abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 januari 2010 @ 12:51:22 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_77286730
Ja, maar als je belt moet je praten En dan kunnen ze lastige vragen stellen en zo.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_77287180
jezus wat een verhaal

je moet wel een engelengeduld hebben zeg...
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:55:14 #103
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_77289268
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:02 schreef thespindoctor het volgende:
je moet wel een engelengeduld hebben zeg...
dat lijkt me lastig als je des duivels bent!!!!

@siemi...
als je ervoor gekozen hebt is het natuurlijk altijd goed.

suc6 verder, ik vermoed dat je er nog niet bent met alles....:(
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 26 januari 2010 @ 15:09:14 #104
95752 crew  Chell
Kluns
pi_77292213
Jemig siemi, het blijft maar doorgaan he

Hoe gaat het nu met wonen daar? Is het een beetje te doen?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 15:24:37 #105
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_77292875
zat net de foto's nog eens te bekijken en het is wel heel erg triest:

Dit kan toch niet heel blijven, of zonder lekkage blijven.

En waarom heeft de tegelzetter de drain niet in het midden geplaatst, dus iets meer naar links zogezegd?
(ik weet dat duitse bouwers het begrip symetrie gewoon niet kennen)
pi_77294324
Ik zou graag willen dat ik kon zeggen dat de foto een vertekend beeld geven en dat het in het echt beter was, maar helaas. En nog vond de tegelzetter dat hij het goed en netjes gedaan had. Hij snapte er niks van waarom ik zo boos werd.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:03:20 #107
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_77294602
Heb je hem ff gevraagd of hij het thuis ook echt precies zo zou willen hebben?
Dat werkt vaak enorm goed en motiverend! Zet ze ff aan het denken....

En nu snel eruit met dat tegelwerk!!!
pi_77296073
Heb ik, die truuk gebruik ik vaak. Daarop antwoorde hij absoluut niet, hij had een gewoon douche putje.....

Volgens mij zag hij dit voor het eerst, wat dus ook de reden is dat hij hem als een doucheputje ingebouwd had. Hij heeft toen wel meteen de tegels er weer af gehaald hoor. Ik was net op tijd met foto's maken. Nu hopen dat we het wel zsm voor elkaar krijgen om de douche klaar te krijgen.
pi_77377110
Wat een drama's
Ik woon zelf sinds 2 1/2 jaar in Kranenburg, niet in een standaard nieuwbouw huis, maar in bestaande bouw (+/-1960) vlak bij "Ihre Kuche".
Ik ben blij dat ik destijds voor een bestaand huis heb gekozen, moest ook nog wel het een en ander aan gebeuren... nieuwe keuken, nieuwe binnendeuren en kozijnen, nieuwe houtkachel.
En sinds eergister nacht een nieuwe dubbelglazen ruit in het raampje naast de voordeur.
Pfff..... waarschijnlijk door de kou kapot gesprongen, en natuurlijk weer van oostenrijkse makelaardij.

zal wel een paar weken levertermijn op zitten, gelukkig is alleen de binnenste van de twee ruiten kapot en hoeven we niet in de kou te zitten.

succes met de douche, keuken en andere klussen!

grt Maurice
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 januari 2010 @ 16:39:45 #110
13151 crew  Rewimo
pi_77381731
Hee, dan rij ik zo'n beetje elke werkdag bij je langs

* Rewimo uit gaat kijken naar voordeur met kapot raampje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_77391669
Met afgrijzen dit topic doorgebladerd... wat een fijne bouw meneren die Duitsers!
Je zou ze toch met de kop dwars door het toch al kapotte raampje van viking rammen!!

Verder ziet het huis er natuurlijk schitterend uit!
Ik hoop voor je dat er schot in de zaak gaat komen en dat je snel naar tevredenheid kan gaan wonen!!
pi_77392771
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 16:39 schreef Rewimo het volgende:
Hee, dan rij ik zo'n beetje elke werkdag bij je langs

* Rewimo uit gaat kijken naar voordeur met kapot raampje
Tussen "Ihre Kuche" en "Vervoorts Bad und Heizung", ons huis ligt iets verder van de weg dan de andere huizen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 januari 2010 @ 22:01:38 #113
13151 crew  Rewimo
pi_77395367
Zal morgen even zwaaien
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 29 januari 2010 @ 13:01:13 #114
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_77412911
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:06 schreef aegir_de_viking het volgende:

[..]

Tussen "Ihre Kuche" en "Vervoorts Bad und Heizung", ons huis ligt iets verder van de weg dan de andere huizen.
Wit huis met bomen ervoor vlakbij de bushalte? Ik heb 'm net gezien, denk ik..
pi_77414826
Misschien dat het wel weer een leuk moment is voor een update:
Geen nieuws!

Aangezien het vrijdag is, wel even de afgelopen week. Op dinsdag heeft de bauleider een ongeluk gehad, waardoor hij niet kon komen. Verder niks gebeurt van de kant van de bouwer.
Met de bouwer van het huis schuin achter me heb ik ook wat stennis geschopt. Die hebben en berg zand op mijn "tuin" neergelegd, zelf maar even een weg van 6m breed aangelegd en ik had het idee dat hun garage net op mijn stuk grond stond. Gisteren van de vermesser bericht gehad dat dat niet het geval is. De achterkant staat 2cm van de ergscheiding en de voorkant 1cm. Dus zolang ze niet gaan verputzen zitten ze goed. Maar goed, die bouwer is nu dus boos op mij. Volgens hem gaat aan de Niederrhein alles heel gemoedelijk en zo. Nou ja, zal wel. Moest ik eens bij hem doen, een hoop zand in de tuin storten en zijn voortuin ombouwen tot een bouwstraat en in het resterende stuk busjes parkeren......
  vrijdag 29 januari 2010 @ 21:35:09 #116
63722 z80
I fink you freaky
pi_77431179
Niet zeuren.
de bouwers van jou huis zijn geen haar beter.
rotzooi overal neer gooien, de bomen bemesten en de boel onderwater zetten bv
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_77435595
Ik ben ook nog steeds aan het klagen van de rommel die ze achtergelaten hebben..... Maar mijn huis is gebouwd door Biereco.
Eh, bemesten, waarom dacht je dat er een dixie stond? Heb ik speciaal om gevraagd, vond de bouwer niet zo nodig. En dat water was ook weer zo'n stunt......

Zijn er dan geen goede, net fatsoenlijke bouwers meer?
pi_77460604
Bij ons was de bouwer (tegelzetter) die ook daadwerkelijk iets gaf om onze spullen (hij wilde bijvoorbeeld dat wij de tegels af deden dekken, anders kwamen andere mensen het vernaggelen, uiteindelijk duurde hem het wat te lang ofzo en heeft hij alles voor ons bedekt) een Pool .
  zaterdag 30 januari 2010 @ 21:25:41 #119
63722 z80
I fink you freaky
pi_77461509
Polen werken goed en hard.
je moet alleen wel duidelijk afspraken maken en deze tijdens het uitvoeren controleren.
als je ze dan tijden het werk een kop soep en een broodje geeft is het helemaal top.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_77462016
Je hebt goede polen en polen die voor Nederlanders werken, heb ik wel eens gehoord. De Pool die voor een Nederlands bedrijf werkt mag niks kosten. Dan krijg je dus iemand die voor minder werkt. Maar een poolse vakman is niks mis mee, alleen gaat die niet voor een hongerloontje in een hotel ver van huis zitten.
pi_77481866
De goedkoopste vaklui die we zelf inhuurden en betaalden deden het het beste en de vakkundige vrienden eveneens.. (lees bevriende bouwvakkers van mijn vriend die ook in de bouw werkt).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_77490082
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:01 schreef qltel het volgende:

[..]

Wit huis met bomen ervoor vlakbij de bushalte? Ik heb 'm net gezien, denk ik..
Klopt, aan de straatkant voor ons huis staat ook nog een boom met een fietsenrek eronder voor de bus-reizigers.
Wel handig de bus naar Nijmegen of Kleve/emmerich die bijna voor de deur stopt.
pi_77511540
tvp-tje voor de afloop
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 februari 2010 @ 14:12:57 #124
13151 crew  Rewimo
pi_77511848
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:13 schreef aegir_de_viking het volgende:
Klopt, aan de straatkant voor ons huis staat ook nog een boom met een fietsenrek eronder voor de bus-reizigers.
Wel handig de bus naar Nijmegen of Kleve/emmerich die bijna voor de deur stopt.
Dan weet ik nu ook welk huis het is
  maandag 1 februari 2010 @ 14:17:23 #125
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_77511987
quote:
Op maandag 1 februari 2010 14:02 schreef Xlarge het volgende:
tvp-tje voor de afloop
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: