Ben je ooit op de klimduin geweestquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Schoorl. Mijn moeders familie komt uit die hoek.
Die zeggen ook Skoorl ipv Schoorl.
Ik ben benieuwdquote:
Ja, ik gok dat het morgen wel druk zal zijn op Scheveningen, ik zie wel. Misschien word ik wel pas rond 13:00u wakker, kan ook.quote:
Luie donder die je bent!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik gok dat het morgen wel druk zal zijn op Scheveningen, ik zie wel. Misschien word ik wel pas rond 13:00u wakker, kan ook.
Hi kikkerquote:
mooie tijd voor de weekendenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik gok dat het morgen wel druk zal zijn op Scheveningen, ik zie wel. Misschien word ik wel pas rond 13:00u wakker, kan ook.
ik denk dat wij onze lekkere billetjes wel voor onszelf mogen houden!!! wij zijn in zijn geheel namelijk veel lekkerder dan als je onze billetjes eraf eetquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:07 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hi kikker
Moeten we oppassen voor onze billen hier?
(sorry, ben een beetje in een vrijdagmiddag-bui)
Dus zonder iemand anders ben je niet vooruit te branden?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Als iemand me een tijd en locatie kan geven wordt het al anders.
Ja, en was verzachter gebruikenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:09 schreef Pien85 het volgende:
Als je broek bijna uit zichzelf blijft staan kun je wel zeggen dat ie in de was moet, toch?
Ben nooit in Schoorl zelf geweest. Familie komt uit Alkmaar, Broek op Langedijk en zulks.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben je ooit op de klimduin geweest?
Neequote:
bah! jah! viespeukquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:09 schreef Pien85 het volgende:
Als je broek bijna uit zichzelf blijft staan kun je wel zeggen dat ie in de was moet, toch?
Geef hem de volgende website, is hij wel even mee bezig:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:10 schreef Murmeli het volgende:
sjezus hoe leg je een collega uit dat ie zn kop moet houden tegen je? en dat terwijl ik gewoon duidelijk wat anders zit te doen. afentoe zeg ik wel wat terug maar niet echt veel. en hij blijft maar lullen.
en dan weer over wat nieuws beginnen...ik snap het niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
tja, regen, modder... enz enzquote:
Gewoon zeggen dat je ff bezig bent en dat jullie wat later kunnen praten!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:10 schreef Murmeli het volgende:
sjezus hoe leg je een collega uit dat ie zn kop moet houden tegen je? en dat terwijl ik gewoon duidelijk wat anders zit te doen. afentoe zeg ik wel wat terug maar niet echt veel. en hij blijft maar lullen.
en dan weer over wat nieuws beginnen...ik snap het niet..
Als ik niks afgesproken heb, of belangrijke dingen of wat dan ook, dan lig ik lekker tot zo'n tijd in bedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |