is in trek bij negermannen
![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarschijnlijk zit jna nu dus ook bij hem in de kast
gelukkig maar dan hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet alleen negers.
En niet alleen mannen.
!
.
niets mis mee hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom wist ik nou dat ik dit niet had moeten posten.
Vriend van mij had dat ook een keer. Vraagt zo'n kerel aan hem of die dansende meid zijn vriendin was. Dat was het wel, maar heel onverschillig zegt tie nee. Vraagt die kerel aan hem of tie wil dansen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:23 schreef Isdatzo het volgende:
Ik had echt zo'n: WTF![]()
moment. Best wel awkward kan ik je vertellen
.
ik vind het vooral jammer dat je er niet op in bent gegaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Stiekem vind je 't wel jammer hè?
Mag je zelf invullen wát.
fijne dagen!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:30 schreef Isdatzo het volgende:
Maar guess what.. tijd voor weekend.
Hopelijk geen homofiele negermannen op m'n fietspad.
jij ook fijne dagen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga ook eens alles afsluiten en richting mijn busje
Want dan was er voor jou nog hoopquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik vind het vooral jammer dat je er niet op in bent gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |