Bijna elke gall en gallquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar die Cachacha of hoe dat heet kun je zowat nergens krijgen.
Ja prima instelling tot na je studie. Daarna wordt het tijd voor verplichtingen en verantwoordelijkheid!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Precies.Lekker van het leven genieten, wisselende contacten en vooral geen verplichtingen of verantwoordelijkheden.
Vanmiddagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat gezegd dan? En welk strand ga je heen?
Zal eens kijkenquote:
Dan nog.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:45 schreef kweli het volgende:
Ik bedoelde trouwens vrouwen die bier drinken.
Je maakt me bang.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja prima instelling tot na je studie. Daarna wordt het tijd voor verplichtingen en verantwoordelijkheid!
Haha, nog maar een paar jaartjes kiddo, en jij hoort er ook bij!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan nog.Kijk zuipen vind ik wat anders, maar dat vind ik eigenlijk bij niemand charmant. Net als dronken mensen.
![]()
[..]
Je maakt me bang.De grote boze grote-mensen wereld.
Nog lang niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, nog maar een paar jaartjes kiddo, en jij hoort er ook bij!
Goed weekendquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:48 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Zo snel dat ik ga afhaken
Goed weekend allemaal.
Oke, dan gaat ik daar ff naar zoeken, want dat drankje was echt te lekker.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bijna elke gall en gall
Alleen kost een fles daar 2 euro en hier exact hetzelfde merk 23 euro
Nou misschien dan!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet? ik ben rete hard aan het zeilen!
Als je wilt weten hoe en wat hoor ik het welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke, dan gaat ik daar ff naar zoeken, want dat drankje was echt te lekker.
malibuquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je wilt weten hoe en wat hoor ik het wel
Beide zijn leukquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, ok. Ik ook nog niet, twijfel tussen Scheveningen en Renesse.
Dat wil ik meemaken. Als ik hem goedkeur dan ben je inderdaad een natuurtalentquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]Komt goed.
Voor hetzelfde geld ben ik een natuurtalent en kan ik het eens voor jou maken.
Dan ben je een dag te laat, want gisteravond begon mijn weekend al. Dus hoop dat je het niet erg vindt dat ik alvast een voorproefje had genomen.quote:
Deal.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat wil ik meemaken. Als ik hem goedkeur dan ben je inderdaad een natuurtalent
vlak boven het havenhoofd is het daar nooit zo heel erg druk op die pinkstermaandag, helemaal niet omdat er redelijk wat bootjes het strand op en af varenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:59 schreef Murmeli het volgende:
gaa nwe naar scheveningen maandag? lijkt me te druk hoor!!! beter ergens in een park hangen. kralingse plas in rotterdam is wel leuk (ook best druk denk ik maar beter dan schev) hoewel, wel weinig wc's enzo.
Go Your Gangquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:59 schreef heksehiel het volgende:
Dan ben je een dag te laat, want gisteravond begon mijn weekend al. Dus hoop dat je het niet erg vindt dat ik alvast een voorproefje had genomen.
geen banken en geen bier op de duin.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
Kom gewoon naar Schoorlis nog een dik feest ook, met bier
Schoorl. Mijn moeders familie komt uit die hoek.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
Kom gewoon naar Schoorlis nog een dik feest ook, met bier
Daar ben ik weleens een dagje geweestquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:59 schreef Murmeli het volgende:
kralingse plas in rotterdam is wel leuk (ook best druk denk ik maar beter dan schev) hoewel, wel weinig wc's enzo.
Ben je ooit op de klimduin geweestquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Schoorl. Mijn moeders familie komt uit die hoek.
Die zeggen ook Skoorl ipv Schoorl.
Ik ben benieuwdquote:
Ja, ik gok dat het morgen wel druk zal zijn op Scheveningen, ik zie wel. Misschien word ik wel pas rond 13:00u wakker, kan ook.quote:
Luie donder die je bent!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik gok dat het morgen wel druk zal zijn op Scheveningen, ik zie wel. Misschien word ik wel pas rond 13:00u wakker, kan ook.
Hi kikkerquote:
mooie tijd voor de weekendenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik gok dat het morgen wel druk zal zijn op Scheveningen, ik zie wel. Misschien word ik wel pas rond 13:00u wakker, kan ook.
ik denk dat wij onze lekkere billetjes wel voor onszelf mogen houden!!! wij zijn in zijn geheel namelijk veel lekkerder dan als je onze billetjes eraf eetquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:07 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hi kikker
Moeten we oppassen voor onze billen hier?
(sorry, ben een beetje in een vrijdagmiddag-bui)
Dus zonder iemand anders ben je niet vooruit te branden?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Als iemand me een tijd en locatie kan geven wordt het al anders.
Ja, en was verzachter gebruikenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:09 schreef Pien85 het volgende:
Als je broek bijna uit zichzelf blijft staan kun je wel zeggen dat ie in de was moet, toch?
Ben nooit in Schoorl zelf geweest. Familie komt uit Alkmaar, Broek op Langedijk en zulks.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben je ooit op de klimduin geweest?
Neequote:
bah! jah! viespeukquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:09 schreef Pien85 het volgende:
Als je broek bijna uit zichzelf blijft staan kun je wel zeggen dat ie in de was moet, toch?
Geef hem de volgende website, is hij wel even mee bezig:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:10 schreef Murmeli het volgende:
sjezus hoe leg je een collega uit dat ie zn kop moet houden tegen je? en dat terwijl ik gewoon duidelijk wat anders zit te doen. afentoe zeg ik wel wat terug maar niet echt veel. en hij blijft maar lullen.
en dan weer over wat nieuws beginnen...ik snap het niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
tja, regen, modder... enz enzquote:
Gewoon zeggen dat je ff bezig bent en dat jullie wat later kunnen praten!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:10 schreef Murmeli het volgende:
sjezus hoe leg je een collega uit dat ie zn kop moet houden tegen je? en dat terwijl ik gewoon duidelijk wat anders zit te doen. afentoe zeg ik wel wat terug maar niet echt veel. en hij blijft maar lullen.
en dan weer over wat nieuws beginnen...ik snap het niet..
Als ik niks afgesproken heb, of belangrijke dingen of wat dan ook, dan lig ik lekker tot zo'n tijd in bedquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk dat wij onze lekkere billetjes wel voor onszelf mogen houden!!! wij zijn in zijn geheel namelijk veel lekkerder dan als je onze billetjes eraf eet
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Geef hem de volgende website, is hij wel even mee bezig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
nu pas?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
tja, regen, modder... enz enzNu ben ik vies enzo
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je ff bezig bent en dat jullie wat later kunnen praten!
Ik spreek bijna nooit iets voor 12u af in de weekenden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik niks afgesproken heb, of belangrijke dingen of wat dan ook, dan lig ik lekker tot zo'n tijd in bed
die tijd is voorbij helaas, drukke planning met de garage meestalquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik spreek bijna nooit iets voor 12u af in de weekenden.
Ik kan dat niet meerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik niks afgesproken heb, of belangrijke dingen of wat dan ook, dan lig ik lekker tot zo'n tijd in bed
Ik heb ook altijd dat ik in de lounge ruimte ga zitten tijdens de pauze, even geen gezeik en dan gewoon een goed boek lezenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik wil later ook niet met hem praten. hij is saai. maar nu zittie te smssen en dat duurt nog wel ff zo te zien!
ja, ons supercommerciele mannetjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
die tijd is voorbij helaas, drukke planning met de garage meestal
dan moet je de rust hervindenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan dat niet meervoor 9 uur ben ik wakker en kan ik niet meer slapen
Ja, ok. Maar dan houd hij zijn mond tot jij tegen hem begint, wat je natuurlijk nooit doet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik wil later ook niet met hem praten. hij is saai. maar nu zittie te smssen en dat duurt nog wel ff zo te zien!
grens?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:16 schreef rival het volgende:
Mensen ik ga jullie weer een heel fijn weekend wensen!
mijn werkdag zit erop, ik ga weer richting grens![]()
/
jij bent een slim meisjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar dan houd hij zijn mond tot jij tegen hem begint, wat je natuurlijk nooit doet.
Ik kom in de kantine en het rookhok om te socializen, en verder weten mijn collega's dat ze eerst vragen of ik tijd voor ze heb.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd dat ik in de lounge ruimte ga zitten tijdens de pauze, even geen gezeik en dan gewoon een goed boek lezen
Tot nu is er ELKE keer een collega bij komen zitten die wil praten
Serieus, neuk opje ziet toch dat ik aan het lezen ben
!
Fijne avond! en tot maandagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:19 schreef Murmeli het volgende:
denk dat murm ook maar naar huis gaat. heeft nu geen zin meer om al het werk opnieuw te gaan doen. dinsdag weer een dag. zie er nu al tegenop!
MAAR... eerst 3 dagen weekend!!!![]()
![]()
Nee, vanmorgen al toen ik de eerste stap naar buiten zettequote:
Ging dat maar zo makkelijkquote:
Net nog een ijsje gehad, was iemand jarig op kantoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |