1 Opgave kan 5 opdrachten bevatten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:49 schreef Schokbreker het volgende:
Een toets van 3 opgaven!?![]()
Je haalt nu dus een dikke onvoldoende waar je leraar geen boodschap aan heeft.
Een 1, want die had TS nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:50 schreef Jor_Dii het volgende:
En zoiets kun je niet tijdens de toets vragen, wat een faler ben jij zeg! Je verdient een 3!
Scherp.quote:
volgens mij faal je zelf als je te verlegen bent er iets van te zeggenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Hallo beste Fokkers!
Ik moest vanmorgen een toets maken over iets heel belangrijks. De opdrachten lagen op mijn tafel, dus ik ging daarin kijken en wat zag ik? Alleen opgave 2 en 3. Ik dacht dus van huh, waar is opgave 1. Diegene die achter me zat had ook alleen maar opgave 2 en 3 en ik zei van dat zal vast wel goed zijn. Ik heb die toets gemaakt en ingeleverd. Je praat natuurlijk na de toets met je klasgenoten wat goed en fout is en wat blijkt. Sommige mensen hadden wel opgave 1 t/m 3 gekregen en sommige niet. Alle 3 de opgaven stonden op 1 papiertje dus de docent had de verkeerde papiertjes gegeven
Klacht: Docent die verkeerde papiertjes geeft
Was het toevallig een toets Nederlands?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:54 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik en een paar anderen hadden hetzelfde probleem als mij . Wij mogen het onderdeel overnieuw maken
Dat vind ik altijd zo hoerig. Van die suffe doorreken vragen idd dat als je er 1 niet weet, eigenlijk met de rest ook niet meer kan uitkomen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:51 schreef Schokbreker het volgende:
Zo'n gevalletje vraag 1 A t/m Q. Als je A dan al fout hebt is de rest ook fout.
Ik zou jullie de hele toets opnieuw laten maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:54 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik en een paar anderen hadden hetzelfde probleem als mij . Wij mogen het onderdeel overnieuw maken
Nee een toets rekenenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:55 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Was het toevallig een toets Nederlands?
Kan je dus weer opnieuw leren. Ben je er nog niet vanaf. Als je het nou direct gevraagd had...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:54 schreef Stephan1237 het volgende:
Gewoon doorgaan met een foute uitkomst van de vorige vraag. Als je berekeningen dan goed zijn, krijg je echt niet zo heel veel aftrek meer.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:55 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo hoerig. Van die suffe doorreken vragen idd dat als je er 1 niet weet, eigenlijk met de rest ook niet meer kan uitkomen.
Zonde als je een 9 had kunnen halenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:55 schreef LockonStratos het volgende:
En dan word de toets ongeldig verklaard door toedoen van de docent, iedereen een 7.5
Wanhoop niet TS, ik weet wat te doen! Ga op school naar je vertrouwenspersoon en win bij hem of haar informatie in over een assertiviteittraining/cursus! Als het goed is zul ook jij na afloop het anderen durven vragen/zeggen als er iets is! Succes!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Hallo beste Fokkers!
Ik moest vanmorgen een toets maken over iets heel belangrijks. De opdrachten lagen op mijn tafel, dus ik ging daarin kijken en wat zag ik? Alleen opgave 2 en 3. Ik dacht dus van huh, waar is opgave 1. Diegene die achter me zat had ook alleen maar opgave 2 en 3 en ik zei van dat zal vast wel goed zijn. Ik heb die toets gemaakt en ingeleverd. Je praat natuurlijk na de toets met je klasgenoten wat goed en fout is en wat blijkt. Sommige mensen hadden wel opgave 1 t/m 3 gekregen en sommige niet. Alle 3 de opgaven stonden op 1 papiertje dus de docent had de verkeerde papiertjes gegeven
Klacht: Docent die verkeerde papiertjes geeft
Het is een school voor leerlingen zonder armen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:57 schreef Stephan1237 het volgende:
Dus ik ben samen met 7 andere faalhazen??
Het is ook zo dat je helemaal niks mag zeggen tijdens die toets bij die docent, als je praat wordt je eruit gestuurd, wat je ook zegt :S
Dude, je bent 18 hoor... beetje voor jezelf op komen af en toe hoor...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:57 schreef Stephan1237 het volgende:
Dus ik ben samen met 7 andere faalhazen??
Het is ook zo dat je helemaal niks mag zeggen tijdens die toets bij die docent, als je praat wordt je eruit gestuurd, wat je ook zegt :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |