Jij ook alquote:Op zondag 31 mei 2009 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
oh, die ban kan ik gevenIk ben ubermod jeweet.
Jah.... zelfs hier wordt hetquote:Op zondag 31 mei 2009 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel jammer dat het mislukte de eerste keer![]()
En vandaag was echt een mooie dag man! hier ookzelfs
En je bent trouwens niet de enige die dan is verbrand
mijn gezicht
![]()
Ik denk dat ik mijn oor en mijn nek verbrand zal hebben. Maar vooralsnog dus nog geen last van. En morgen wordt het weer zo'n dag als vandaag![]()
[..]
Ik heb gelukkig nog niet gemorken dat ik gestoken ben. En wilde dat graag zo houden
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
oh, die ban kan ik gevenIk ben ubermod jeweet.
Ik reed vandaag nog bijna over een pluisbeest. Het leeft nog.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Had jij geen last van pluis op de weg Isdatzo? Want wij reden af en toe gewoon in pluis-stormen
Komt van de populierenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Had jij geen last van pluis op de weg Isdatzo? Want wij reden af en toe gewoon in pluis-stormen
noesquote:Op zondag 31 mei 2009 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Straks komen ze weer spontaan tot leven![]()
!
[..]
Ik heb er vandaag een stuk of 200000 uitgemoord denk ik, speciaal voor jou. Maak jij de helm even schoon?
Dat is meestal het verradelijkste. Als het niet warm is of als er een fris windje staat.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah.... zelfs hier wordt hetweer en ik moet weer de hele dag werken
En verbranden
normaal leef ik ik in de lente / zomer / nazomer / whenever het warm is
met zonnebrandcreme... maar dit is schotland...het is niet warm.... ik had het niet verwacht...
![]()
quote:O en gemorken?
hoe kleiner het steekbeestje, hoe erger ze jeuken, lijkt het soms wel.quote:maar echt zo irritant.... en lelijke bulten man! dat die kleine kutvliegjes zulke bulten kunnen achterlatenen jeuken
![]()
ben ik ookquote:Wees blij
Ik weet verdomme hoe ze heten, kom ff niet op de naam. En ja, je hebt ze óók in Nederland. Van die hele kleine toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:27 schreef Californium het volgende:
[..]
noes![]()
![]()
En dankjemaar ik heb deze beestjes in Nederland nog nooit gezien
Dus hopelijk is dat probleem met een maandje opgelost
Ja, het is echt feest voor de hooikoorst patiënten nuquote:Op zondag 31 mei 2009 23:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik reed vandaag nog bijna over een pluisbeest. Het leeft nog.
Maar idd, pluis overal pluis pluis en pluis! Hooikoorts patiënten (present!) hadden feest vandaag
!
idd... gister dus naar het strand geweest... koud en dus met de jas aan... de enige reden dat de rest van mij lichaam dus nog gewoon mooi spookywit isquote:Op zondag 31 mei 2009 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is meestal het verradelijkste. Als het niet warm is of als er een fris windje staat.
[..]
Dat is gewoon correct Zeeuws
![]()
[..]
hoe kleiner het steekbeestje, hoe erger ze jeuken, lijkt het soms wel.![]()
[..]
ben ik ookmaar niet voor jou
iddquote:Op zondag 31 mei 2009 23:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik weet verdomme hoe ze heten, kom ff niet op de naam. En ja, je hebt ze óók in Nederland. Van die hele kleine toch?
Alleen in de SC'squote:Op zondag 31 mei 2009 23:22 schreef Isdatzo het volgende:
Stom kutbeest, moet je die opgewaardeerde muis nou overal spammen?
Gquote:
ik ben normaal gesproken ook altijd wit, niet echt dat Brits-wit, maar meer Nederlands-witquote:Op zondag 31 mei 2009 23:30 schreef Californium het volgende:
[..]
idd... gister dus naar het strand geweest... koud en dus met de jas aan... de enige reden dat de rest van mij lichaam dus nog gewoon mooi spookywit is![]()
![]()
en klopt idd... zo innieminnie klein en steken dat ze doen
Joah, ik ga volgend jaar International business & management studeren in Groningen. En ik ben nu aan het hopen dat ik geslaagd ben voor mn vwo!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar loop jij iets van stage of volg je een studie? Want je mag hier pas posten nadat je jezelf uitgebreid hebt voorgesteld en dat heb ik nog niet gezien.
echt wel.... en die bulten man.... lelijkquote:
ik dus ookquote:Op zondag 31 mei 2009 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben normaal gesproken ook altijd wit, niet echt dat Brits-wit, maar meer Nederlands-wit
Zoals mijn onderarmen zijn, die dus nog nooit zonlicht hebben gehad,zo is de rest van mijn lichaam ook meestal. Maar als ik morgen de deur uit ga, dan doe ik wel even een petje op.
wilde je hier alleen spammen of was je van plan te blijven hangen ?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah, ik ga volgend jaar International business & management studeren in Groningen. En ik ben nu aan het hopen dat ik geslaagd ben voor mn vwo!
Wil je nog meer weten?
Waar je in Groningen gaat wonen. Groningen rocks.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah, ik ga volgend jaar International business & management studeren in Groningen. En ik ben nu aan het hopen dat ik geslaagd ben voor mn vwo!
Wil je nog meer weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |