quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk dat wij onze lekkere billetjes wel voor onszelf mogen houden!!! wij zijn in zijn geheel namelijk veel lekkerder dan als je onze billetjes eraf eet
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Geef hem de volgende website, is hij wel even mee bezig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
nu pas?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
tja, regen, modder... enz enzNu ben ik vies enzo
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je ff bezig bent en dat jullie wat later kunnen praten!
Ik spreek bijna nooit iets voor 12u af in de weekenden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik niks afgesproken heb, of belangrijke dingen of wat dan ook, dan lig ik lekker tot zo'n tijd in bed
die tijd is voorbij helaas, drukke planning met de garage meestalquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik spreek bijna nooit iets voor 12u af in de weekenden.
Ik kan dat niet meerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik niks afgesproken heb, of belangrijke dingen of wat dan ook, dan lig ik lekker tot zo'n tijd in bed
Ik heb ook altijd dat ik in de lounge ruimte ga zitten tijdens de pauze, even geen gezeik en dan gewoon een goed boek lezenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik wil later ook niet met hem praten. hij is saai. maar nu zittie te smssen en dat duurt nog wel ff zo te zien!
ja, ons supercommerciele mannetjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
die tijd is voorbij helaas, drukke planning met de garage meestal
dan moet je de rust hervindenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan dat niet meervoor 9 uur ben ik wakker en kan ik niet meer slapen
Ja, ok. Maar dan houd hij zijn mond tot jij tegen hem begint, wat je natuurlijk nooit doet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik wil later ook niet met hem praten. hij is saai. maar nu zittie te smssen en dat duurt nog wel ff zo te zien!
grens?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:16 schreef rival het volgende:
Mensen ik ga jullie weer een heel fijn weekend wensen!
mijn werkdag zit erop, ik ga weer richting grens![]()
/
jij bent een slim meisjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar dan houd hij zijn mond tot jij tegen hem begint, wat je natuurlijk nooit doet.
Ik kom in de kantine en het rookhok om te socializen, en verder weten mijn collega's dat ze eerst vragen of ik tijd voor ze heb.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd dat ik in de lounge ruimte ga zitten tijdens de pauze, even geen gezeik en dan gewoon een goed boek lezen
Tot nu is er ELKE keer een collega bij komen zitten die wil praten
Serieus, neuk opje ziet toch dat ik aan het lezen ben
!
Fijne avond! en tot maandagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:19 schreef Murmeli het volgende:
denk dat murm ook maar naar huis gaat. heeft nu geen zin meer om al het werk opnieuw te gaan doen. dinsdag weer een dag. zie er nu al tegenop!
MAAR... eerst 3 dagen weekend!!!![]()
![]()
Nee, vanmorgen al toen ik de eerste stap naar buiten zettequote:
Ging dat maar zo makkelijkquote:
Net nog een ijsje gehad, was iemand jarig op kantoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |