Bijna elke gall en gallquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar die Cachacha of hoe dat heet kun je zowat nergens krijgen.
Ja prima instelling tot na je studie. Daarna wordt het tijd voor verplichtingen en verantwoordelijkheid!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Precies.Lekker van het leven genieten, wisselende contacten en vooral geen verplichtingen of verantwoordelijkheden.
Vanmiddagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat gezegd dan? En welk strand ga je heen?
Zal eens kijkenquote:
Dan nog.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:45 schreef kweli het volgende:
Ik bedoelde trouwens vrouwen die bier drinken.
Je maakt me bang.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja prima instelling tot na je studie. Daarna wordt het tijd voor verplichtingen en verantwoordelijkheid!
Haha, nog maar een paar jaartjes kiddo, en jij hoort er ook bij!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan nog.Kijk zuipen vind ik wat anders, maar dat vind ik eigenlijk bij niemand charmant. Net als dronken mensen.
![]()
[..]
Je maakt me bang.De grote boze grote-mensen wereld.
Nog lang niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, nog maar een paar jaartjes kiddo, en jij hoort er ook bij!
Goed weekendquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:48 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Zo snel dat ik ga afhaken
Goed weekend allemaal.
Oke, dan gaat ik daar ff naar zoeken, want dat drankje was echt te lekker.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bijna elke gall en gall
Alleen kost een fles daar 2 euro en hier exact hetzelfde merk 23 euro
Nou misschien dan!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet? ik ben rete hard aan het zeilen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |