Stoer? Jonge ik heb geen flikker te doen daar, en heb mezelf niet echt ziekgemeld maar gezegd dat ik thuiswerk, dat mag bij ons in het bedrijf, het is geen normaal bedrijf dat is het probleem, een soort Internet Marketing bedrijfje bestaand uit 80% stagiaires, ik schrijf op mijn tijdstaat dat het een gewerkte dag is en mijn baas kijkt daar toch bijna nooit op. Tja...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:08 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En je vermeldt dat je stoer bent geweest door je ziek te melden van stage omdat ... ?
Oké, goed bezig!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:13 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Stoer? Jonge ik heb geen flikker te doen daar, en heb mezelf niet echt ziekgemeld maar gezegd dat ik thuiswerk, dat mag bij ons in het bedrijf, het is geen normaal bedrijf dat is het probleem, een soort Internet Marketing bedrijfje bestaand uit 80% stagiaires, ik schrijf op mijn tijdstaat dat het een gewerkte dag is en mijn baas kijkt daar toch bijna nooit op. Tja...
Maandag 8 uur jongenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:13 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Stoer? Jonge ik heb geen flikker te doen daar, en heb mezelf niet echt ziekgemeld maar gezegd dat ik thuiswerk, dat mag bij ons in het bedrijf, het is geen normaal bedrijf dat is het probleem, een soort Internet Marketing bedrijfje bestaand uit 80% stagiaires, ik schrijf op mijn tijdstaat dat het een gewerkte dag is en mijn baas kijkt daar toch bijna nooit op. Tja...
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:11 schreef Repeat het volgende:
Goed om je ziek te melden op zo'n prachtige dag.
Haha, die is natuurlijk niet van mij hequote:
Actually, ik zit op de Frederiklaan op schoolquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:23 schreef Maanvis het volgende:
foeifoei, zal ik ze op de sterrenlaan eens informeren van jouw afwezigheid op je stage
Ik had deze hele week geen nieuwe opdrachten gekregen, vanaf volgende week moet ik iets nieuws, tot die tijd kon ik een beetje websites beheren van het bedrijf enzulks, verder niks, dus ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:24 schreef geelkuikentje het volgende:
Je meldt je ziek om dat je geen zin had om te werken?Wat ben je voor een debiel.
Nou je gaat maar gewoon naar je stage toe. Je hebt nog een paar uur dan is het weekend.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:25 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Ik had deze hele week geen nieuwe opdrachten gekregen, vanaf volgende week moet ik iets nieuws, tot die tijd kon ik een beetje websites beheren van het bedrijf enzulks, verder niks, dus ja.
Vreemd is dat weer teruggedraaid dan? Ik ging met m'n opleiding van de frederiklaan naar de sterrenlaan..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:24 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Actually, ik zit op de Frederiklaan op schoolPauper ICT opleiding, nog een jaartje dan vogelvrij
Dit topic dwaalt een beetje af, maar nee die gast ken ik niet, ik zit op MBO ICT derdejaars nu.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vreemd is dat weer teruggedraaid dan? Ik ging met m'n opleiding van de frederiklaan naar de sterrenlaan..
Werkt die Franz von Gompelz er nog steeds?
TS is allochtoonquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:23 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Haha, die is natuurlijk niet van mij heIs van mijn pa, maar ik rijd er soms mee als ik uitga of boodschappen moet doen, tja een voorbeeldallochtoon rijdt geen pauper oud BMW of Audi maar een heuse kwaliteits merk á la Toyota of Volvo. (Niet bedoelt om de flame tussen de automerken weer op te stoken
)
Dat kun je wel stellen jaquote:
Dudequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |