Dus jij denkt:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NOG zakelijker en harder? Wat zal je geliefd zijn!
Of ben je zoiemand die zegt: Ik kom niet werken ok geliefd te worden, ik kom om doelen te halen!
owja kan best allemaalquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben bijna 20 nou. Ik herinner me trouwens nog wel mijn verjaardag in Singles, dus jij kende me ook al 18-jarige. En ook als 17-jarige kwam ik in Singles trouwens
.
hehehehehequote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben eigenlijk best gevoelig soms en kan heel lief zijn, maar dat doe ik niet tegen iedereen.
Dus vul mijn lijstje maar aan mensen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat wel, maar geen complete who is who lijst..dat iedereen kan zien wie wie is enzo
Dat doet iedereen al via het foboquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat wel, maar geen complete who is who lijst..dat iedereen kan zien wie wie is enzo
Ik denk van de oude kliek wel. Er komen soms wel 15- tot 18-jarige jongetjes langs, maar die tel ik dan niet meequote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
owja kan best allemaalik had alleen het idee dan je al 1,5 jaar 19 was ofzo
Ben jij nu de benjamin van singles dan
![]()
[..]
hehehehehe![]()
Nee toch? Dat eerste noemen we bitch, dat tweede slet en dat derde een junk. Of zit ik nou echt heel verkeerd met woordenschat?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, als je van je afbijt, openlijk over sex praat en ook nog eens blowt, heb je dat snel blijkbaar.
O ja, hier hebben we ook een woord voor... uhm.. he wat was dat nou... gedesillusioneerd?quote:Maar ik ben toch echt gewoon een meisjemeisje met het rationele vermogen van een man.
Ik ben nogal fel in discussies en kan soms nogal ijskoningin-like uit de hoek komen soms, denk dat dat het is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, ik vind het dan ook raar dat mensen dat denken, want ik heb dat helemaal niet bij jou. Ik typ helemaal niet veel liever dan jou ofzo
.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OMG!
Ik ben ge-out op Fok!
*wappert met handjes*
PANIIIEEHIIIEEEHIIEEEK!!!
Ja, gewoon mijn post negeren he!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee toch? Dat eerste noemen we bitch, dat tweede slet en dat derde een junk. Of zit ik nou echt heel verkeerd met woordenschat?
[..]
O ja, hier hebben we ook een woord voor... uhm.. he wat was dat nou... gedesillusioneerd?
]quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee toch? Dat eerste noemen we bitch, dat tweede slet en dat derde een junk. Of zit ik nou echt heel verkeerd met woordenschat?[..]
O ja, hier hebben we ook een woord voor... uhm.. he wat was dat nou... gedesillusioneerd?
En daarom moet iedereen zich maar aanpassen naar jouquote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
En daarom moet iedereen zich maar aanpassen naar jou![]()
![]()
Het is Ang3l, je moet altijd wat zout op zijn slakje leggenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
]
Echt, dit slaat zodanig als een lul op een drumstel dat ik er niet eens op in ga.
Sorry koning, ik ga NU teruglezen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, gewoon mijn post negeren he!
Wat nou queen
Ik uuuuh.... ik heb nog een ander koninkrijk om te regeren!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En waar was jij de laatste tijd hmm? Beetje mij alleen alles laten opknappen.
Ik denk er exact zo over.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:51 schreef Tegan het volgende:
Ik was eigenlijk ook heel afstandig op mijn werk in het begin. Maar bij ons is het zo'n kliek, dat je dan heel erg eenzaam bent als je je niet met iedereen mengt. Dus nu ben ik wel ietsje opener geworden daar. Maar nog merk ik dat ik daar alleen ben om geld te verdienen en de rest daar vooral blijft voor de vriendschappen enzo.
Uitstekend!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry koning, ik ga NU teruglezen!
Teruglezen? Ja... dat kan.
Haha okeeeyquote:
Wat doe jij hier?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is Ang3l, je moet altijd wat zout op zijn slakje leggen
Of heb ik mijn spreekwoorden nu fout?
Dat is waar. Maar vergeet niet goed te verdelen dan hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik uuuuh.... ik heb nog een ander koninkrijk om te regeren!
Dat vergt af en toe ook wat aandacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |