Goed is dat papa zich niet meer gefrustreerd in huis bevindt toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:50 schreef Five_Horizons het volgende:
![]()
Ze weten dat het goed voor ze is.....
Ja, hier is het ook licht. Dat komt omdat de lamp aan isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:08 schreef Fogel het volgende:
Zonnig... dat niet, licht is het nog wel hier
Jouw lamp is altijd aan.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:35 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, hier is het ook licht. Dat komt omdat de lamp aan is
Fijne ZONdag, want Pinksterenquote:Op zondag 31 mei 2009 07:41 schreef JumpingJacky het volgende:
Vrolijk Pinksteren
Zalig Pinksteren![]()
Gelukkig Pinksteren![]()
Goede Pinksteren![]()
Kies zelf maar de goede uit, want ik weet het niet.Maar de boodschap is hopelijk wel duidelijk
O, o, o, wat een boel fouten in één post.quote:Op zondag 31 mei 2009 07:41 schreef JumpingJacky het volgende:
Vrolijk Pinksteren Kerstfeest
Zalig Pinksteren Pasen![]()
Gelukkig Pinksteren Nieuwjaar![]()
Goede Pinksteren Vrijdag![]()
Kies zelf maar de goede uit, want ik weet het niet.Maar de boodschap is hopelijk wel duidelijk
Helaas laat jij ook na om het 'goede' antwoord te gevenquote:Op zondag 31 mei 2009 10:26 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
O, o, o, wat een boel fouten in één post.
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:00 schreef Fogel het volgende:
19 graden in de schaduw hier, erg warm!
@sanger: ga naar IKEA
Emmen heeft net een nieuwe expositie over Afrika geopend. Ter info.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:06 schreef sanger het volgende:
En morgen denk ik een dierentuin met een bezoek vereren. Ben er nog niet uit of het Emmen wordt of Blijdorp. Blijdopr is veel korter rijden, Emmen lijkt me een veel mooiere dierentuin (maar das vanuit het verleden wat ik me kan herinneren).
Goh, je meent hetquote:Op zondag 31 mei 2009 15:00 schreef sanger het volgende:
[..]![]()
IKEA is nu net niet de tijdsbesteding die ik wil doen de dag nadat vrouw en kind terugkomen van vakantieToch een kinderboerderij gevonden die open was.
Vanavond lekker BBQen bij vrienden. Het weer is er iig goed voor. Knappe BBQ en een echte biertap zijn aanwezig dus dat komt helemaal goed
Ga Emmen even lopen promoten,... komen al die vakantiegangers deze kan op, hebben we hier straks ook nog last van file.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:14 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Emmen heeft net een nieuwe expositie over Afrika geopend. Ter info.
So Emmen it isquote:Op zondag 31 mei 2009 15:20 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ga Emmen even lopen promoten,... komen al die vakantiegangers deze kan op, hebben we hier straks ook nog last van file.![]()
Ik ben niet voor niks in het oosten des lands gebleven.
Bij ons hebben we het al over een file al er 5 auto's achter elkaar staan.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:22 schreef Fogel het volgende:
File, dat is toch als er meer dan 10 autos voor een verkeerslicht staan te wachten?
Fijn.quote:
... en niet klagen als je in de file staat.quote:Alleen twee uur in de auto........
Ja echt!quote:
Ja dat schijnt hequote:Een echte biertap... dat wil ik ook maar het is hier alleen onbetaalbaar. Alleen al voor zo'n 5 liter vat betaal je ruim 40¤... wat een normaal fust kost weet ik niet, maar een prettige prijs zal het niet zijn.
Wat klaag je nu? Ik kom jullie economie oppeppenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:25 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Fijn.JJ wordt bedankt voor haar promo-post.
[..]
... en niet klagen als je in de file staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |